***נקודת מבט ספנסר***
עבר חודש וחצי מאז הסילבסטר, מאז הרבה דברים השתנו..
נעמי חגגה יום הולדת לפני שבועיים, היא ואוסטין כמעט חודשיים ביחד.. אני ואיאן ביחד ארבעה חודשים, המצב שלנו לא בשיא, הוא וקמילה התחילו לבלות הרבה ביחד, הם משחקים מלא טניס ביחד , קמילה עברה לגור איתנו, אבל היא נשארה בתיכון הקודם שלה.. היא גרה בחדר האורחים שהפך להיות החדר שלה, מאיה גרה בקולג׳ שלה.. טובי וארין ביחד ולחוד חודשיים, הם אוהבים אחד את השני אבל גם לא בדיוק רוצים אותו דבר.. ארין ממש קנאית וטובי לא קנאי אבל אוהב להרגיש בעלות, הוא גם פלרטטן לא קטן, הוא מפלרטט עם כל דבר שזז באקדמיה , ארין עצבנית עליו וכל פעם מזהירה אותו שעוד פלרטוט אחד וזה נגמר בנתיים זה היה אמור להיגמר שבע פעמים אבל הם עדיין יחד..
חזרתי לכושר, לא כמו שהייתי אז אבל אני בדרך.. חזרתי לבריכה , חזרתי לנעול עקבים, חזרתי לקפוץ וגם לרוץ...המסיבה ליום הולדת של נעמי הייתה לפני שבועיים , היא הייתה מטורפת!..
נעמי מוסרת לי את כל העדכונים על קמילה ואיאן, היא קצת מרגלת לי אחריהם..**********
קמתי בבוקר ביום חמישי, נכנסתי להתקלח, צחצחתי שיניים, ארין דפקה בדלת אז פתחתי לה עוד כשהייתי עם המגבת, ״איפה המפתח שלך?״ שאלתי אותה לא מבינה, היא הרי עברה לחדר שלי או כבר יותר נכון שלנו ביום שחזרתי לאקדמיה..
״שכחתי אותו בחדר, הייתי אצל טובי ״ היא אמרה בכעס, ״ורבתם?״ שאלתי אותה מבינה לפני הטון הכועס, ״לא, זרקתי אותו״ היא אמרה והתיישבה על המיטה, ״למה?״ שאלתי לא מבינה, ״שמעתי את אחת הבנות אומרת שהיא נישקה שלשום את טובי והוא לא הפסיק אותה... ״ היא אמרה עם דמעה בעין אבל מיד שפשפה את העין כדי שאני לא יבחין, ״ושאלת אותו?״ שאלתי אותה .. חבל שתיפרד ממנו סתם למרות שזה מתאים לטובי.. קשה לו להיות מחויב לבחורה אחת.., ״כן, הוא אמר שהוא מצטער אבל כנראה הוא כבר לא מרגיש אליי משהו והוא חושב שכדאי שנחזור להיות ידידים..״ היא אמרה כשזלגו לה דמעות מהעיניים, חיבקתי אותה ואז היא התאפסה והתארגנו ללימודים, ״יורד גשם בחוץ״ היא אמרה לי כשראתה את הנעלים שהוצאתי לי, החלפתי את הנעלים ולבשתי את הבגדים שהוצאתי, חולצה לבנה קצרה פשוטה, ג׳ינס שחור עם קרעים ארוך, מגף קטן שחור ומעיל גשם קיטשי בצבע צהוב לק פתוח, עשיתי בייביליס אז שמתי את הכובע של המעיל על הראש, שמתי את התיק ויצאנו לכיתה..
״אני יכול לדבר איתך?״ קיבלתי ווצאפ מטובי, אני יודעת שהוא צריך אותי עכשיו, אבל גם ארין צריכה אותי, איך אני יכולה לבחור במי לתמוך?, ״אני הולכת שנייה רגע חזרה לחדר.. תגידי למר קייג׳ שאני כבר מגיעה..״ אמרתי לארין והיא הנהנה, הלכתי לכיוון בחדר של טובי, וראיתי אותו מצוברח מתמיד,
״אתה מוכן להסביר לי מה עובר לך בראש לפעמים?״ שאלתי אותו כשפתחתי את הדלת של החדר שלו , ״אני לא אוהב אותה יותר.. ״ הוא אמר מתחיל ומגן על עצמו, ״גם היא לא אוהבת אותי , על מי היא עובדת?״ הוא אמר מתגונן,״מה זאת אומרת?״ שאלתי אותו לא מבינה, הייא מאוהבת בהית׳, אני חושב שהיא לא שמה לב לזה עדיין בכלל.., ואני מתחיל לפתח רגשות והפעם אמיתיים למישהי אחרת״ הוא אמר נאנח ומודה באמת, ״וואו״ אמרתי מתקשה לעכל, ״טוב תינוק, נדבר על זה בהפסקה, תבוא לאסוף אותי מהכיתה ונלך לדבר..״ אמרתי קמה מפזרת לו את השיער על הפנים.., ״ספנסר אל תגרמי לי להתחיל איתך..״ הוא אמר מאיים, ״יש לי חבר״ אמרתי צינית ויצאתי מהחדר בריצה לכיוון הכיתה, ארין לא תבין לאן נעלמתי..
YOU ARE READING
לא מוסרי
ChickLitספנסר מרין ילדה בת כמעט 16 מקבלת מלגה לאקדמיה ע״ש לינקולן לשחיינים מקצועיים אח שלה אוסטין מרין לומד בבית ספר תיכון בכיתה י״א החבר הכי טוב שלו- טובי לומד באקדמיה אלייה ספנסר קיבלה מלגה גם כן בכיתה י״א לפני שספנסר עוברת לאקדמיה (פנימיה) אוסטין אומר...