פרק 26

1K 60 4
                                    

״את אמרת לי שבינך לבין איאן אין כלום..״ הוא אמר לי מסתכל עליי תוך כדי הנהיגה,
״אני מצטערת ששיקרתי..״ אמרתי משפילה את המבט לידיים שלי שהשתלבו אחת בשנייה במבוכה, ״זה בסדר, אני יודע שלא הייתה לך ברירה..״ הוא אמר לי, ״אז שאני יזמין אותך לקפה?״
הוא שאל אותי ומיד חייכתי למשמע קפה,
נכנסנו לבית הקפה האהוב עליי, והתיישבנו בשולחן שאני אוהבת ליד החלון הגדול שמשקיף לפארק עם המזרקה של המלאכים, ״מה תרצו להזמין?״ ראיתי את קייה (היא חברה של לורן) היא נעצה בי מבטי שנאה, ״מלצרית אחרת״ אמרתי בחוצפה ואבא שלי סימן לי להרגע, ״מיד תגיע..״ היא אמרה ששמחה שזה נחסך ממנה.. ״שלום מה תרצו להזמין?״ ראיתי מישהו די סבבה נראה כזה בן 19 לפני קולג׳ , ״קפה עם מעט חלב, בלי סוכר בכלל..״ אמרתי בשבילי, ״וופל בלגי, עם כדור גלידת שוקולד״ אמרתי בהכי מנומס שלי, אבא שלי הזמין טוסט, עם חביתה בצד וסלט, וקפה הפוך.. חיכינו לקבל את ההזמנה ודיברנו בנתיים, ״מה זה היה מקודם עם המלצרית?״ הוא שאל, ״היא חברה של לורן והיא תקעה בי מבטים של- אני הולכת להרעיל לך את האוכל״ אמרתי מיד מתגוננת, אבא שלי עשה פרצוף ולמראה הפרצוף סובבתי מבט בכעס.

״בבקשה״ המלצר אמר מחייך מגיש לנו את מה שהזמנו, לקחתי את הסוכר מהשולחן ושמתי חצי כפית סוכר לבן וכפית וחצי סוכר חום בדיוק כמו שאני אוהבת וערבבתי את הקפה,
התחלתי לאכול את הוופל והוא היה טעים בטירוף כרגיל, ״תרגעי רוטווילר״ אבא שלי אמר כשהתחלתי לטרוף את הוופל צחקתי ונרגעתי, אחרי כמה דקות סיימתי את הוופל הראשון והתחלתי את השני, דיברתי תוך כדי עם אבא שלי ודיברנו עליי ועל אוסטין וכל מיני כאלה, ״כן נחמד לראות שגם אוסטין מאוהב״ אבא שלי אמר לי מחייך, ״הוא מה?״ שאלתי מצחקקת לנוכח העובדה שאם אוסטין היה מאוהב במישהי, הוא גם כבר היה איתה וגם הייתי יודעת מזה, ״הוא רמז לי ואני יודע לזהות מתי הילדים שלי מאוהבים, ״אז איך לא שמת לב שאני מאוהבת באיאן מגיל 6?״ שאלתי אותו, ״מי אמר שלא ידעתי?״ הוא שאל מחייך וכאן הוא סיים את השיחה הזו, סיימתי שני וופלים וחצי ואת הגלידה סיימתי, את הקפה שתיתי וסיימתי כשאבא שלי שילם חשבון , יצאנו לאוטו לגשם החזק , יותר נכון אבא שלי יצא לחניה והביא את האוטו לכניסה כדי שהגבס לא ירטב..
״מה השעה?״ שאלתי כשחגרתי, ״10:00״ אבא שלי אמר פונה שמאלה בכיכר לכיוון הרחוב שלו..

**

״מתי אוסטין בא לקחת אותך?״ הוא שאל אותי, ״אממ ב11״ אמרתי כשנכנסתי לחדר שלי להתלבש במשהו אחר למשחק, שמתי ג׳ינס בהיר רחב שהגבס יכול להכנס אליו, שמתי חולצה אמריקאית עם כיתוב, 'killing it ' , ולמטה, 'all day everyday ' שמתי סווצ׳ר גם סוג של אמריקאי שחור אפור, שמתי עקב בורדו ובגבס אי אפשר..
לקחתי תיק ויצאתי מהחדר, ״ראיתי קצת טלוויזיה כששמעתי מהחדר של אבא שלי את המקלחת והבנתי שהוא מתקלח..
שידור חוזר של האנטומיה של גריי עונה 5 פרק 4 ״נייס״ מלמלתי לעצמי כשנשענתי על הספה והנחתי את הרגל עם הגבס על השולחן כשמתחתיה כרית..
בערך בסוף הפרק בדיוק במתח! אוסטין צפצף מבחוץ, ״ביי״ שמעתי את אבא שלי צועק לי מלמעלה, ״ביי״ צעקתי חזרה ויצאתי בזהירות לטפטוף הגשם לאוטו של אוסטין תוך כדי שנזהרתי לא ליפול עם הקביים..

לא מוסריWhere stories live. Discover now