פרק 25

1K 45 9
                                    

***נקודת מבט ספנסר***
הייתי בחדר עם נעמי , דיברנו על אתמול..
״מה עשיתם אתמול?״ הסקרנות של נעמי גברה עלייה..
״כלום, כשבאתי ראינו סרט..״ התחלתי והיא חייכה, ״ואחר כך״ היא שאלה אותי מכוונת אותי להמשיך, ״אכלנו גלידה ואז סתם דיברנו והלכנו לישון..״ אמרתי לה והיא הייתה נראת עייפה...
״באיזה שעה הלכת לישון?״ שאלתי אותה עכשיו אני הסקרנית..
״שלוש ורבע..״ היא ענתה כיאילו זה לא ביג דיל
״הורדתם אותי ב23:00 אצל איאן, הגעתם אלייך גג ב23:05..״ אמרתי לא מבינה אותה.. ״כן אבל אתמול התערבנו ורצינו לבדוק את ההתערבות.. אז הלכנו למסיבה של ניה פרנק..״ היא אמרה, ״ו.. על מה התערבתם? סגרתם את ההתערבות? ממתי את ואוסטין מדברים בכלל?״ שאלתי אותה כדי שתשלים לי את הפער..
״סתם מי יכול להחזיק יותר זמן בלי לשתות..״ היא אמרה לי באדישות.. , ״וסתם התחלנו לדבר לא מזמן.. ״ היא אמרה
״טוב..״ אמרתי עם פרצוף קצת חושד אבל הנחתי לזה.,, ״מה בא לך לעשות?״ שאלתי אותה משתעממת מלשכב על המיטה בחוסר מעש בגלל הרגל הדפוקה הזו, ״ללכת לסרט״ היא אמרה, ״יאללה בואי״ אמרתי נעזרת בקביים כשקמתי מהמיטה.. , ״אסור לך בכלל לצאת מהבית בשבוע הקרוב בכלל״ היא אמרה לי , ״אני מרגישה ממש בסדר..״ אמרתי מתעלמת , שמתי ג׳קט ג׳ינס וירדתי בזהירות למטה כשנעמי באה מהר אחרי.
״אתם באים לסרט?״ שאלתי אותם, ״כן..״ איאן אמר מושך את אוסטין מהספה, אוסטין לקח את המפתחות ויצא עם איאן לאוטו בזמן שנעמי שמה לי ניילון נצמד על הגבס כדי שלא יירטב.. ויצאנו החוצה בגשם החזק לאוטו ..
איאן ישב מאחורה, אני נכנסתי ליד איאן, וכדי שלא יהיה צפוף נעמי ישבה מקדימה ליד אוסטין.. נשענתי על איאן וחיבקתי את היד שלו ועצמתי עיניים, אני אוהבת את הרעש של הגשם.. אפילו יותר משלג..

...

״אין מצב שאני נכנס לקומדיה רומנטית״ אוסטין אמר לי כעשיתי פרצוף, ״אז לך לסרט אחר..״ אמרתי בכעס..
״אני נכנס איתך״ איאן אמר לי ואוסטין דפק לו פרצוף..
״אני לא הולכת להיות גלגל שלישי איתכם..״ נעמי אמרה לי באיום.., ״אוסטין לאיזה סרט אתה רוצה?״ שאלתי אותו מרחמת על נעמי בכל עיניין הגלגל השלישי.. ״אימה או דרמה..״ הוא אמר, ״מתאים לי.. תהנו״ נעמי אמרה לי ולאיאן..
״איזה סרט אתה רוצה?״ נעמי שאלה את אוסטין, רציני? היא פשוט שחררה..?, הסתכלתי במבט לא מבין על איאן, ״תתעלמי..״ הוא אמר מושך אותי לקנות זוג כרטיסים לסרט שאני רציתי..

***נקודת מבט אוסטין ***

נחמד סרט רק אני ונעמי, אחלה הזדמנות לראות סרט אימה , נעמי תפחד תרצה את ההגנה שלי.. אני יראה אולי יש מצב שהיא מרגישה אליי משהו...

**
״אמא״ מלמלתי עם יושבי האולם כשנעמי הסתכלה עליי צחקה..
״לשמור עלייך?״ היא שאלה זורקת עליי מהפופקורן...
אז אולי גם אני קצת פחדן לפעמיים..
״זה לא מצחיק הוא הוציא לו עין עם כפית זה לא מלחיץ
אותך?״ , שאלתי אותה לא מבין איך היא יכולה לצחוק! ״לא האפקטים בסרט הזה לא משהו, רואים שזה מזויף..״ היא אמרה באדישות יתרה..

לא מוסריWhere stories live. Discover now