***נקודת מבט נעמי***
נשארנו לבד, אני ואוסטין, הייתי מתה אם ספנסר הייתה מגלה באותו יום מלורן שמי שאני מאוהבת בו זה אח שלה הגדול, בגלל זה התעצבנתי מקודם על הדפוקה שהייתה בקטע שלו,
התחלנו להתקרב כשספנסר נסעה לאקדמיה, לאוסטין ולי היה מכנה משותף, ספנסר הייתה רוב העולם שלנו לפני האקדמיה..
לפני חודש בערך, בתחילת אוקטובר נתקלתי באוסטין בקניון, אז הלכנו לפיצרייה שליד הקניון וישבנו ביחד, התחברנו שם כזה, אבל אוסטין לא מרגיש כמו שהתחלתי להרגיש, מאז התחלנו להסתובב קצת ביחד כשספנסר באקדמיה , כשהיא חוזרת אנחנו חוזרים להיות כמו שהיינו לפני, אני רואה אותו רק עם ספנסר..
״אז..״ הוא אמר, ״היית קצת מוזרה מקודם..״ הוא אמר לי ונחנקתי כשהבנתי שהוא מדבר על הקטע שהיה בכיתה , ״מה זאת אומרת?״ שאלתי מנסה להתעלם ולעשות את עצמי לא מבינה..
״כלום.. לא משנה..״ הוא אמר בטון מוזר, ״נו, מה?״ שאלתי, ״בכיתה של ספנס״ הוא אמר, ״למה התעצבנת כשהיא פילרטטה איתי?״ הוא שאל מרוצה מעצמו, מחייך ומחכה לתשובה שלי, ״כי היא מתנהגת כמו זונה ונשים לא אמורות להיות זולות, אנחנו חזקות וקשות להשגה..״ אמרתי לו מחייכת מרוצה מהתשובה שלי... ניצחתי.. זה מה שחשבתי לעצמי לפחות..
״אוקיי..״ הוא אמר אדיש, זה עצבן אותי, רציני? אוקיי?! תגיד משהו, תדבר איתי, למה מפריע לך איך שהגבתי? מה עובר עלייך?!!!***
״אז תגידי״ הוא התחיל לדבר שוב.. אחרי 10 דקות של שקט!, ״מה?״ מלמלתי מרימה את הראש מהשולחן, ״מה הסיפור עם לוגן?״ הוא שאל, ״שום סיפור״ אמרתי, ״הוא אמר ששכבתם״ הוא אמר בלי שום מחסומים הכי ישיר שיש.., יכול להיות שקצת האדמתי, ״היינו שיכורים מהתחת, אני לא מרגישה אליו שום דבר אז שלא יצפה ממני למשהו..״ אמרתי כדי שיבין שאני לא מעוניינת בלוגן, ״הוא לא מצפה, סתם , למה לא סיפרת לי?״ הוא שאל אותי והתעוות לי הפרצוף, ״מה זאת אומרת? למה שאני יספר לך?״ אמרתי לו לא מבינה למה הוא ציפה שאני יגיד לו, ״סתם חשבתי שאנחנו חברים טובים..״ הוא אמר כביכול נעלב, ״אז אני צריכה לספר לך עם מי אני שוכבת?״ שאלתי בכעס, ״אוקיי, ליאון מי׳ב 1, לוגן , דייב מי׳א 5 , לוקאס מי׳ב 3, ועם ג׳ורג האקס שלי מבית ספר אדיסון..״ אמרתי לו את רשימת הסקס שלי עד כה.. הוא נראה מתחרט ומבין שהשאלה לא במקום, אבל הוא לא יתחמק מזה.. ״אז כן עם מי אתה שכבת?״ שאלתי אותו כועסת והוא הבין שאין לו ברירה.., ״מיי, ליאה מי׳ב , מאיה מי׳ , שלי מי׳א, מקיילה מי׳ב ..״ הוא אמר מתחיל, ״יופי עכשיו אחרי שאנחנו מכירים את האנשים שעשינו איתם סקס אפשר לעבור נושא?״ שאלתי בכעס, "כן..״ הוא אמר למרות שקטעתי אותו באמצע הרשימה..
...
״ זה כל כך לא פייר״ אמרתי לו, ״למה?״ הוא שאל, ״ככה״ אמרתי בהפגנתיות, ״למה לא? אני חושב שזו אחלה התערבות..״ הוא אמר לי , ״אתה באמת חושב שאנחנו נעשה תחרות מי מחזיק יותר זמן מעמד בלי אלכוהול וסקס?״ שאלתי אותו כיאילו הוא טיפש, ״כן! המפסיד מתחיל עם מי שהמנצח אומר לו !״ הוא אמר לי ואני חייכתי, ״סגרנו״ ידעתי אני אנצח, אוסטין קצת שכח שיש מסיבה בשישי הקרוב.. אין מצב שהוא יהיה במסיבה בלי לשתות..
..
״אתם עדיין פה?״ ספנסר הגיעה פתאום , ״מה זאת אומרת עדיין אנחנו פה רבע שעה..״ אוסטין אמר ולא הבנתי מה היא רוצה, ״אתם פה שעה וחצי..״ היא אמרה והקימה אותנו כדי ללכת לאיפה שהתחרות מתקיימת..
וואו כל כך מהר הזמן עבר רק עם דיבורים שלי ושל אוסטין..
״השעה כמה דקות לפני שתיים..״ היא אמרה לנו והיינו בשוק, ״אז על מה דיברתם כל כך הרבה?״ ספנסר אמרה לנו, ״על סקס״ אמרנו באדישות שנינו בדיוק באותו זמן, ואז התחלנו לצחוק בדיוק באותו זמן.. זה היה דיי קריפי..
״טיפשים״ היא אמרה מתהלכת על הקביים, ומובילה אותנו לאנשהו..
YOU ARE READING
לא מוסרי
ChickLitספנסר מרין ילדה בת כמעט 16 מקבלת מלגה לאקדמיה ע״ש לינקולן לשחיינים מקצועיים אח שלה אוסטין מרין לומד בבית ספר תיכון בכיתה י״א החבר הכי טוב שלו- טובי לומד באקדמיה אלייה ספנסר קיבלה מלגה גם כן בכיתה י״א לפני שספנסר עוברת לאקדמיה (פנימיה) אוסטין אומר...