פרק 28

919 54 1
                                    

*** נקודת מבט ספנסר ***
עברו יומיים מאז הפגישה בערב אצל רוני, היה כיף לבלות ככה עוד פעם רק ארבעתנו.. , נעמי התלוננה שהיא רוצה כבר לשתות, אני אמרתי לה שהיא פשוט יכולה לתת לאוסטין לנצח..
היום יום שישי, יש מסיבה היום , ממש גדולה וחבל שאני לא אלך רק בגלל שקשה לי לזוז עם הרגל.. , איאן יבוא אליי במקום ..
אוסטין ונעמי ילכו למסיבה.. למען האמת הם התחילו לבלות הרבה מאוד יחד בזמן האחרון..
אז בזמן שאוסטין התארגן כבר הכנתי לי פופקורן למרתון סרטי דיסני שלי.. אני באמת מרחמת על איאן שיצטרך לסבול את כל הסרטים והשירים תוך כדי, אני זוכרת את כל השירים של סרטי דיסני..

***נקודת מבט נעמי***
התוכנית שלי היום היא להתחמק כמה שיותר מאוסטין, ככה אני יוכל לשתות בלי שהוא ישים לב, ואז הוא לא ינצח בהתערבות..
התלבשתי למסיבה, לבשתי חצאית צמודה מיני בצבע בז׳ עם חולצת בטן בצבע תואם.. (כמו בתמונה)
שמתי אודם אדום תפוח, שמתי צלליות, שמתי עקב, ונשבעת הייתי נראת טוב.. רק חבל שאי אפשר לעשות עם זה כלום, שבוע שלם לא שכבתי עם אף אחד! ולא שתיתי כבר שבוע ויומיים עכשיו זה לא שאני אלכוהוליסטית , כי אני לא.. אבל יש לי קצת חשק לוודקה..

צפצוף מכונית נשמע בחוץ, ידעתי שזה אוסטין.. לקחתי פלאפון ויצאתי החוצה לגשם השוטף.. אני אוהבת להיות ככה בגשם, כן אני יכולה לקבל דלקת ריאות אבל זה מרגיש כיאילו זה רק אתה והעולם.. את לבד שומעת את נקישות הגשם על הרצפה, אתה נרטב לאט לאט למען האמת זה אפילו דיי סקסי..

נכנסתי לאוטו וחגרתי, ״היום אני הולך למצוא לך דייט לעינין..״ אוסטין אמר לי מתגרה, ״אתה מתכוון להפך״ אמרתי עוקצת חזרה.. , ״היית מתה״ הוא אמר מחייך אליי, אומייגאד הוא כזה מושלם!!! השיער שלו אחד הדברים הכי מהממים שיש, בלונדיני שטני, גוון דומה לשלי, העיינים שלו אפורות כחולות, דומה לעיניים של ספנסר רק ששל ספנסר זה חום כחול..
אוסטין החנה את האוטו ליד המועדון שנערכה בו המסיבה.. הפסיק הגשם.. יש גן שעשועים ממש חמוד ליד המועדון, לא שומעים בו את המוזיקה והוא תמיד דיי שומם...
נכנסנו למסיבה , המוזיקה החזקה הייתה כל כך נעימה.., הרבה זמן לא הייתי במסיבה כזו.. הרגשתי מוזר , אולי בגלל העובדה שאני עכשיו לא רוצה להימרח על כל מיני בנים, או לשכב עם כל חתיך שעושה לי עיניים.. אני רוצה את אוסטין עכשיו.. וזה הרבה יותר פשוט..

הצצתי לכיוון של אוסטין ולא ראיתי אותו בסביבה שלי, התקרבתי מהר לבר ולקחתי שוט של וודקה מהר בלי שאף אחד שם לב ומיד לקחתי עוד אחד ונכנסתי לרקוד בין כל האנשים.. אחרי כמה שניות הרגשתי מישהו מאחורי, הוא החזיק אותי במותניים אבל עמד דיי רחוק ממני וזה הקפיץ אותי.. אני לא רוצה להיות בחורה כזו יותר..
״ניצחתי״ שמעתי מישהו לוחש לי באוזן , הרחתי את הבושם של אוסטין מאחוריי ואני הרגשתי שאני יכולה להתמכר לריח הזה,
״עלית עליי״ אמרתי מצחקקת..
״אמרתי לך שאני אנצח״ הוא אמר לי והתקרב ברחתי מהר החוצה לגן שעשועים הוא היה ריק ושומם.. המתקנים היו רטובים מהגשם אז התחבאתי מתחת למגלשה גדולה,
״אני רואה שאת פה״ אוסטין הבהיל אותי מאחוריי, קמתי מאיפה שהתחבאתי ועמדתי מולו, היינו רק אנחנו , היה שקט רק צרצרים נשמעו ברקע
״את הולכת לצאת עם בריידן״ הוא אמר לי והרגשתי צביטה בלב, אני לא רוצה את בריידן אני רוצה אותו..
״לא רוצה..״ אמרתי מיד בכעס, ״את חייבת נעמי ! התערבנו ״ הוא אמר לי מרים טיפה את הקול, ״אני לא רוצה!״ אמרתי שוב אפילו טיפה צועקת, ״אבל הפסדת! מה הבעיה בבריידן?״ הוא שאל לא מבין גם הוא דיי צועק , ״אין שום בעיה בבריידן״ אמרתי צועקת, ״הבעיה היחידה היא שאני מאוהבת כבר בך!״ אמרתי צועקת עליו  פתאום היה רעם חזק וברק וגשם שוטף חזק התחיל ..זה לא פייר שהוא לא אוהב אותי בחזרה, ״את מה?״ הוא שאל קצת בשוק עומד בגשם סחוט ממים כולו.. ״אני כלום״ אמרתי בלחש כשהמים זולגים על כל העיניים שלי ועל הפנים.. וברחתי משם בריצה .. ״נעמי״ שמעתי צעקה מאחוריי.. לא הקשבתי והמשכתי הביתה הגשם התחזק אני חושבת שזה הגשם הכי סוער שהיה עד עכשיו, ״טיפשה ״ מלמלתי לעצמי בדרך חזרה הביתה, נכנסתי הביתה הולכת לחדר שלי ומשאירה אחרי שובל מים, הייתי נראת כיאילו שפכו עליי חמישים דליים של מים.. הגופייה נצמדה עליי וגם החצאית והרגשתי רע עם עצמי, נכנסתי להתקלח ולמרות שחשבתי שזה יעזור לי ההרגשה הגרועה לא עברה..
נכנסתי למיטה והתחלתי לבכות, איך יכולתי לפגוע בעצמי ככה, זה ברור שהוא לא מרגיש כמוני, וזה ברור שהמצב יהיה מביך עכשיו..

***נקודת מבט ספנסר ***
צחקתי כל כך שראיתי את שארפיי נופלת למים בסרט השני של ההיי סקול מיוזיקל 2, ואיאן הסתכל עליי וצחק עליי..
הדלת נפתחה וראיתי את אוסטין נראה מעורער מתמיד, הוא מלמל לעצמו על מיני דברים ודיי התעלם מהקיום שלנו, הוא כולו נזל עם מים והוא עלה לחדר שלו אחרי כמה שניות שמעתי את המים מהמקלחת עובדים..

״מה זה היה?״ איאן שאל ולא הבנתי גם אני.. , ״אני לא יודעת.. נראה לי שאני אלך לדבר איתו.. , אתה רוצה להשאר או מה שבא לך..״ אמרתי מבולבלת, קמתי מהספה לקחתי את הקביים שלי והתחלתי ללכת לכיוון המדרגות לחדר של אוסטין, ״אני חושב שכדאי שאני אלך.. ניפגש מחר ״ הוא התקרב אליי ונתן לי נשיקה קצרה על השפתיים ויצא מהבית , עליתי בזהירות למעלה , ״ספנסר את בבית?״ שמעתי את אמא שלי צועקת אליי מהחדר שלה ושל דני, ״כן״ אמרתי בצעקה חזרה , דפקתי בדלת החדר של אוסטין וחיכיתי לתשובה, ״כן״ שמעתי אותו מהצד השני, נכנסתי לחדר והוא בדיוק שם מכנס מעליו (לא לדאוג הוא היה עם תחתונים..)
״הכל טוב איתך?״ שאלתי משעינה את הקביים על הארון וקופצת על רגל אחת למיטה שלו, התיישבתי ונשענתי על הקיר מאחורי המיטה והסתכלתי עליו לראות מה אני מפספסת, ״כן קצת מבולבל..״ הוא אמר לי באמת מבולבל, כיאילו.. הוא היה מוזר מכונס בעצמו נראה כיאילו לקח משהו, ״לקחת משהו?״ שאלתי מתכוונת לסמים, ״לא ! נראה לך?״ הוא אמר דיי כועס , ״אוסטין״ אמרתי רצינית, ״יואו ספנסר זה קרה פעם אחת , כשהייתי בן 15 וחצי״ הוא אמר כועס עליי שאני בכלל מעלה את זה, ״אז מה קרה לך לעזעזל , אתה נראה כיאילו ראית גופה״ אמרתי קיצונית, ״לא.. אבל משהו שקרה קצת גרם לי לחוסר איפוס״ הוא אמר מתיישב לידי, ״אז מה קרה?״ אמרתי מתחרפנת..
״אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו, אני אספר לך בבוקר..״ הוא אמר והנהנתי, יצאתי מהחדר שלו בזהירות לא לעשות רעש עם הקביים כי אמא שלי הלכה לישון, נכנסתי לחדר והלכתי גם אני לישון מעורערת מאוסטין..

לא מוסריWhere stories live. Discover now