פרק 78-79

831 39 5
                                    

״באיזה חודש את?״ שאלתי עדיין המומה למראה נעמי הריונית ועגלגלה במעט, הבטן לא נראת בחודש מתקדם אבל בהחלט רואים שהיא בהריון! , ״אמצע חודש שלישי..״ היא אמרה והייתי המומה, ״בבקשה תגידי לי שאת יודעת ממי זה״ אמרתי נאנחת, ״אני יודעת, וגם את יודעת, אבל אני מודיעה לך שלו אסור לדעת מזה, אני לא מתכוונת לדפוק לו את החיים..״ היא אמרה וכיווצתי את המבט להבין על מי היא מדברת, ניסיתי לחשב בראש לפי החודש שהיא מתי בערך היא נכנסה להריון ואיפה היא הייתה, ״לא! ״ אמרתי כשנפל לי האסימון, ״המפגש הפיזי שלך ושל אוסטין בצרפת ביום הולדת שלי?״ שאלתי המומה והיא הנהנה בזהירות, ״אתם לא נורמלים! את חייבת לספר לו! מה את הולכת לעשות? מה עם הדוגמנות?״ אמרתי כשרצו לי כל כך הרבה שאלות בראש, נעמי תהיה בת עשרים ושתיים בעוד חודשיים, גם היא תהיה אמא צעירה , לא כמוני אבל בהחלט אמא צעירה.. , ואוסטין יהיה אבא בגיל עשרים ושלוש וחצי.. , ״אוסטין!״ נעמי אמרה קמה כשהוא יצא אלינו החוצה, ״ממי זה?״ הוא שאל עצבני ואולי.. מקנא? , ״אני אשאיר אתכם לבד..״ אמרתי נכנסת הביתה ומיד הלכתי לענות על השאלות של גרייס של באיזה חודש היא.. אבל לא סיפרתי להם ממי זה.. שמעתי צעקות קצת מהמרפסת, אני חושבת שכולם כבר הבינו ממי הילד.. אמא שלי הייתה במבט מהורהר, אבא שלי היה משועשע , טובי חייך, טרויאן לא הבינה מה קורה , אלכס היה אדיש כזה.. גרייס הייתה באותו מבט של שוק כמו מקודם.. אחרי רבע שעה אוסטין נכנס בכעס הביתה , כולם שתקו, הוא יצא החוצה ושמענו אוטו מתניע ונוסע, נעמי נכנסה פנימה, ראו שבכתה, ראו שכאב לה.. לא ידענו מה לעשות, זה כריסמס.. זה אמור להיות משפחתי וכיפי, איפה הכיף שתמיד הבטיחו לי?

***********************

״אוסטין זה לא עובד ככה, אתה צריך לדבר איתה על זה״ אמרתי וישבתי מחוץ לחדר שלו בבית שלו ושל טובי, אני יושבת ומדברת איתו דרך דלת כבר שעה וחצי, הוא לא יצא מהחדר מאתמול! , הכריסמס היה לפני שבוע, בנתיים הוא מסנן את נעמי ולא עונה לה לפלאפונים ואני לא יודעת מה לעשות בנוגע לסיפור הזה, איזה פתרון אפשר להציע פה בכלל? , ״אני יודע!״ הוא אמר פתאום פותח את דלת החדר מה שגרם לי ליפול לאחור ולאבד שיווי משקל לאחר שנשענתי על הדלת, ״אז.. אתה הולך לדבר איתה עכשיו?״ שאלתי והוא הנהן, שמחתי שלפחות את זה עברנו, הלכתי הביתה לא לפני שאספתי את טרויאן מהגן ואכלתי איתה צהרים, בעוד חודש  אני מתחילה ללמוד משפטים ואני ממש מתרגשת לקראת זה, אלכס מקבל טלפונים מקייטלין, הוא לא עונה לה ומנסה להראות לי כיאילו זה לא מזיז לו אבל זה מתחיל לחרפן אותי, היא לא מספיקה להתקשר! בערב הלכתי עם אלכס וטרויאן לארוחת ערב אצל ההורים שלי, גם אוסטין היה שם אז יכולתי לדבר איתו על השיחה שלו עם נעמי, זה ברור שהוא מאוהב בה, ואני מאוד מקווה האמת שהם יתנו הזדמנות מחדש לקשר שלהם, כי הוא נגמר מכל הסיבות הכי לא נכונות.. , ״אנחנו ננסה, אני לא באמת יודע מה יהיה אבל מחר נצא לדייט רק שנינו וננסה לגשר על הפערים, כי רגשות עדיין יש, גם מבחינתי וגם מבחינתה.. השאלה היא איך פותרים את זה ואיך בונים את זה כמערכת יחסים יציבה שתוכל לגדל ילד בה..״ הוא אמר כשישבנו במרפסת , טרויאן שיחקה בחצר ורצה על הדשא בזמן שאלכס דיבר עם אבא שלי בסלון ואמא שלי סידרה את שולחן האוכל בשביל קינוח..

לא מוסריWhere stories live. Discover now