36

2K 105 14
                                    

Liam

Odešel jsem ze Zaynova pokoje a šel do mého, ale jakmile jsem zavřel dveře Zayn mě přirazil na zeď.

„Co to do prdele děláš?“ Vyprskl jsem.

„Ty seš kokot, že to není ani možný.“

„O čem to mluvíš?“ Setřásl jsem jeho ruce z mých ramen.

„Ty vole. Ty si ani neuvědomuješ, co říkáš za sračky.“

„Uh?“

„Tak třeba to že si ji dovolil, aby s námi šla za Mikem?“ Moje tvář změnila svůj výraz z nechápavého na zaražený.

„Cože jsem?“

„Ty sis to doopravdy neuvědomil.“ Uvolnil se Zayn. „Myslel jsem si, že by si takovou sračku nikdy neřekl.“

„Já jsem si to ani neuvědomil. Potřeboval jsem ji jen vidět, a když se mě zeptala, tak jsem ji odpověděl hned, aby nic nepoznala.“ Prohrábl jsem si vlasy a byl jsem sám na sebe naštvaný.

„Ale ona je neskutečně tvrdohlavá a už ji to nějak nerozmluvíme.“

„Mám nápad“ řekl Zayn.

xxx

„Tady máš“ podal jsem Catherine čaj. Nějak jsem začal zvládat se s ní bavit normálně. O našem plánu zatím absolutně nic nevěděla.

„Děkuji, ale já žádný nechtěla.“ Podívala se mi do očí. Miloval jsem její barvu očí, byla taková neobvyklá. Neměla žádné extrémně dlouhé řasy, její byly takové normální, ale přesto stále originální.

„Baby“ odkašlal jsem si, „pšt a pij.“ Dal jsem ji ho do ruky a všiml jsem si, jak se nesměle culí.

„Proč se tak culíš?“ Musel jsem se ji zeptat, jelikož mi nějak nedocházelo, co ji tak přivádělo do rozpaků.

„To je jedno“ sklonila hlavu.

„Babe, říkej.“

„Já prostě.. To jak mi říkáš je neskutečně krásný a když mi nějak řekneš, tak cítím „motýlky“ v břiše a musím se smát jak blbeček.“ Opět sklonila svou hlavu. Já ji zvedl hlavu a zadíval se ji do očí.

„Babe“ zašeptal jsem. Vlas, který mi narušoval výhled, jsem ji zastrčil za ucho a ona mě pozorovala. Vzal jsem ji hrneček z ruky a položil ho na stůl. Jemně jsem ji postrčil na ke zdi a opřel ji o ni.  Neskutečně mě vzrušovalo, to jak jsem ji znejistil jen pouhými slovy. Její prsty mi jezdily po břiše a obě dvě ruce jsem měl u její hlavy. Sklonil jsem hlavu a dal ji polibek do koutku jejich úst. Měly opět příchuť jahod-tak jako vždy. Když jsem přivřel oči, vzpomenul jsem si na její odhodlanost a to jak mě uspokojovala.

„Seš tak neskutečně krásná“ zamumlal jsem na jejích rtech a věnoval ji polibek-protentokrát ale na její ústa. Dala své ruce kolem mého krku a já ji vyhoupl, ihned své nohy obmotala kolem mého trupu. Ruce jsem položil na její zadek, který jsem následně zmáčkl. Z jejích úst vyšel skoro neslyšitelný ston. Přešel jsem s ní k posteli a jemně ji na ni položil.

„Lehni si na břicho“ řekl jsem ji a měl jsem co dělat, aby se ovládl a neojel ji na místě. Ihned mě poslechla a čekala, co se bude dít. Seděl jsem vedle ní na posteli. Rukou jsem ji nejdříve přejížděl po zádech, chvílemi jsem se dostal pod její tričko a hladil ji boky.  Když jsem viděl, že se nijak nebrání, tak jsem sjel k jejímu zadku, který jsem několikrát zmáčkl. Byl jsem tak zasraně vzrušenej. Mé ruce jezdili po jejich stehnech a někdy zabloudily i k vnitřním stehnům.  Ruce jsem položil na její zadek a opět ho zmáčkl. Trochu s sebou třásla, ale neprotestovala. Po chvíli jsem přestal a začal ji dávat malé polibky na nohy. Pokaždé, když jsem se přiblížil k jejímu nejcitlivějšímu místu, tak s sebou trochu zatřásla. Hlavou jsem se trochu posunul blíž ke kolenům, které byly zohlé.. Moje ruce bloudily pod jejím tričkem a já ji věnoval několik polibků na její bedra. Začal jsem i líbat záda a její tričko vyhrnoval stále výš.

Without hopeKde žijí příběhy. Začni objevovat