****חודש מאיי*****
״ביי , בובה קטנה, נתגעגע אלייך״ אני וטובי אמרנו בקול תינוקי ומטומטם לטרויאן הקטנה והמתוקה שכמעט בת חצי שנה כבר.. כשיצאנו מהבית של ג'ייד .
טובי, אוסטין, לוגן, ראיין, צ'ארלס ,כריס ואיאן מסיימים ללמוד בעוד חודש בלבד, אוסטין יתחיל ללמוד בקולג׳ ללימודי קולנוע בניו יורק ארבעה ימים בלבד אחרי שיסיים את כיתה י׳ב. טובי התקבל לסבבים העולמיים, זה היה כל כך ברור שהוא בסוף יגשים את החלום של שנינו ויבחר מתוך אלפי מועמדים..
התחרויות שלו יתחילו ממש שבוע אחרי תחילת החופש, התחרות הראשונה תהיה בארקנסו.. השנייה בברזיל, השלישית בלונדון, הרביעית בספרד, החמישית באוסטרליה והשישית בפרו, השביעית בתל אביב והשמינית ביפן וזה מה שאני זוכרת לפחות.. האימונים שלו יתחילו בעוד שבועיים בלבד, ליאה וטובי עדיין ביחד והיא מעצבנת מתמיד, כל המשפחה שלנו מתלהבת מטרויאן, ובזמן האחרון אני ולוגן ממש ממש קרובים, הוא חזר להיות בראש סדר העדיפויות שלי, הוא תומך בי תמיד ועזר לי לחזור להראות בדיוק כמו שנראתי לפני הלידה וההריון...
בדיוק אתמול היינו יחד בחדר כושר והתאמנו ביחד,
היינו בבית ספר היום רק לחצי שעה כי לא היה חשמל בבית ספר אז שיחררו אותנו הביתה, נכנסנו לבריכה אצלנו , אני אוסטין, נעמי, לורן, לוגן, ובגלל שהיום שישי טובי חזר מהאקדמיה והיה נראה מעורער מאוד, הוא נראה ככה כבר שבועיים, ״ליאה זרקה אותי..״ הוא אמר מסביר את ההתנהגות שלו אחרי שכולנו לא הבנו מה עובר עליו, ״למה?״ שאלתי לא מבינה, ״כי בגדתי בה פעמיים באותו הלילה..״ הוא אמר אדיש, ״אז זו בעיה שלך..״ לוגן אמר מתחיל לצחוק, אבל ברצינות מה הוא מצפה לבגוד בה ואז שהיא תשאר איתו? בזמן שאני, נעמי ולורן ישבנו על מיטות השיזוף בשמש הנעימה, נעמי לא הפסיקה להתלונן על איך שאני נראה אחרי לידה ואני גלגלתי עיניים, אני רק עוד מעט בת שמונה עשרה מה היא מצפה? , לוגן וטובי נראו מתווכחים על משהו ואוסטין נראה מצדיק את לוגן אבל לא כל כך מתערב, הם הסתכלו עלינו כל הזמן גם תוך כדי , זה עצבן אותי, תספרו לי על מה אתם מדברים ואם לא לפחות תפסיקו להסתכל עליי, נכנסתי הביתה עם נעמי כדי ללוות את לורן לאוטו שלה כי היא הייתה צריכה לנסוע הביתה , מייקל התאום שלה חזר מהטיסה שלו והיא הלכה לפגוש אותו, נכנסתי להתקלח ולבשתי טייץ וחולצת בטן, ישבתי עם נעמי בחדר שלי אחרי שגם היא התקלחה ודיברנו עד שדפיקה בדלת החדר שלי הפריעה לנו, ״מי זה?״ שאלתי ואוסטין נכנס אחרי מקלחת כבר, ״הם הלכו ומשעמם לי״ הוא אמר קופץ על המיטה שלי, ״ולמה בדיוק באת?״ שאלתי לא מבינה, ״כי אתן פה..״ הוא אמר לא מבין את השאלה שלי, ״אנחנו מדברות אוסטין ואתה מפריע.. ״ אמרתי לו בכעס, ״ממתי אתן מסתירות ממני משהו?״ הוא שאל חשדני, ״ממתי שאתה מסתיר סודות ממני״ אמרתי בכעס וניסיתי לדחוף אותו מהחדר, ״אין לי בעיה לספר לך קרציה הוא אמר חוזר למיטה שלי, ״טובי התחיל לכעוס על לוגן ועל הקרבה שלו אלייך, לוגן ניסה להסביר לו שאת פשוט החברה הכי טובה שלו ואין ביניכם יותר מזה טובי לא הקשיב, הוא פשוט התנפל עליו כמו משוגע שהוא מנצל אותך ושיתרחק ממך..״ אוסטין אמר מסביר לי דיי מבולבל, ״אין ביניכם משהו נכון?״ הוא שאל מגרד בעורף , ״ברור שלא אידיוט זה לוגן..״ אמרתי לא מבינה מאיפה צצה השאלה הזו, ״כן אבל זה גם היה איאן והיה טובי״ הוא אמר וגלגלתי עיניים , ״ואתה יודע מה?! גם אם היה בנינו משהו טובי לא צריך להתערב!״ אמרתי בכעס על גבול הצעקה ויצאתי מהחדר בכעס לכיוון טובי לנזוף בו, אבל איך שיצאתי ראיתי את הית׳ מגיע אליו ולא הייתי בטוחה שרציתי להפריע אז ישבתי בסלון והלכתי לישון תוך כדי צפייה באנטומיה של גריי .
YOU ARE READING
לא מוסרי
ChickLitספנסר מרין ילדה בת כמעט 16 מקבלת מלגה לאקדמיה ע״ש לינקולן לשחיינים מקצועיים אח שלה אוסטין מרין לומד בבית ספר תיכון בכיתה י״א החבר הכי טוב שלו- טובי לומד באקדמיה אלייה ספנסר קיבלה מלגה גם כן בכיתה י״א לפני שספנסר עוברת לאקדמיה (פנימיה) אוסטין אומר...