״אז, מייגן.. איך את מסתדרת עם ספנסר?״ לוגן פלרטט עם מייגן כישבנו באוטו אני, הוא והיא.. לוגן התנדב להיות נהג תורן, זה אומר שאני שותה היום בלי שום ספק,
״אנחנו מסתדרות דיי טוב הייתי אומרת..״ היא אמרה והתחלנו לצחוק, ״מה זה השאלות המפגרות האלו ?״ שאלתי מגלגלת עיניים, ״ספנסר הפכה להיות כמו אחותי בכמה חודשים מסכנים..״ מייגן אמרה מתחילה לצחוק והוא כיווץ את המבט לחשיבה, הוא לא סגור בדעתו אם הוא מחבב אותה או שהוא סתם מסונוור מהמראה שלה, אבל אני בטוחה שעד סוף הערב הוא לא רק יבין שהוא מחבב אותה הוא יהיה מסוגל להציע לה נישואים! מייגן מדהימה! ולא רק מבחינה חיצונית, למרות שזה בהחלט תורם לה, היא גבוהה, העיניים שלה חומות גדולות, הגוון עור שלה מתאים לעובדה שאבא שלה אנגלי ואמא שלה קולומביאנית.. היא הייתה נראת נסיכה לטינית כזו, היא יפייפיה! ומה שהיא לבשה בכלל החמיא לה! היא לבשה שמלה קצרה לבנה, עם כתפיים חשופות, שנחלק העליון הוא כמו מלמלה גדולה.. (בתמונה זו *לא* מייגן)כשנכנסו למועדון, ראיתי ישר את איאן, ראיין, כריס וטובי, ״שלום שלום..״ כריס קם כשראה את מייגן, אבל מיד לוגן נתן לו מבט רצחני ואני הסתכלתי על שניהם במבט של- אוי ואבוי לשניכם שבו ותשתקו, ״איאן, נעים מאוד״ איאן כמובן כרגיל היחידי שמנומס , ״מייגן״ היא אמרה מחייכת בתמימות, ״ראיין..״ הוא אמר לוחץ לה את היד והא חייכה, ״היי מה שלומך?״ טובי חיבק אותה, ״מצוין מה איתך?״ היא שאלה כשהתיישבנו ליד הבר, ״טוב..״ הוא אמר מחייך, ״זה כריס..״ אמרתי אחרי שהוא נעץ לה מבטים ברגלים בלי שהתמימה הזו אפילו תשים לב, הבאתי אותה למאורת זאבים רעבים מבלי להכין אותה מראש , ״טוב, שנשתה משהו?״ טובי שאל ומיד חייכתי, הוא יודע להציל מצבים מביכים ללא ספק!
אחרי כמה כוסות של שתיה מעורבבת וכמה קוקטלים שנראו נורא נחמד, הראש שלי התחיל קצת להסתחרר, השארתי את ראיין אחראי לשמור שהבנים לא עושים שטויות, בכל זאת יש לו חברה.. נכנסתי לרקוד, איאן רקד גם הוא, וגם טובי, אני וטובי היינו ממש ממש מסטולים.. איאן שתה רק בירה אחת ולא הסכים יותר לשתות כי יותר מזה ואסור לו לנהוג, ומישהו צריך להחזיר את ראיין ואת כריס הביתה, טובי כבר יחזור איתנו..
הרגשתי אחרי כמה זמן שאני מאבדת את עצמי, איאן הציל אותי מלהתמוטט על הרצפה, אני באמת חושבת שהגזמתי עם השתייה, דיברתי שטויות, חשבתי שאני רואה חד קרן באמצע המועדון, ״מישהו התעסק לה עם השתייה..״ שמעתי מלמולים של אחד הבנים, אני לא הצלחתי להבין מי זה היה, ראיתי צורות וצבעים, ורציתי לישון
YOU ARE READING
לא מוסרי
ChickLitספנסר מרין ילדה בת כמעט 16 מקבלת מלגה לאקדמיה ע״ש לינקולן לשחיינים מקצועיים אח שלה אוסטין מרין לומד בבית ספר תיכון בכיתה י״א החבר הכי טוב שלו- טובי לומד באקדמיה אלייה ספנסר קיבלה מלגה גם כן בכיתה י״א לפני שספנסר עוברת לאקדמיה (פנימיה) אוסטין אומר...