פרק 48

896 46 4
                                    

צעדתי בצעדים בטוחים ומתרגשים, מחזיקה זר ואוחזת בידו של אוסטין, הלכנו מחוייכים לאורחים ואחד לשני, עמדנו בשני צידי ה׳במה׳, אמא שלי נכנסה ואדריאנה החזיקה את שובל השמלה שלה , ראו שאמא שלי מתרגשת, וראו שהיא שלמה עם מה שהיא עושה..
נעמי ליוותה בסוף ה׳משלחת׳ ועמדה בצד שלי, אבא שלי נכנס עם סבא וסבתא שלי, הטקס היה כל כך מרגש, בדרך כלל הדברים האלה משעממים אותי, אבל זה משהו מאוד מגניב לדעתי להיות בחתונה של ההורים שלי, במיוחד שזו החתונה השנייה שלהם יחד, בראשונה עוד לא נולדתי אבל זה זכות לקחת חלק בדבר כזה..

עמדנו אני , נעמי ואוסטין מסתכלים על ההורים שלי רוקדים באמצע האולם, זה היה סופר מרגש, לאט לאט אנשים הצטרפו והחלו לרקוד, אוסטין ונעמי ביניהם, הם היו מושלמים יחד.
ראיתי יד לידי הסתכלתי והבחנתי בטובי מציע לי לרקוד, ״אתה לא נראה חבול..״ אמרתי מצחקקת, ״מצחיק אותך?״ הוא שאל אותי מחייך, ״כן״ אמרתי בילדותיות, הלכנו לרקוד, הוא החזיק אותי במותנים ואני החזקתי את את הידים שלובות מסביב לצוואר שלו, היה כיף בחתונה.. הבנים גם היו שם, איאן, לוגן , ראיין, צ'ארלס וכריס, היה כיף להיות כולנו ביחד, איאן וטובי היו נראים קצת בדיסטנס אחד מהשני, הרגשתי שזה בגללי, אז לא הייתי עם אף אחד מהם ליד השני, ובכללי העדפתי להתרחק משניהם בערב הזה כדי לא לגרום מהומה בחתונה של ההורים שלי..

אחרי החתונה חזרנו הביתה אני ואוסטין , אמא ואבא שלי באו הביתה רק להתקלח ולקחת מזוודות ונסעו לשלושה שבועות לצרפת בתור ירח דבש מחודש, לאמא שלי היה ממש קשה לשחרר אותי ולהשאיר אותי עם ההריון לבד, אז בזמן שלושת השבועות שהם בצרפת אדריאנה גרה אצלנו, היא אחראית לדאוג שהכל בסדר איתי, שאני אוכלת שאני לוקחת ויטמינים וכדורים שקווין הרופאה שלי אמרה לי, לבדיקות ג'ייד תיקח אותי, לפני שבוע וחצי סיכמנו וחתמנו על מסמכי אימוץ , היינו שם אני , אמא שלי , אבא שלי, ורוניקה, ג'ון , טובי וג׳ייד , ג'ייד אמרה שהיא תיתן לנו להפגש עם התינוק או התינוקת מתי שרק נרצה .

***************
ישבנו בסלון מותשים מהחתונה, השעה הייתה עשר וחצי בלילה, אוסטין היה על הספה הגדולה , נעמי שכבה לידי והם ישנו, אני ישבתי עם אייד על הספה השנייה ודיברתי איתה, טובי היה בבית שלו עם לוגן , כריס , צ'ארלס , ראיין וגם עם איאן! , הייתי כל כך עייפה, רציתי לישון, באיזשהו שלב כנראה נרדמתי, כי התעוררתי בבוקר מאור השמש שנכנס דרך החלון הגדול שבמטבח, אייד ישנה לידי ראש לרגליים, נעמי ואוסטין נראו בדיוק אותו דבר כמו בלילה , הסתכלתי על השעון השעה הייתה שבע בבוקר, עליתי למעלה וצחצחתי שיניים, שמתי מכנס קצר רופף שחור ראו כבר בליטת הריון קטנה, הייתי עם טופ ספורט ותכננתי ללכת לדשא בחוץ ולהתאמן על שפת הבריכה, שמתי נעלי ספורט וירדתי למטה בשקט כדי לא להעיר אף אחד, ״לאן את חושבת שאת הולכת?״ אייד שאלה כשקמה מסוונרת מהספה, ״להתאמן בחוץ..״ אמרתי כמובן מאליו, ״חכי אני יאמן אותך, את לא מנצלת את העובדה שבת דודה שלך היא מאמנת כושר מקצועית..״ היא אמרה הולכת לחדר האורחים , היא יצאה אחרי חמש דקות עם מכנס קצר אפור וגופייה לבנה של ספורט, היא הייתה עם נעלי ספורט ויצאנו החוצה לגינה.

לא מוסריWhere stories live. Discover now