פרק 24

1.1K 51 4
                                    

***נקודת מבט אוסטין ***
אני לא יכול להגיד שלא נהנתי להתעלל ככה בנעמי היום , לגרום לה להודות שהיא כן מרגישה אליי משהו היה דיי משעשע..
למען האמת אני דיי מחבב אותה, היא פרועה, היא מצחיקה, היא לא סתומה כמו שחושבים שהיא, היא תומכת ונאמנה לספנסר, והיא יפה מאוד! או יותר נכון פצצה..
היא פשוט פרועה.. ולא אכפת לה מה חושבים עלייה, למען האמת חשבתי הרבה על הסיפור עם לורן שהתפוצץ.. שהיא רצתה לגלות במי נעמי מאוהבת ואז לנעמי התגלה על הפחד, המבט שלה בפנים הכיווץ של השפתיים, העיינים העצומות חזק, האגרופים שהיו צמודים לגוף שלה , למותניים.. היא פחדה שזה יתגלה.. עיינין אותי לדעת במי מדובר, אבל לא רציתי לשאול.. אולי כדי ׳להגן׳ עלייה, אולי כדי להגן על עצמי.. יכול להיות שאני מרגיש אלייה משהו ואני פוחד להפגע שאני אגלה שהיא אוהבת מישהו אחר.. אז כרגע אני מרגיש בנוח להשאיר את האופציה פתוחה..
״אתה שותק״ היא פתאום אמרה לי נועצת לי מבט חד בעיניים, אף פעם לא לא הסתכלנו ככה אחד לשני בעיינים.. העיינים הירוקות שלה פשוט חדרו לי לראש , הרגשתי שהיא יודעת על מה אני חושב למרות שאני יודע שהיא לא...
״אני לא..״ אמרתי מכחיש מיד
״על מה אתה חושב?״ היא שאלה חשדנית..,
״לא יודע..״ אמרתי משקר לה,
״בטוח?״ היא שאלה נועצת בי עוד יותר בעיניים
שמעתי את הקביים של ספנסר במדרגות, ״כן״ אמרתי מיד מתעורר מהבועה הזו, ״יאללה יוצאים..״ נעמדתי, ניסיתי להתחמק מהמבט של נעמי..
נכנסנו לאוטו התנעתי אותו ונסענו לכיוון הבית של איאן, הוא בדרך לבית של נעמי.. הנסיעה הייתה שקטה.. דיבורים בעיקר של ספנסר..
״ביי סיס״ אמרתי נותן לספנס נשיקה בלחי כשהגענו לבית של איאן
״ביוש״ היא אמרה יוצאת מהאוטו.. נותנת חיבוק לנעמי.. והולכת לדלת הבית של איאן, פותחת את השער ופותחת את הדלת.. הסתכלתי על החלון של איאן ראיתי שהוא קם והולך לכיוון דלת החדר שלו, הנחתי שזו ספנסר והמשכתי עם נעמי..
התחלנו לנסוע, היה שקט..
״אתה שוב שותק״ היא אמרה שוברת את השתיקה שוב..
״אני לא״ אמרתי שוב.. טיפש..
היא גלגלה עיינים.. ״אז את הולכת לישון?״ שאלתי , ״לא..לישון זה משעמם״ נעמי טיפוסי..
חייכתי, זה הצחיק אותי..
״מה אתה עושה?״ היא שאלה, ״לא יודע, תכננתי לישון אבל אז סיפרו לי שזה משעמם..״ אמרתי מחייך אלייה תוך כדי שנהגתי..
״הבנתי..״ היא אמרה מחייכת חיוך קטן ותמים..
אחרי כמה שניות של שקט הגענו הביתה שלה.. ״רוצה להכנס?״ היא שאלה , ״אני מניח שזה פחות משעמם מלישון..״ אמרתי עוקץ אותה והחנתי את האוטו, יצאנו מהאוטו ונכנסנו לבית שלה, ראיתי שם את גרייס (אמא שלה) , הייתי בבית של נעמי , כמה פעמים אולי אפילו הרבה, כי אמא שלה היא כמו אמא של טובי בשביל אמא שלי.. הן פשוט החברות הכי טובות.. לנעמי אין אבא.. הוא נטש אותה את אמא שלה ואת אח שלה לא לפני שהוא השאיר להם חמישה מיליון דולר כ׳פיצוי׳.. (אח שלה נהרג, יחד עם טרוי.. הם היו החברים הכי טובים..) , אז זה רק היא ואמא שלה.. אבל הן מאושרות.. מאוד..

לא מוסריWhere stories live. Discover now