״אין מצב!״ קראתי קריאת הזהרה לדייב כשהוא אמר לי את החובה שהוא בחר לי, ״ספנס , חובה זה חובה..״ לורן וארין אמרו משתפות איתו פעולה, ״זה גם יתן עיניין לסרט של אוסטין..״ הית׳ אמר מוסיף ללחץ החברתי , ״אני לא קופצת לבריכה בעירום!״ אמרתי מתגוננת! ״אז לפחות עם חזייה ותחתונים..״ דייב אמר נואש, ״אתה עד כדי כך חרמן לי על התחת?״ שאלתי אותו מתחילה לצחוק, והוא הרים גבה משועשעת, ״יאללה ספנס!״ הם החלו לעודד אותי ואוסטין התחרפן, הוא שתק עד עכשיו, ״נו.. אני חייבת?״ שאלתי נאנחת כשנפלתי על הספה לשכיבה, ״עם כמה ששתינו איך זה שעוד יש לך כושר שיקול דעת?״ דייב התחנן בדרכו המאוד מיוחדת, ״אתם לא נורמלים! ואני לא נורמלית שאני מסכימה לזה ומשתפת איתכם פעולה!״ אמרתי יוצאת לחצר שלנו כשהם כולם אחריי, ״גאד״ אמרתי בשקט, הורדתי את הנעליים ליד הבריכה, נעמי יצאה כמה דקות אחרינו כי היא הלכה להביא לי מגבת, מקסימה שכמותה, הורדתי את הגופייה שלבשתי ודייב נעץ בי מבטים, ״חזייה שחורה ? זה מה שעושה לך את זה חרמני?״ המשכתי להתגרות בו, ״זה לא החזייה זה מי שלובשת אותה..״ הוא אמר וגלגלתי עיניים, שיין נשאר בבית הוא דיבר בפלאפון, וזה ממש מזל , בתור מי שהיה המדריך שחייה שלי בכיתה י׳ זה לא הכי נעים לשנינו שיראה אותי ככה..
הורדתי בזהירות את החצאית, תחתון שחור עם קצוות מתחרה נגלה היישר לפרצוף של דייב, למען האמת זה החזייה והתחתונים שהכי החמיאו לי.. ״אוקיי.. ״ אמרתי נאנחת מוכנה לקפוץ לבריכה..
״מה קורה פה?״ קול עצבני ומוכר נשמע מתקרב אלינו, ״אויי גאד..״ אמרתי בשקט, ״מה את עושה?״ טובי שאל כל כך עצבני, ״מה אתה עושה פה?״ שאלתי עצבנית גם אני, ״מה זאת אומרת מה אני עושה פה? חוץ מזה אני שאלתי קודם מה את חושבת שאת עושה לעזעזל?״ הוא אשכרה צעק עליי, ״טובי תרגע״ לורן ונעמי אמרו לו במטרה שיהיה בשקט , ״אני לא ארגע! מה היא חושבת שהיא עושה? ולמה לעזעזל אתן מעודדות אותה לעשות את זה אתן חברות שלה לא?״ הוא צעק גם עליהן, ״טובי! אין לך שום זכות החלטה עליי יותר!! זוכר? אתה זרקת אותי! ״ אמרתי מתעצבנת , ״הוא מה?!״ ארין והית׳ ודייב אמרו מופתעים, ״כן.. לא נפרדנו כי הרגשנו שזה לא מתאים יותר.. לפחות לא שנינו.. טובי הרגיש תחושות של מיצוי, והוא לא רצה לנסות מערכת יחסים עם שלט רחוק, אז הוא החליט לשקר לי שהוא לא אוהב אותי יותר ולשלוח אותי ללונדון כמו מטומטמת, אבל זה בסדר.. עצם זה שהוא לא רצה שננסה, מראה לי את זה שממש אבל ממש לא אכפת לו ממני, אז לך תזדיין טובי, אני רווקה בזכות מישהו פה... מותר לי לעשות מה שבא לי.. עם מי שבא.. כמה שבא ואיך שבא לי.. אני מניחה שאתה יודע איפה הדלת.. ״ אמרתי כועסת ממשפט למשפט, קפצתי למים וצללתי כמה שניות, ״אומייגאד קפוא!״ אמרתי יוצאת רועדת היישר לתוך הידיים של נעמי עם המגבת, חלפנו פנימה מול הפרצוף של טובי כשהית׳ ואוסטין נשארו איתו מאחור, נכנסנו הבנות פנימה , שיין אמר לנעמי שהוא חייב ללכת ואמר לנו ביי והלך..
הלכתי להתקלח שוב ושמתי חולצה קצרה וג׳ינס קצר והתיישבתי בסלון ליד הבנות, דיברנו וסיפרתי לארין את מה שקרה.. לורן אמרה שזה היה ממש יפה לראות את מה שאמרתי לו..
YOU ARE READING
לא מוסרי
ChickLitספנסר מרין ילדה בת כמעט 16 מקבלת מלגה לאקדמיה ע״ש לינקולן לשחיינים מקצועיים אח שלה אוסטין מרין לומד בבית ספר תיכון בכיתה י״א החבר הכי טוב שלו- טובי לומד באקדמיה אלייה ספנסר קיבלה מלגה גם כן בכיתה י״א לפני שספנסר עוברת לאקדמיה (פנימיה) אוסטין אומר...