****נקודת מבט טובי****
חזרתי בדיוק מהכנה למשפט כשספנסר צלצלה , היא שאלה אם אני יכול לקחת את טרויאן מהגן כי היא מתעכבת עם המובילים, פניתי אל הרחוב של הגן של טרויאן ולקחתי אותה לאכול גלידה, ״איפה אמא ?״ היא שאלה בקול מתוק, ״היא מתעכבת בבית החדש שלכן, היא אומרת לאנשים איפה לשים את כל הדברים שלכן ושומרת שהם לא יהרסו כלום..״ אמרתי מסביר לה בפשטות, ״יש לנו בית חדש?״ היא שאלה בהתלהבות, ״כן, את זוכרת שנסעת לפני שבוע לחפש עם אמא בתים?״ שאלתי אותה, ״כן! כן! אני זוכרת״ היא אמרה בהתלהבות, ״אתה גם תגור איתנו?״ היא שאלה וחייכתי, ״לא, אני אגור קרוב אליכן אבל, את זוכרת שעזרתם לי להעביר דברים לבית חדש שלי?״ שאלתי אותה והיא חייכה, ״כן!״ היא אמרה וצחקתי , ״הבית שלי נמצא כמה בתים ליד שלכן, אתן גרות בבית מספר 9 ברחוב ואני גר בבית מספר 15 , את זוכרת מי גר איתי?״ שאלתי אותה , ״כן! דוד אוסטין!״ היא צווחה וכיווצתי את הפרצוף, ״נכון״ אמרתי מצחקק, ״אז, כמה גלידה את רוצה?״ שאלתי אותה כשהוצאתי אותה מהכסא שלה באוטו אחרי שהחנתי את האוטו בטיילת, ״המון!!״ היא צווחה ועשתה תנועות עם הידיים, נכנסנו אל הגלידרייה וקניתי לנו גלידה, לי גלידת שוקולד עם בראוניז ולטרויאן גלידת וניל עוגיות עם סוכריות ושוקולד, אחר כך הסתובבנו קצת בטיילת וכשהגיע הערב לקחתי אותה לבית החדש שלה ושל ספנסר, ספנסר נראתה מותשת! , היא ניקתה וסידרה מלא, הבית נראה כבר יחסית ממש טוב, ״את צריכה עזרה?״ שאלתי כשטרויאן סקרה את הבית החדש, הוא היה גדול, כמובן שספנסר לא קנתה אותו לבד, ההורים שלה עזרו לה, הבית היה דיי גדול, עם שתי קומות, סלון, מטבח , חדר כביסה, שירותים בקומה הראשונה, ואילו בקומה השנייה החדר של ספנסר עם שירותים ומקלחת, החדר של טרויאן, חדר עבודה, חדר אמבטיה וחדר אורחים, חצר בגודל בינוני עם דשא וחניה, גדר קטנה לבנה ממש כמו בסרטים מקיפה את החצר, ספנסר שמה אפילו גמד גינה ליד הכניסה לבית, לקחתי את המקדחה והתחלתי לבנות כמה רהיטים כמו שידות וארונות, את המיטה החדשה של ספנסר ואת המיטה החדשה של טרויאן, אחרי עשר דקות ספנסר חזרה עם טרויאן , טרויאן שכבה על הספה החדשה בסלון , עם פיג׳מה של אריה , עם בובת הפילון שלה ועם השמיכי שלה ואחרי חמש דקות בלבד נרדמה, סידרנו כריות וביצרנו את הספה ככה שהיא לא תוכל ליפול ועלינו לסדר את החדר שלה, הקירות שאני ואוסטין צבענו לפני יומיים התייבשו, בצבע סגלגל עדין מאוד, הכנסנו את הארון החדש שסיימתי לבנות מקודם, המזל הוא שהוא לא היה כבד, שמנו אותו צמוד לקיר בצד ימין של החדר הוא לבן, המיטה הייתה צמודה לקיר השמאלי בצד הנגדי לדלת גם היא לבנה , הייתה ליד המיטה שידה לבנה כמובן ואפורה, הרצפה הייתה פרקט אפור משופשף יפה, ועל הפרקט היה שטיח בצבע הקיר הסגלגל, היה שולחן קטן וכיסאות סביבו ושידה רחבה ונמוכה שספנסר סידרה עליה את כל הבובות של טרויאן, והשידה בנויה כמו ספריה קטנה במדף ספרים הזה ספנסר שמה לה איזה שלושים ספרי ילדים חלקם שהיא מצאה שהיו שלה וחלקם פשוט הלכנו לקנות , שמנו לה מצעים עם ציור של פילים , חיברנו את מנורת הלילה לחשמל, וחסמנו את השקעים שהיא עלולה להגיע אליהם, בכללי החדר היה בטוח , ירדתי למטה אל הסלון, הרמתי אותה בזהירות ועליתי איתה למעלה, כיבינו את האור בחדר שלה וכיסינו אותה הפיל שלה היה לידה וגם השמיכה , סידרנו את הסלון, את המטבח, את המקלחות והשירותים, את חדר הכביסה, השעה הייתה אחת בלילה, נשאר רק החדר של ספנסר, אפילו המיטה שלה לא בנויה, אבל היא הייתה גמורה מעייפות, היא פשוט נרדמה על המזרון מתישהו, כיסיתי אותה בזהירות ירדתי למטה ופחדתי להשאיר אותן ככה לבד.. לא ידעתי אם לנעול ולשים אזעקה נגד פריצות ללילה, וגם ככה השעה הייתה כבר מאוחרת אז הלכתי לישון על הספה..
YOU ARE READING
לא מוסרי
ChickLitספנסר מרין ילדה בת כמעט 16 מקבלת מלגה לאקדמיה ע״ש לינקולן לשחיינים מקצועיים אח שלה אוסטין מרין לומד בבית ספר תיכון בכיתה י״א החבר הכי טוב שלו- טובי לומד באקדמיה אלייה ספנסר קיבלה מלגה גם כן בכיתה י״א לפני שספנסר עוברת לאקדמיה (פנימיה) אוסטין אומר...