Bu bölümü de yayınlayayım dedim bir sonraki bölüm Exo geliyorrrr.Çok heyecanlı olacak :) Multimedya Barış.Lütfen oylamayı unutmayın iyi okumalar <3 Multimedya silinmiş ve gözükmediği için resimleri aşağı koyuyorum tekrar gitmesin diye.
''Gölge uyan birtanem hadi.''Yağmur'un sesiyle yavaşça gözlerimi açmaya başladım.Nerede olduğumu anlamak ilk zor oldu.Okulun reviriydi burası.Elimi başıma götürdüm,feci ağrıyordu.
''Ne oldu?''dedim kısık sesle.Yağmur hemen başıma geldi.
''Fazla doz sevinçten bayıldın.''
''Overdose.''deyip gülmeye başladım ve kafamı geri koltuğa koydum.
''Nasıl geldim buraya?''
''Okulumuzun cömert basketçisi Barış yardım edin bağırışlarımı duyup seni kucakladığı gibi revire getirdi.Kafanı sağlam vurmuşsun yere.Onun haricinde bir şeyin yok bebek.''
''Barış nerde?''
''Dışarda uyanmanı bekliyor.Ne kadar sevimli değil miiii?''
''Boş boş konuşmada çağır teşekkür edeyim.''Kıkırdayıp dışarı Barış'ı çağırmaya gitti.Biraz Barış'tan bahsedecek olursak.1 yıldır bana platonik aşık olan okulun gözdesi basketçimiz.Bana aşık olması bir şeyi değiştirmezdi,ona o gözle asla bakamamıştım.Benim için yardımsever bir arkadaştan daha ötesi olamazdı.O bunu görmek istemiyordu ama.Bana asla karışmıyordu başka erkekler konusunda,ki karışamazdı zaten.Aşkını yada her neyiyse içinde yaşayıp bana asla belli etmezdi.Bazen kendimi bu durumdan ötürü kötü hissediyordum ama olmazdı,yapamazdım ben.Barış endişeli gözlerle içeri girdi.Beni uyanık görince gözlerinde ki rahatlama gülümsememe neden oldu.Beni bu kadar çok önemsemesi güzeldi.Umarım ileride beni unutup kendisini çok seven birisini bulabilirdi.Bunu onun adına herkesten çok istiyordum.
''İyi misin?''
''İyiyim evet,teşekkür ederim ilgilendiğin için.''
''Yağmur'un bağırışlarını duyunca hemen koştum.Şükür ki duymuşum.''dediğinde hafifçe gülümsedim.
''Neyse ben artık geri döneyim.Tekrardan geçmiş olsun.''diyip revirden çıktı.
''Keşke artık beni sevmekten vazgeçse.''dedim Yağmur'a doğru.
''Kalp bu yavrum,söz möz dinlemez.''
''Kendine acı çektiriyor sadece.Ona asla o gözle bakamam.''
''Biliyor o da bunu.Boşver düşünme imdi bunları.Exo ya inanamıyorum cidden geliyorlar.''
''Ahh evet o mükemmel şey var şimdi değil mi?''diyip mutlu bir şekilde başımı yastığa geri koyup tavana diktim gözlerimi.
*****
''Kesin 10 haziranda mıymış şimdi?''
''Evet kızım daha kaç kere tekrarlamam gerek.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...