פרק 30-31

1.1K 52 2
                                    

***יום לערב כריסמס, נקודת מבט נעמי***
המטוס נחת.. כל כך נהנתי בשוודיה! זה מוזר אבל התוכנית הזו היא אחד הדברים הטובים שקרו לי..
אספתי את המזוודות שלי והתחלתי ללכת לכיוון היציאה לאנשים שמחכים לחוזרים מהטיסות..
ראיתי את אמא שלי ואת ספנסר מחכות לי ומיד רצתי אליהם , כן.. אני רצתי..
״אומייגאד״ אמרתי מחבקת את אמא שלי, ״איך היה?״ ספנסר שאלה כשמשכתי אותה לחיבוק דוב, ״כיף ממש״ אמרתי לא עוזבת אותה, ״יאללה בואי ״ היא אמרה לי מצחקקת , ״מתי מורידים לך את הגבס?״ שאלתי אותה כשהתחלנו ללכת,
״עוד שבוע..״ היא אמרה מותשת מעיניין הרגל..
״איזה כיף שעושים כריסמס ביחד!״ היא אמרה , ״נכון!״ אמרתי מתלהבת,  ״טובי הגיע אתמול, ונשבעת לך אפילו הוא מתחרפן כבר מאוסטין..״היא אמרה והתחלתי להרגיש לא בנוח.. אוסטין.. השארתי את הפצצה הזו באוויר וברחתי לחו״ל, סיננתי אותו שהתקשר והרסתי קשר חברי ממש ממש טוב..
״מה קרה לו?״ שאלתי כיאילו אני לא יודעת, ״אין לי שמץ של מושג.. את זוכרת את היום שיצאתם למסיבה לפני שטסת?״ היא שאלה אותי, ״נו?״ שאלתי לא מבינה בכיאילו, ״הוא חזר מעורער.. , מבולבל, הבטיח לי שיגיד לי מה קרה בבוקר ולא אמר לי כלום מאז..״ היא אמרה מבולבלת בעצמה, ״בטח סוף סוך מישהי אמרה לו לא..״ מלמלתי צינית, ״יכול להיות״ ספנסר אמרה מצחקקת כשנכנסנו לאוטו של אמא שלי והורדנו אותה בבית..

ראיתי את אוסטין בדיוק יוצא מהבית כשספנסר נכנסה והוא ראה אותי באוטו, הוא התחיל ללכת לכיוון ומיד אמרתי לאמא שלי לנסוע שאני כבר רוצה הביתה אחרי חודש שלם.. היא לא ראתה את אוסטין אז היא האמינה לי והמשיכה לנסוע.. הסתכלתי אחריה וראיתי את אוסטין עוצר וחוזר לכיוון האוטו שלו..

***נקודת מבט ספנסר***
נכנסתי הביתה ראיתי את לוגן, איאן , טובי וראיין (עוד אחד מהחברים שלהם.. או יותר נכון שלנו..)  יושבים בסלון, ״לאן אוסטין הולך?״ שאלתי לא מבינה את הסיטואציה, ״הוא שכח איזו שקית באוטו הוא הלך להביא..״ לוגן אמר ,
התיישבתי לידם בין איאן לטובי ונשענתי על איאן, ״מתי הגבס יורד?״ ראיין שאל, ״בשבוע הבא, הגיע סוף סוף הזמן!״ אמרתי
אוסטין נכנס הביתה נראה דיי מעוצבן...
״מה קרה?״ שאלתי אותו והוא התיישב ליד, ״סתם נזכרתי שבמשהו..״ הוא מלמל והסתכל על מסך הטלוויזיה..
״טוב אני חייב ללכת..״ ראיין אמר קם מתהלך לכיוון הדלת.. ״ביי״ כולנו אמרנו והוא יצא, ״שיט מה השעה?״ לוגן שאל, ״לא יודעת בערך 13:30״ אמרתי שואלת , ״שיט איאן קום, תחזיר אותי הביתה אני אמור להכין משהו עם סטייסי״ הוא אמר קם, ״יואו איזה חמוד״ אמרתי מחייכת, ״מה חמוד?״ איאן שאל אותי, ״שהוא ככה עם אחותו הקטנה.. הוא בן  כמעט 17.. היא בת 10 , זה חמוד״ אמרתי , ״יאללה בוא קרציה״ איאן אמר קם מספה , מנשק אותי נשיקה קצרצרה והולך עם לוגן..
ישבנו בסלון אני טובי ואוסטין והסתכלנו על אמא שלי מבשלת , ורוניקה נכנסה לפתע לבית שלנו והצטרפה לאמא שלי לבישולים... ״ אמא מה בתוכנית מחר?״ טובי שאל את ורוניקה, ״אנחנו עושות מחזמר.. ״ היא אמרה צינית וצחקתי, ״אנחנו צריכות עזרה״ אמא שלי אמרה לשלושתינו, ״אני, אני רוצה!״ אמרתי קמה מתלהבת, ״לא!!״ הם כולם!! אמרו יחד , ״בסדר, בסדר״ אמרתי מתיישבת חזרה בהפגנתיות, ״אני יבוא״ טובי אמר מצטרף אליהם למטבח, אוסטין קם מיד אחריו, ״זה ממש ממש לא פייר!״ אמרתי כועסת , ישבתי לבד על הספה והסתכלתי עליהם במטבח.. , ״אם לא תתנו לי לבשל אני הולכת לבשל אצל אבא..״ אמרתי קמה כשנאחזתי בספה ותפסתי בקביים, ״למה שאני יסכים לך להכנס למטבח שלי?״ אבא שלי אמר נכנס לבית שלנו, זה לא שמאז הגירושים הוא לא היה פה בבית, אבל זה היה מעצבן שהוא כבר לא גר פה..
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי מתלהבת, ״באתי לקחת כמה דברים למקרר אצלי כי פה אין מקום..״ הוא אמר , הוא התקרב לאמא שלי והם נתנו נשיקה בלחי אחד לשני, עד לפני שנה וחצי הייתי מתפללת כל ערב לפני שאני הולכת לישון שהם יחזרו..
״איפה ג׳ייד?״ שאלתי, ״אצל ההורים שלה..״ הוא אמר ,
הוא נשאר איזה שעה לדבר עם אמא שלי וורוניקה ואז הלך הביתה..
ראיתי סרט שהיה בערוץ סרטים וכשהוא הסתיים השעה הייתה בערך 17:30.. נכנסתי למטבח אמא שלי וורוניקה בדיוק ניקו אותו, ״קר לי..״ אמרתי לאמא שלי, היא שמה לי יד על המצח ואמרה שאין לי חום, ״לכי תעשי מקלחת חמה..״ היא אמרה לי , ״בי קטנטונת״ ורוניקה אמרה לי , היא חיבקה אותי ״מה את הולכת?״ שאלתי, ״כן.. אני יתחיל להכין את העוגה למחר..״ הא אמרה לי ועליתי למעלה ..

לא מוסריWhere stories live. Discover now