״נו מה את לובשת?״ שאלתי את ארין כשהיא יצאה מהמקלחת, היא התארגנה לדייט שלה עם הית׳, ״קיוויתי שתעזרי לי״ היא אמרה נאנחת, הלכתי לארון שלי , כן שלי, לארין אין שום בגד שמתאים לדייט, הבאתי לה קרופ טופ לבן, ג׳ינס קצר מהארון שלה משופשף , הבאתי לה ג׳קט פרחוני, ונעלי עקב לא מוגזמות. היא הסתכלה על עצמה במראה וחייכה, ״זה יפה, לא מוגזם מידי.. ״ היא אמרה נאנחת כשאות רגיעה, ״עכשיו שיער״ אמרתי וראיתי שהיא הצטמקה במקום שלה, התקרבתי אליה והיא נראתה מפוחדת, ״תרגיעי כבר קרציה ״ אמרתי לה בזמן שהתחלתי צמה, הצמה יצאה יפה וארין קיבלה הוראות מדויקות להשאיר את הצמה על הצד, שמתי לה שפתון בהיר ומסקרה שחורה , היא לקחה תיק ופלאפון שמענו את הדפיקה על הדלת, הלכתי לפתוח והית׳ עמד בכניסה מובך ומחייך, ״היא פה?״ הוא שאל והנהנתי, ״תהנו״ אמרתי כשהוצאתי את ארין החוצה, ידעתי שעשיתי עבודה טובה כשהית׳ חייך כשראה אותה וזה גרם לה לחייך, בחיי היא ממש מאוהבת בו, הלכתי החוצה לדשא, והחלטתי להתבודד קצת, ישבתי מתחת לעץ גדול, כך שהגזע שלו הסתיר אותי..
״הכל בסדר?״ שמעתי קול מוכר לידי אחרי כמה דקות, ״כן, איך ידעת שאני כאן?״ שאלתי את ג'ייד שעמדה שני מטר לידי, לא ראיתי אותה מאז הפרידה שלה מאבא שלי, וזה מוזר כי היא היועצת שלי באקדמיה.. , ״זה המקום הקבוע שלי״ ג'ייד אמרה מתיישבת לידי, ״אוי, אני אלך״ אמרתי כשהבנתי שאני מפריעה, ״לא לא, זה בסדר״ היא אמרה מחייכת אז נשארתי, ״אז אני מניחה שאבא שלך סיפר לך שנפרדנו..״ היא אמרה משפילה את המבט שלה לדשא, ״כן..״ אמרתי נאנחת, ״אני מבינה אותך.. את עוד צעירה , את רוצה ילדים.. זה הגיוני ומובן״ אמרתי לה מחייכת , ״אני שמחה שאת מבינה.. ״ היא אמרה ונראה שהוקל לה, ״איך באקדמיה ? לחוצה לקראת המבחנים לשנה הבאה?״ היא שאלה והנהנתי, ״לחוצה לפשל״ אמרתי נאנחת, ״את? לפשל? למה שזה יקרה?״ היא שאלה אותי לא מבינה, ״בואי נגיד שיש לי נטייה כזו.. ״ אמרתי מחייכת, ״תגידי מה עם טובי?״ היא שאלה אותי מחייכת, ״אנחנו יוצאים מחר לדייט..״ אמרתי נושמת אוויר ומתחילה לצחוק, ״טוב אני מהרגע הראשון שראיתי איך את מסתכלת עליו ידעתי שיהיה לכם עתיד משותף יחד״ היא אמרה לי רצינית , ״מה? ממש לא! זה סתם כי הפסדתי בהסכם שעשינו אז הבטחתי לו.״ אמרתי מסבירה לה את סיבת הדייט, ״אני חושבת שאת טועה, תחשבי על זה רגע.. ״ היא אמרה וניסיתי להבין על מה היא מדברת, ״לא מצליחה אפילו לחשוב על זה״ אמרתי בשקט, ״אז תחשבי שנייה ככה, בואי נגיד שטובי יתחיל מערכת יחסים עם מישהי מהשכבה שלו, לא משנה מי, תדמייני איך תרגישי״ היא אמרה לי בטון מוזר, כזה שאתה מרגיש שמחכה להפיל אותך.., ״לא יודעת מוזר, כיאילו אני ירגיש אולי קצת כעס..״ אמרתי מנסה להבין את ההרגשה המציקה בגוף, ״ זה יציק לך..״ היא אמרה לי מחייכת, ״כן, קצת.. ״ אמרתי מנסה להבין לאן היא חותרת, ״אולי קצת קנאה?״ היא שאלה , ״קצת, אבל רק כי מה הוא רוצה שאני יבוא איתו לדייט ואז הוא יצא עם מישהי אחרת״ אמרתי מתגוננת, ״אבל אמרת שאת יוצאת איתו רק כי הפסדת בהסכם, אז מה אכפת לך?״ היא שאלה והבנתי, ״יכול להיות שיש לי קצת רגשות כלפיי טובי, אבל זה רק כי הוא תמיד מבין אותי, יודע מה אני צריכה, דואג לי..״ אמרתי מחייכת שחשבתי על כל מה שטובי עשה בשבילי..
YOU ARE READING
לא מוסרי
ChickLitספנסר מרין ילדה בת כמעט 16 מקבלת מלגה לאקדמיה ע״ש לינקולן לשחיינים מקצועיים אח שלה אוסטין מרין לומד בבית ספר תיכון בכיתה י״א החבר הכי טוב שלו- טובי לומד באקדמיה אלייה ספנסר קיבלה מלגה גם כן בכיתה י״א לפני שספנסר עוברת לאקדמיה (פנימיה) אוסטין אומר...