פרק 77

763 41 6
                                    

״טרויאן מתוקה שלי, את זוכרת את אלכס? החבר של אמא?״ שאלתי אותה בזהירות במטבח בזמן שאלכס ישב ליד השולחן בסלון, ״כן, הוא חבר שלי״ היא אמרה בקול קטנטן, ״כן?״ שאלתי מצחקקת, ״כן, הוא עזר לי להכין את הציור של המפלצת ביום חמש״ היא אמרה והתחלתי לצחקק , מה זה יום חמש? היא ראתה אותו לפני איזה חודשיים וגם זה רק לכמה ימים והוא טס ללונדון!

״אז, זה עבר בסדר..״ אמרתי לאלכס שהתיישבתי לידו על הספה אחרי שהוצאתי את טרויאן לאוטו של טובי, הוא לוקח אותה לסרט, אז ניצלתי את הזמן לדבר עם אלכס, ישבנו על הספה, וכל כך התגעגעתי אליו, לריח שלו, לחיבוק שלו, אליו..
״היא מושלמת״ הוא אמר וצחקקתי, ״היא באמת משהו מיוחד..״ אמרתי מחייכת , ״אני לא מתפלא עם גנים כמו של אמא שלה קשה לא לצאת כזו..״ הוא אמר מחייך וזה גרם לי לחיוך ענק, ״אז.. ניתן לזה תקופת ניסיון? שאני אגור איתכן לכמה שבועות ונראה איך אנחנו שורדים את זה?״ הוא שאל והנהנתי , זה גרם לי להרגיש טוב שהוא מוכן לחיות איתי ועם הבת שלי, שיש לנו מקום לשתינו בחיים שלו, סיפרתי לו על האוניברסיטה ועל הלימודי משפטים, הוא ממש שמח בשבילי..

יצאתי מהחדר מוכנה לצאת, אנחנו יוצאים אני, אלכס , ריאן, איאן , אוסטין , לורן , לילי רוני כריס וטובי למועדון , טרויאן ישנה אצל ההורים שלי, ואם היא תתעורר ותרצה אליי אמא שלי יודעת שהיא יכולה להתקשר ואני אבוא לקחת אותה גם אם זה יהיה עוד חמש דקות.. לבשתי ג׳ינס שחור גבוהה וחולצת בטן לא חשופה, שמתי נעלי עקב ולקחתי תיק קטן ונסענו למועדון שקבענו בו, אלכס וטרויאן מסתדרים ממש ממש טוב יחד.. למען האמת , היא ממש מחבבת אותו.. הוא מסתדר עם כולם, עם החברים שלי, עם ההורים שלי, עם אוסטין.. ואוסטין היה ממש קשה איתו בהתחלה, אבל הנה שלושה שבועות שאלכס גר איתנו והכל פשוט מושלם! ערב הכריסמס מחרתיים, אני כל כך חיכיתי לו! קניתי לטרויאן בערך עשר מתנות ואני כבר מחכה לתת לה אותן, קניתי כרגיל גם להורים שלי, לאוסטין, לטובי וקניתי גם לאלכס מתנה שעון שחרוט עליו בצידו השני A&S for ever. השנה ארוחת הכריסמס תהיה בבית של ג׳ון וורוניקה בגלל שההורים שלי החליטו לעשות שיפוצים במטבח, המטבח נראה מזעזע בנתיים כי הוא נהרס ונבנה מחדש אבל יוצא שאני מרוויחה מזה כי אמא שלי באה לבשל אצלי בבית גם לה ולאבא שלי ואז גם לנו, בכללי גם אמא שלי וגם ורוניקה מאוד עוזרות לי ולטובי עם טרויאן, הן סבתות מקסימות..

**************************************
״אני בדיוק עולה על הטיסה הכל בסדר, יא לחוצה, מאז שטרויאן חזרה אלייך את לחוצה לגביי כולנו!״ נעמי אמרה לי כשדיברה איתי בפלאפון , לא ראיתי אותה מאז היום הולדת שלי, אני כל מתגעגעת לדרמה קווין הקטנה, אני רואה אותה בכמה שלטי חוצות כשאני נוסעת למשרד בבוקר, אבל כמובן זה ממש לא אותו דבר .. , ״פשוט איך שאת מגיעה לכי לישון כדי שבערב לא תיהי עייפה! זה הערב כריסמס הראשון של טרויאן איתנו! את לא תהרסי אותו בעייפות שלך, היא כבר מחכה לראות אותך!״ אמרתי לה מצחקקת והיא צחקה בחזרה, אחרי כמה דקות היינו צריכות לנתק כי הטיסה שלה עמדה להמריא , אני בנתיים סיימתי לקשט את העץ עם טרויאן בסלון, העץ היה מושלם , העץ הכי יפה שקישטתי מאז גיל שלוש..

לא מוסריWhere stories live. Discover now