סורי שלא העלתי פרק מיליון שנה (לפחות ככה זה הרגיש..)
הייתי בטיול שנתי ראשון , שני ושלישי, ואתמול כל היום ישנתי.. והיום התרגלתי לאט לאט חזרה לשגרה, בקיצור פרק 62 ממש כאן😘
נ.ב - כל כך רציתי להעלות את הפרק מהר לא בדקתי איות וכל מיני כאלה אז מצטערת מראש!***נקודת מבט נעמי***
״ספנס!״ אמרתי מנערת אותה מהמיטה, ״עברו ארבעה ימים! עוד שבוע אנחנו מסיימות ללמוד ! את חייבת להתאפס על עצמך, שבוע ההתעללויות של השמיניסטים מתחיל! את תכננת את הנקמה שלנו במורה לכימיה מתחילת שנה כבר! ״ אמרתי נאנחת כשהיא הסתובבה אליי, ״הכל בסדר!״ היא אמרה מדביקה חיוך מזויף על הפנים כשקמה כמו בובה על שלט , היא נכנסה למקלחת כששמעתי את המים מתחילים לעבוד הלכתי לבחור לה בגדים, ״יש לך פיצול אישיות או משהו?״ צעקתי לה כדי שתשמע אותי למרות רעש המים של המקלחת והדלת שמפרידה בנינו, ״ממש לא.. למה?״ היא שאלה צועקת גם היא, ״כי אתמול בלילה כשהלכנו לישון את עוד מיררת בבכי והיית אומללה ופתאום עכשיו הכל חיוכים , השמש זורחת והציפורים מצייצות?״ שאלתי ואחרי כמה שניות הבנתי עד כמה סתומה וחסרת טאקט אני..
״הכל בסדר״ ספנסר יצאה בסערה מחדר המקלחת שלה כשמגבת עוטפת אותה וחיוך מודבק לפרצוף שלה, ״את יכולה לעבוד על מי שאת רוצה, חוץ ממני..״ אמרתי לה בשקט והפעם סופר רצינית, ״די! את רוצה שאני אבכה? כי זה כל מה שבא לי לעשות עכשיו.. אני רוצה רק לעבור את השבוע הזה של הבית ספר ואז לבלות איתך ועם לורן שבועיים ולטוס ללונדון ללמוד! אז תני לי להמשיך לשקר לעצמי שהכל בסדר כדי שאני יעבור את כל השהות הזו בזמן שהוא נמצא בבית מולי..״ היא אמרה נאנחת עם קול רועד באיפוק לא לבכות..
״מה שבא לך״ אמרתי מנסה לחייך, ״הבאתי לך שלוש אופציות של שמלות לנשף! את צריכה לבחור!״ אמרתי נזכרת פתאום בזמן שהיא התלבשה במכנס המחויט בצבע חום שהבאתי לה, עם חולצת הבטן (גופייה) הלבנה שהבאתי לה, יחד עם התיק גב שלה ונעלי העקב סנדל הכסופות, היא הייתה יפיפייה כרגיל , את השיער שלה סירקתי ניערתי ואז עשיתי לה גולגול גדול מלא בשוונצים גם מקדימה בשיער ושמתי לה אודם שקוף ומסקרה מבליטה את העיניים ההורסות שלה..
״מתי הבאת שלוש שמלות אם את נמצאת אצלי מאתמול אחרי הצהרים? ואיך נזכרת שהבאת רק עכשיו?״ היא שאלה בטון מזלזל, ״סליחה? את מזלזלת באינטי..אינטילג..אינטיליגניטצ.. בשכל שלי?״ שאלתי כשלא הצלחתי להגיד את המילה שהתכוונתי להגיד.. מה שהוציא אותי אפילו עוד יותר מטומטמת..
״תראי כבר את השמלות!״ היא אמרה נאנחת, הלכתי לארון התלייה שלה, היא ישנה כשהגעתי אתמול אז שמתי את השמלות בתלייה בנתיים..
״הראשונה..״ אמרתי מראה לה שמלה בצבע סגלגל , היא הייתה ארוכה עם כמה פרחים למטה וכמה פרחים למעלה עם כיוון במותניים, ״פחות..״ היא אמרה מעוותת את הפרצוף כשהסתכלה עליה, ״כן ציפיתי שפחות תתחברי אליה..״ אמרתי זורקת אותה על המיטה, ״השנייה..״ אמרתי מראה לה שמלה צמודה ארוכה מאוד, בצבע תכלת היה לה שסע דיי גבוה.. היא הייתה פשוטה.. , ״פחות..״ היא אמרה נאנחת , ״והשלישית..״ אמרתי כגולת הכותרת, שראיתי אותה זה היה בדיוק ספנסר..
שמלה בצבע בורדו עם מחשוף וכאשר השמלה מגיעה למותן היא ממשיכה כבד רשת באותו צבע בורדו כשיש תחתית בצבע בורדו כבסיס , שלא יהיה חשוף מידי..
״זו השמלה!!!״ היא אמרה מאוהבת בשמלה, ״יופי אז כשנחזור מהבית ספר את מודדת אותה!״ אמרתי תולה אותה חזרה, ״תעשי לי סטיילינג לנצח..״ היא אמרה בחולמניות כשירדנו למטה ונכנסנו לאוטו שלי, נסענו לבית ספר ולורן חיכתה לנו בשער, ״יאללה.. הבאתי את מה שביקשת..״ היא אמרה לספנסר בלחש, ״תרגעי.. אף אחד לא מצוטט לנו.. זו תהיה הנקמה הכי טובה בעולם..״ ספנסר אמרה ערמומית
״זוכרות מה עושים?״ היא שאלה ולא בדיוק זכרתי מה תפקידי בכוח, ״אוקיי, השיעור מתחיל, היא נכנסת לכיתה נעמי את אומרת לה- ״בוקר טוב ברנדה! אולי לכבוד סיום הלימודים תשחררי אותנו לחופשי כמו מולקולות מים?״ , דייב יושב בשורה הראשונה בצד ימין, עם מחק ללוח, היא כרגיל ממלאת את הלוח בנוסחאות וטמטום כימי.. ואז אני מפילה מבחנה עם מים על הרצפה והיא נשברת, היא צועקת עליי, ואני אומרת לה- תפסיקי להתנקם בי כל הזמן על מה שהיה בתחילת שנה..
לורן את דופקת בדלת , את קוראת לה לצאת החוצה במשפט קבוע - ״ברנדה ! אני חייבת לדבר איתך דחוף! אם לא תעזרי לי אני לא אוכל לסיים ללמוד !״ היא אמרה מדקלמת את המשפט שספנס אמרה לה להגיד , ״היא יוצאת החוצה ובזמן הזה דייב מוחק את הלוח ואני ונעמי מנקות את המבחנה השבורה, היא חוזרת לכיתה אחרי כמה דקות שלורן מבלבלת לה את המוח בשיחה קבועה מראש ואז פשוט הולכת משם , ושוב נעמי - ״בוקר טוב ברנדה! אולי לכבוד סיום הלימודים.. בלה בלה בלה, אנחנו חוזרים על הרצף הזה חמש פעמים! עד שבסוף שהיא נכנסת לכיתה סגרתי עם קיילי ואמבר שיערבבו כמה מבחנות שיגרמו לניצוצות באוויר..״ ספנסר אמרה ערמומית לחלוטין, שאר הכיתה סיכמה לשתף פעולה, ולמען האמת זה עבד מצויין!! בלי הפרעות, הכל עבד לפני התוכנית וסקיילר מישהי מהכיתה שלנו צילמה את כל המתיחה במצלמה נסתרת.. זה היה קורע! המורה הסתומה הזו לא הבינה מאיפה זה בא לה..
ואחר כך ספנסר באמת הפילה מבחנה בלי בכוונה , היה שם חומר דביק וסגול כזה ממש מוזר, ברנדה ניסתה לצחוק אבל היא הייתה עצבנית ואדומה כמו השמש!
אחר כך אני וספנסר ניסינו לעשות את הניסוי שהיינו אמורים לעשות , לכולם זה הצליח ממש יפה יצא להם משהו מוזר כזה, משום מה למה שאני וספנסר עשינו היה ריח מוזר ועשן עלה מזה.. אבל זה בסדר כי הניסוי השני היה בדיוק לטעמי, לכבוד סיום הלימודים המורה לכימיה הפתיעה אותנו ועזרה לנו ליצור בקבוק בושם משלנו לכל אחד לפי הריח שהוא אוהב, לספנסר יצא ריח מדהים, של וניל - קוקוס כזה.. זה היה בול היא.. לורן עשתה בושם בריח ורדים , זה היה עוקצני כזה מגניב, שלי היה בריח פירות מתוק, עם ניחוח של מנטה עדין, זה היה ביצ׳י בדיוק כמוני...
YOU ARE READING
לא מוסרי
ChickLitספנסר מרין ילדה בת כמעט 16 מקבלת מלגה לאקדמיה ע״ש לינקולן לשחיינים מקצועיים אח שלה אוסטין מרין לומד בבית ספר תיכון בכיתה י״א החבר הכי טוב שלו- טובי לומד באקדמיה אלייה ספנסר קיבלה מלגה גם כן בכיתה י״א לפני שספנסר עוברת לאקדמיה (פנימיה) אוסטין אומר...