״מה?״ היא אמרה מנסה להתחמק והתיישבתי לידה, ״נעמי אני יודעת הכל!״ אמרתי לה במטרה שתירגע ותודה כבר, ״אוקיי אוקיי, אין בינינו כלום..״ היא אמרה נאנחת, ״על מי את עובדת ביץ׳?״ שאלתי אותה מצחקקת, ״הוא בחוץ על טובי קופא בשלג..״ אמרתי לה שהוא מחכה לדבר איתה..
״הם יכולים להכנס ״ היא אמרה נאנחת, שלחתי הודעה לטובי שיכנסו ואחרי כמה דקות הם הגיעו לחדר של נעמי, ״לכו לסלון אנחנו מדברות״ אמרתי להם , ״לא!״ אןסטין פתאום אמר, ״לכי את לסלון ותני לי לסדר את זה בעצמי״ הוא אמר מרים אותי מהמיטה ומניח אותי בידיים של טובי, טובי הרים אותי לסלון וישבנו שם עם גרייס..
אוסטין ונעמי היו בחדר ודיברו, הלוואי והייתי יכולה לשמוע את השיחה!***נקודת מבט אוסטין***
״את אמרת משהו, גדול.. ואז הלכת״ אמרתי אחרי שלקחתי נשימה גדולה, ״אנ״ נעמי אמרה ולפני שהיא סיימה להגיד אני כבר קטעתי אותה- ״תני לי לסיים״ אמרתי לה והמשכתי, ״לא נתת לי אופציה להגיב, לא נתת לי אפשרות להגיד לך מה אני מרגיש, כל הפלרטוטים שלי איתך מאז שספנסר עזבה ואת הרסת את זה״ אמרתי לה , ״אני נבהלתי, אתה הבחור היחיד שבאמת התאהבתי בו אי פעם, ופחדתי, פחדתי להיפגע, פחדתי מהתגובה של ספנסר, פחדתי מהפחד״ היא אמרה ואז נשברה בסוף, ״אני לא בחורה שמפחדת ובחיים לא פחדתי לא משנה מה עבר עליי, הנטישה של אבא שלי, המוות של אח שלי, שום דבר לא גרם לי לפחד ופתאום התאהבות קטנה ומטופשת והתחלתי לפחד ״ היא אמרה בעצבים או מאוכזבת מעצמה, זה עיצבן אותי, היא שונאת את זה שיש לה רגשות כלפיי? אני כבר לא מצליח להתמודד עם הבחורה הזו..
״טוב אז את יכולה להגיד לעצמך כל הכבוד, הרסת את כל מה שרציתי שיהיה ״ אמרתי מאוכזב וקמתי לצאת מהחדר, ״אוסטין חכה שנייה״ היא אמרה מחזיקה לי את היד, ״נעמי ותרי, זה נהרס״ אמרתי לה משתחרר מהיד שלה ויורד למטה, ״אני הלכתי״ אמרתי כשעברתי בסערת רגשות בסלון, ״טוב אנחנו נלך גם, ביי גרייס״ טובי וספנסר אמרו לגרייס ויצאו אחריי, הלכנו למכוניות, ספנסר נסעה שוב עם טובי, ונסענו לכיוון הבתים שלנו, ״יאללה אני הולך הביתה״ טובי אמר נותן נשיקה לספנסר על הלחי, אני וספנסר נכנסנו הביתה וקמילה ומאיה היו בסלון , נו באמת.. זה מה שחשבתי לעצמי, אני צריך לדבר עם ספנסר.. , ״בוא לחדר שלי״ היא אמרה ועלתה במדרגות בלי לעשות רעש עם הקביים כדי לא להעיר את אמא שלי ואת דני,
הלכנו לחדר שלה והתיישבנו על המיטה, סיפרתי לה מילה במילה מה היה שם, ״וזהו? אתה לא רוצה לתת לה הזדמנות?״ היא שאלה כשנשענה עליי , ״לא, נמאס לי״ אמרתי בשקט,
דיברנו סתם על כל מיני דברים וראינו קצת טלוויזיה , עד שספנסר החליטה ש״אני רעבה״ , ״מה את רוצה לאכול?״ שאלתי אותה, ״בוא נחמם פיצה״ היא אמרה וירדנו לאט לאט לסלון, מאיה וקמילה ראו טלוויזיה עדיין! ״רוצות פיצה ?״ שאלתי אותן, ״למה לא?״ מאיה ענתה בשביל שתיהן, חיממתי פיצה בזמן שספנסר חיכתה שאעזור לה לעלות על השיש, ״מוכנה?״ הוא שאל, ״כן״ היא אמרה , ״קפצי״ אמרתי לה כשהרמתי אותה לשיש, היא ישבה והסתכלה עליי מחמם את הפיצה, ״היא מפסידה״ היא פתאום לחשה לי, ״מה?״ שאלתי אותה לא מבין, ״נעמי.. אם לא היית אח שלי, מזמן כבר הייתי זורקת את איאן בשבילך״ היא אמרה מצחקקת, ״טוב״ אמרתי ציני, ״מוכן כבר?״ היא שאלה מנדנדת, ״כן״ אמרתי מוציא את הפיצות, שמתי בצלחות והבאתי למאיה וקמילה בסלון, והעברתי את ספנסר לסלון והבאתי את הפיצות שלי ושלה, דיברנו קצת וצחקנו, זה היה משעשע..
״אז , חבר יש ספנסר?״ מאיה שאלה אותה מחייכת, ״אוי״ מלמלתי, ״שתוק, אתה מת על זה״ ספנסר אמרה לי מעיפה לי כאפה בעורף, ״הסבר בבקשה״ מאיה אמרה מתעניינת, ״כלום, החבר שלי הוא אחד מהחברים הכי טובים של אוסטין, כיאילו יש לי ארבע חברות טובות בנות, וכל השאר הם החברים של אוסטין אני גדלתי איתם.. ביניהם..״ אמרתי מסבירה להם מחייכת מאוזן לאוזן, ״אז את יוצאת עם החבר הכי טוב של אוסטין?״ קמילה שאלה מנסה להבין, ״דבר ראשון, החבר הכי טוב שלו זה טובי, דבר שני איאן חבר גם שלי, ודבר שלישי כן זה בערך מה שקרה..״ היא אמרה נבוכה.. , ״אני רוצה לדעת איך אתה הגבת״ מאיה אמרה מרוצה מהדרמה, ״מה את מתלהבת מהדרמה את בת 21 למען השם״ קמילה אמרה לה מצחקקת, ״אז מה!״ מאיה אמרה רוצה לשמוע, ״אני הלכתי להיכנס בו״ אמרתי נזכר ומחייך, ״וזה היה כמו סצנה מסרט!״
ספנסר אמרה מחייכת מאוזן לאוזן, ״בקיצור מתי אני יכולה לפגוש אותו?״ מאיה שאלה מתלהבת, ״מחר בערב הוא בא אליי״ ספנסר אמרה אלייה, בארבע וחצי לפנות בוקר עלינו לישון.. מאיה וקמילה ישנו בחדר אורחים ואני וספנסר הלכנו לחדרים שלנו..״אני פותחת את המתנות שלי קודם!״ שמעתי את הקול המתלהב של ספנסר קופץ למטה במדרגות , זה מחזה משעשע לראות ילדה היפראקטיבית קופצת על רגל אחת במדרגות בגלל גבס..
***נקודת מבט ספנסר***
מחר ערב השנה החדשה , מורידים שלי את הגבס היום! אני כל כך , כל כך חיכיתי לזה.. זה היה מייגע..
אני נוסעת עם אמא שלי לבית החולים, שם יורידו לי את הגבס ואני אלך עם קביים שבועיים פשוט בלי גבס..
בגלל שאמא שלי נשארת למשמרת בבית החולים עד אחר הצהרים אז היא ביקשה ממאיה לקחת אותי הביתה ,
״מרגישה משוחררת?״ היא שאלה כשהעזרה לי להכנס לאוטו שלה, ״בערך״ אמרתי נאנחת, ״מתגעגעת לעקבים?״ היא שאלה אותי מחייכת, ״וואי כל כך, אני חייבת ללכת כבר שוב על עקבים !!״ אמרתי מתחננת לעולם, ״זה לא פייר שבסוף לא פגשנו את איאן!״ היא אמרה מתלוננת, ״סורי״ אמרתי אלייה בחיוך, ״את תראי אותו מחר במסיבה..״ אמרתי מתלהבת מהמסיבה מחר, ״רגע אמא שלך באמת הסכימה שאני ואדריאנה נהיה המבוגרות האחראיות במסיבה שלך ושל אוסטין?״ מאיה שאלה דיי בשוק, ״כן!״ אמרתי מתלהבת, ״תגידי לקמילה שלא תשכח להביא לי את השמלה שלה״ אמרתי למאיה כשכמעט הגענו הביתה..
״טוב אנחנו צריכים עזרה, יש מלא דברים לעשות..״ אוסטין אמר כשנכנסנו , ״איפה קמילה?״ שאלתי את טובי כשמאיה ואוסטין דיברו , ״היא תבוא בערב..״ הוא אמר כשהתחיל שיחה על אוסטין ונעמי..״אני כל כך עייפה״ אמרתי נאנחת כשנפלתי על הספה על טובי ואוסטין , ״גם אני״ קמילה התלוננה כשנכנסה הביתה, ״למה בדיוק?״ מאיה שאלה אותה לאור העובדה שהיא לא עשתה כלום כי היא רק הגיעה ואני , אוסטין , טובי ומאיה סידרנו וארגנו את המסיבה.. , ״אני עייפה כי הייתי כל היום בקניון לחפש את הבגדים המושלמים , ואת השמלה המושלמת בשבילך!״ היא אמרה לי, ״למה מה רע בשמלה שהראת לי אתמול?״ שאלתי אותה, ״יכול להיות שהיא התלכלכה מקטשופ..״ היא אמרה כשהתיישבה ליד מאיה, ״טוב תראי לי את השמלה החדשה..״ אמרתי לה מתלהבת, ״אוקיי אוקיי קרציה״ היא אמרה והלכה להביא אותה מהשקית..
היא הראתה לי אותה והיא הייתה מושלמת, פאייטים בצבע כסוף עם טיפה שחור, הגזרה שלה הייתה טובה, קמילה אחלה סטייליסטית..
YOU ARE READING
לא מוסרי
ChickLitספנסר מרין ילדה בת כמעט 16 מקבלת מלגה לאקדמיה ע״ש לינקולן לשחיינים מקצועיים אח שלה אוסטין מרין לומד בבית ספר תיכון בכיתה י״א החבר הכי טוב שלו- טובי לומד באקדמיה אלייה ספנסר קיבלה מלגה גם כן בכיתה י״א לפני שספנסר עוברת לאקדמיה (פנימיה) אוסטין אומר...