Günaydınlarrr öncelikle okuyup oylayan herkese çok çok teşekkür ediyorum,umarım beğenerek okuyorsunuzdur iyi okumalarrr :) Multimedya silinmiş ve gözükmediği için resimleri aşağı koyuyorum tekrar gitmesin diye.
Dün eve gelir gelmez Yağmur beni sorguya çekmişti.Tabi her şeyi maalesef en ince ayrıntısına kadar hanımefendiye anlatmadığınız sürece kendisi tatmin olmuyordu.Bende öyle yapmıştım malımı bildiğim için.Yatağımdan kalkıp yüzümü yıkadım ve çocukların defterine baktım.SM de kayıtları vardı.Ses denemeleri,şarkıların üzerinde çalışmaları falan.Mutfağa geçip kendime mısır gevreği hazırlayıp salona geçtim.
''Vaow bu kadar çabuk haberinizi yapacaklarını düşünmüyordum.''deyip salona girdi ve telefonunu bana uzattı.
ÜNLÜ OYUNCUNUN YABANCI SEVGİLİSİ
Geçtiğimiz günlerde Exo'nun yeni makyözü ve kişisel asistanı olarak işe alınan Gölge Bayraktar şu sıralar yakışıklı oyuncumuz Nam Joo-Hyuk ile birlikte.İkili dün bir kafede samimi pozlar sergilediler.Henüz kesin bir açıklama yapmamış olsa da ikili el ele tutuşmalarından sevgili olduklarını düşünüyoruz.
Vay be,haber çabuk yayılmış.Acaba Baekhyun ne tepki verecekti.Görmüş müydü?Ahhh ne zor işler.Mısır gevreğimi bitirip odama geçtim ve giyinmeye başladım.
''Sence Baekhyun haberi görmüş müdür?''
''Bilemiyorum.İllaki görecek ama.''deyip bir kot şort ve askılı kırmızı bir bluz giydim.Pratik bir eyeliner çekip kırmızı bir ruj sürdüm.Saçlarım açıktı.Başıma kırmızı bandana takmıştım.Sevimli olmuştu.Gözlüğümü ve çantamı alıp evden çıktım.Arabama atlayıp grup evine sürdüm.Arabamı park edip anahtarla evden içeri girdim.
''Ohh noona,bu haber doğru mu?''dedi direk Sehun içeri girer girmez.Çocukların çoğu salondaydı.Sehun'un elindeki telefona bakıp aynı şeyden mi bahsettiğimize baktım.
''Evet.''deyip kestirip attım.
''Ohh tebrikler Gölge.''dedi Suho gülümseyerek.
''Teşekkür ederim.''
''Ne zamandır çıkıyorsunuz peki?''diye sordu Chen.
''Daha yeni bir hafta bile olmadı.''
''Peki nasıl tanıştınız?''Bu sefer D.O sormuştu.Bu kadar meraklı olucaklarını tahmin etmemiştim.
''Aslında-''
''Geç kalıyoruz kayda.Çıksak mı?''diyen Baekhyun sözümü kesip yanımdan bana bakmadan geçti.Çocuklarda onu takip ettiler sessizce.
''Haberi görünce deliye döndü.Bayağı üzüldü.''dedi Sehun yanıma gelip.Yüzüm düştü.Olması gereken buydu gerçi.Benden uzak durması lazımdı.Bu da en iyi yöntemdi.Sessizce evden çıkıp arabama bindim.Çocukların bindiği minibüsü takip edip SM'e geldik.Çocuklarla kayıt için yukarı çıkmıştık.Onlar öbür küçük odaya girince camın bu tarafından onları izlemeye başladım.Yaklaşık yarım saat boyunca çalıştıktan sonra Sehun odadan çıkıp bana seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...