פרק 35

933 49 2
                                    

***נקודת מבט טובי***
הלכתי עם ארין הביתה, זה הרגיש טוב סוף סוף מישהי שאני באמת מרגיש אליה משהו אולי מרגיש טיפה אבל עדיין זה משהו.., ״אז טובי״ ארין אמרה כשנכנסנו, ״כן ארין״ אמרתי לה בטון מתעניין, היא התקרבה אליי ושמה את הידיים על הכתפיים שלי, היא נישקה אותי ומאוד נהנתי מזה, הרמתי אותה והצמדתי אותה לקיר והמשכתי לנשק אותה , ״טובי תרגיע״ היא אמרה מזיזה אותי אחורה, ״את בתולה?״ שאלתי אותה די מופתע, ״למה? אני לא נראת?״ היא שאלה נעלבת, ״ממש לא, אבל אני רוצה לדעת״ אמרתי מנסה למנוע ויכוח, ״תירגע ״ היא אמרה מצחקקת, ״אני לא בתולה..״ היא אמרה, ״באמת?״ שאלתי מרים גבה, ״מישהו שאני מכיר?״ , ״לא״ היא אמרה מנסה להעביר את הנושא, ״טוב בואי לחדר שלי..״ אמרתי לה כשמשכתי אותה אליי, נשכבתי על הספה בחדר שלי , כן יש לי ספה בחדר... היא נשכבה לידי וליטפתי לה את השיער , ״אז מה אנחנו עכשיו?״ שאלתי את ארין כששכבנו על הספה אחרי כמה דקות, הסתכלתי עלייה אחרי כמה שניות שהיא לא ענתה וראיתי שהיא נרדמה המשכתי ללטף לה את השיער עד שנרדמתי בעצמי..

***נקודת מבט ספנסר***
אחרי שישנו פתחתי את הטלוויזיה בחדר של איאן בזמן שהוא הלך להכין לנו פסטה לצהרים, ראיתי גליי, חשבתי על זה שאוסטין ונעמי בטוח כבר במיטה יחד ולכן זה אומר שאנחנו זוגות- זוגות עכשיו.. אני ואיאן, אוסטין ונעמי, ארין וטובי..
זה נחמד.. אז החלטתי לעשות ערב זוגות.. אני יזמין את לוגן ואת קמילה ואני אשדך ביניהם..

״מתי לבוא לאיאן בקיצר?״ ארין שאלה בטלפון, עשינו שיחת ועידה,  אני , היא ונעמי..
״בשש וחצי תיהיו פה, ההורים של איאן נסענו לשבועיים, אנחנו נהיה לבד, אני הולכת לשדך בין קמילה ללוגן.. ״ אמרתי בערמומיות, ״סגור..״ נעמי אמרה .
בחמש וחצי אני ואיאן ארגנו כל מיני חטיפים..
הפסטה הייתה מוכנה, הבאנו את הצלחות לסלון, שמנו לנו שתייה, הדלקנו את הטלוויזיה ובאנו ללכת לאכול עד שהייתה הפסקת חשמל.. ״וואו״ אמרתי נעצרת, הרגשתי את הידיים של איאן תופסות אותי, שמענו רעמים וראינו ברקים בחלון, ״הפסקת חשמל״ מלמלתי ברעד, ״טוב בואי נשים נרות ..״ הוא אמר לי כשהחזיק לי את היד, הלכנו לשידה בסלון והבאנו בערך חמש נרות, שמנו אותם על השולחן והדלקנו אותם, היה ממש קר, איאן הלך להביא לי עוד סווצ׳ר , חשבתי למען האמת שאני אשכב איתו היום.. היה לי רצון להתנפל עליו, משום מה שכבנו רק פעם אחת בלילה שהחלטנו שאנחנו ביחד מאז אנחנו ביחד כבר, עברו כבר חודשיים, זה מוזר שלא עשינו את זה חודשיים אבל כמעט לא היה לנו זמן לבד של שנינו רק אנחנו, קיבלתי שיחת טלפון כשהתחלנו לאכול את הפסטה, ״הלו?״ שאלתי כשראיתי על הצג נעמי, היא אמרה שגם אצלם יש הפסקת חשמל ושכדאי שנדחה את זה למחר או משהו, היא הודיעה לארין וטובי ואוסטין דיבר עם לוגן וקמילה..

״אז אני מניחה שאנחנו לבד״ אמרתי לאיאן כשנשענתי עליו על הספה אחרי שהוא חזר מהמטבח כשהחזיר את הצלחות והשתייה למטבח, השעה הייתה כבר די מאוחרת.. בערך תשע בערב, אני כבר אשאר לישון פה.. גם ככה מחר יום שבת .. אני חוזרת לאקדמיה רק ביום ראשון...
״אני מניח שאת צודקת״ הוא אמר מושך אותי אליו, היינו על הספה, הוא שכב על הגב ואני עליו על הבטן, התנשקנו, נשיקה פשוטה אבל ממושכת, ״רוצה לעלות לחדר שלי?״ הוא שאל מפסיק את הנשיקה שלנו, ״כן, קר לי״ אמרתי קמה , ״איפה הקביים שלי?״ שאלתי לא רואה כלום בחושך, איאן נשף על הנרות וכיבה אותם , ״לא די עכשיו אני לא אמצע אותם בכלל ״ אמרתי ופתאום הרגשתי את איאן מרים אותי, כמו כלה זה היה משעשע, ״השמנת?״ הוא שאל ונתתי לו מרפק, הוא הכניס אותי לחדר שלו, הוא הניח אותי על המיטה, הדלקתי מנורות על סוללה כדי שלא יהיה חושך מוחלט, הוא הוריד את הסווצ׳ר שלו, ועלה על המיטה, הוא הוריד את החולצה והתחלנו להתנשק, הרגשתי את השרירים שלו כשהיד שלי ליטפה אותם תוך כדי הנשיקה, הוא הוריד לי את הסווצ׳ר , הוריד לי את החולצה והייתי רק עם ג'ינס ארוך  וחזייה, הוא היה עם טרניג , הוא הוריד לי את הג'ינס והחזיק אותי מהישבן, הייתי עם תחתוני תחרה שחורים וחזיית תחרת כחולה כהה, הוא נישק אותי לכל ארוך הצוואר , נשכתי את השפתיים והמשכנו להתנשק,
הורדתי לו את הטרניג במהירות , ״טוב אני עייפה״ אמרתי מתגרה באיאן, הוא חיכה לי עוד חודשיים ואני רוצה לראות מה יקרה, כן אני מעצבנת..  שכבתי במיטה של אירועים הגב אליו ועצמתי עיניים, ״את מבאסת״ הוא לחש לי באוזן וחיבק אותי, הוא שם את הראש שלו בשקע בצוואר שלי, ״סובבתי אליו את הראש ונישקתי אותו, ״אני יודעת שאני מבאסת״ אמרתי לו והמשכתי לנשק אותו, ״לא את כבר לא״ הוא אמר מחייך תוך כדי הנשיקה, הוא תפס את סוגר החזייה שלי ופתח אותה לאט, המשכנו להתנשק תוך כדי לא עצרנו לשנייה, הוא הוריד את לי את התחתונים תוך כדי שהורדתי לו את שלו, המשכנו להתנשק בלהט..

****נקודת מבט אוסטין****
שכבנו במיטה שלי, הייתה הפסקת חשמל, נעמי הייתה עם חולצה שלי ועם תחתונים, אני הייתי עם תחתונים בלבד , אני שכבתי על הגב והיא שכבה עליי על הבטן, שכבנו ככה מחובקים, השמיכה החמימה הייתה עלינו כי החימום לא עבד בלי חשמל.. אמא שלי ודני בחו״ל, אדריאנה ישנה בסלון, קמילה ומאיה ישנות בחדר אורחים , השעה הייתה 23:00 בערך.. היינו עייפים מהיום הזה, הלכנו לישון תשושים, נרדמנו ככה בחיבוק..

***********************************

קמנו בבוקר לרעש מחבטות וסירים, מאוד קיוויתי שזו לא ספנסר ... אנחנו לא צריכים למות היום, ירדתי למטה לא לפני ששמתי מכנס עליי, שמתי גם חולצה בדרך למטה במדרגות, ראיתי את אייד מכינה וופל בלגי, אם יש משהו שאייד יודעת לעשות זה וופלים ..
השעה הייתה 10:30, ספנסר ואיאן ישבו בסלון, ״מתי באתם?״ שאלתי אותם , ״לפני חצי שעה״ ספנסר אמרה מפהקת, ״צלצלי לארין שתבוא עם טובי..״ נעמי אמרה פתאום מאחוריי , היא לבשה ג'ינס קצר של ספנסר ואת החולצה שלי, ״דרך אגב אני יכולה ללבוש לך אותו?״ נעמי שאלה אותה בצחקוק, ״כן ממתי את שואלת?״ היא אמרה לה לא מבינה אותה, ״אני לא, עובדה..״ היא אמרה מצביעה על הג'ינס ..״ נעמי אמרה וצחקה, ״היי, בוקר טוב״ קמילה אמרה יוצאת מהחדר, ״היי, רוצה גם וופל?״ אייד שאלה אותה בנימוס , ״לא זה בסדר אני הולכת לאימון.״ היא אמרה כשנעלה נעלי ספורט, ״אימון? של מה?״ שאלתי אותה , ״טניס..״ היא אמרה מחייכת, ״את משחקת?״ איאן שאל מיד, ״כן..״ היא אמרה מחייכת לא מבינה למה הוא מתעניין, ״איאן גם משחק״ ספנסר אמרה מתגאה בו, ״נחמד, אפשר לקבוע מתישהו משחק.. אני אגרום לך לבכות כמו ילדה אחרי שתפסיד״ היא אמרה יהירה והלכה לכיוון הדלת, ״היי״ היא אמרה לטובי וארין שעמדו בדלת, ״היי״ הם בירכו אותה לשלום כשנכנסו, ישבנו כולנו לאכול וזה היה כמו גיבוש קבוצתי.. זה היה כיף..

לא מוסריWhere stories live. Discover now