החלטתי להעלות פרק לכבוד החופש! חנוכה שמח🍩
חזרתי אחרי השיעורים שהיו לי היום, מותשת מאוד, היד שלי ממש כאבה, בסוף מכל הכתיבה בשיעורים יהיה לי שבר מאמץ! כתבתי היום עשרה דפים שלמים בכל שיעור!
נכנסתי לדירה שלנו, דילן ישבה עם בנג׳מין החבר החדש שלה על הספה הם התמזמזו וזה היה מביך.. הלכתי לחדר שלי מנסה להרעיש כמה שפחות.. ״היי ספנסר!״ בנג'מין קלט אותי, ״היי בן!״ אמרתי בקיצור, ״מה קורה?״ הוספתי מתה לעוף משם, ״הכל מעולה, בואי שבי איתנו..״ הוא אמר קורא לי ודילן חייכה וסימנה לי לבוא, ״סורי.. אבל אני מתה מעייפות, אני חותכת לישון..״ אמרתי מתנצלת, ״אומייגאד שמישהו יקח לי את העיניים״ אמרתי בשקט כדי שהם לא ישמעו כשנכנסתי לחדר של מייגן, ״וואי כל כך!״ היא אמרה מתחילה לצחוק, ״איפה שאנון ומארי?״ שאלתי אותה והיא סימנה שהיא לא יודעת , ״טוב אני הולכת לחדר להתקלח.. אם אני לא ארדם שם אני יבוא לדבר איתך אחר כך על האלווין..״ אמרתי לה מפהקת והיא הנהנה, הלכתי לחדר , נכנסתי לחדר המקלחת, הורדתי ממני את הבגדים, נכנסתי למקלחת שמיד התמלאה אדים מהמים הרותחים, כזו אני, גם בקיץ וגם בחורף, מים רותחים..
יצאתי מהמקלחת אחרי רבע שעה, הייתי עוד בחדר המקלחת, עטופה במגבת והתחלתי להתלבש, שמתי מכנס פיג׳מה וחולצה גדולה לשינה כששמעתי התפרצות מטורפת לחדר שלי, ״אומייגאד!״ שמעתי את מייגן צועקת לי ואז את השם של מייגן נצעק, שמעתי נעילת דלת והייתי בטוחה שפורצים לנו לדירה, יצאתי מהמקלחת וראיתי את הפרצוף ההמום של מייגן, ״אפשר הסבר מה קרה?״ שאלתי לחוצה כבר, התיישבנו על המיטה שלי וחיכיתי שתתחיל לדבר, ״הלכתי לבדוק עם שאנון בחדר שלה.. היא הייתה שם, עם חזייה מתמזמזת עם מארי..״ היא אמרה מוציאה את זה, ״נו ו? ראינו את מארי מתמזמת עם איזה ארבע בנות כבר שהיו אצלנו בדירה ונעלמו כבר..״ אמרתי מצחקקת, ״אבל עם שאנון? אין לה חבר או משהו?״ היא שאלה מופתעת, ״לא יודעת.. שיעשו מה שבא להן.. אני מרוכזת רק בי ובאלכס...״ אמרתי נאנחת בחולמניות כשנשכבתי על המיטה, ״או לה לה..״ היא אמרה מצחקקת, ״הסקס איתו עד כדי כך טוב?״ היא שאלה מרימה גבה עם חיוך ממזרי, ״תרגיעי!״ הזהרתי אותה, ״הוא פשוט כזה מתוק, ומקסים, וחכם, ויפה, ומושלם שלייי״ אמרתי בהכי מאוהב שיש לי, אלכס באמת מתנה.. מתנה שקיבלתי ואני מתכוונת לשמור עליה..
״סיפרת לו שיש לך ילדה?״ היא שאלה והשפלתי את המבט, ״אני לא יכולה לספר לו דבר כזה, הוא יזרוק אותי..״ אמרתי בשקט, ״ספנס את לא יכולה לא לספר דבר כזה, וחוץ מזה אם הוא יזרוק אותך בגלל זה אז כנראה שהוא ממש ההפך ממושלם והוא לא חכם ולא מקסים, הוא רק יפה.. וטיפש..״ היא אמרה בשיחת עידוד מוזרה ביותר והתחלתי לצחוק.
״חוץ מזה קוראים לו אלכסנדר, שזה בכלל שם של פוץ..״ היא אמרה וגלגלתי עיניים, ״זה רק על הנייר, קוראים לו אלכס..״ אמרתי מתקנת אותה, ״רוצה לראות סרט? בנג׳מין ודילן חתכו לישון..״ היא אמרה והנהנתי, הלכנו לסלון והכנו פופקורן, שמנו ׳מלפיסנט׳ ״אני הולכת להתחפש בהאלווין ליפייפיה הנרדמת!״ הכרזתי אחרי כמה דקות, ״קול.. נלך מחר לקנות תחפושת?״ היא שאלה והנהנתי בחיוך, ״למה את הולכת להתחפש?״ שאלתי אותה סקרנית, ״לברבור, יש לי תחפושת מהממת לזה שקניתי לפני כמה חודשים, לא יכולתי שלא לקנות אותה אחרי שראיתי אותה בחלון ראווה קוראת לי, ׳מייגן׳, ׳מייגן, בואי תיקחי אותי׳ ״ היא אמרה בדביליות מחולטת, ״זה לא השעות שלך מיג..״ אמרתי מתחילה לצחוק , ״כן, הא.. לא ממש ..״ היא אמרה בסטלנות מוחלטת..
YOU ARE READING
לא מוסרי
ChickLitספנסר מרין ילדה בת כמעט 16 מקבלת מלגה לאקדמיה ע״ש לינקולן לשחיינים מקצועיים אח שלה אוסטין מרין לומד בבית ספר תיכון בכיתה י״א החבר הכי טוב שלו- טובי לומד באקדמיה אלייה ספנסר קיבלה מלגה גם כן בכיתה י״א לפני שספנסר עוברת לאקדמיה (פנימיה) אוסטין אומר...