Hellöö ben geldim.Bu hikaye artık bitmeliiiiiii o yüzden final yakındır gençler haberiniz olsun bir sonraki bölüm bile olabilir kendime güvenemiyorum.Neysee 1 ya da 2 tane özel bölüm olacak o yüzden endişelenmeyin zaten hikayenin mutlu sonla biteceği bariz angstlar beni yıkıyor ASLA YAZAMAM(yazdı) jfgjkdfbjkvf İyi okumalar bol bol oy verin yorum yapın yapın kardeş işte elinize mi yapışır ya bir tuşa basmak o kadar emek sarf edip 48 BÖLÜM yazmışım be ayıp valla okuyup oy vermeyenleri kınıyorum...Üzmeyin beni çebal
Çok konuştum neyse susuyorum <3
İçerisi oldukça kalabalıktı,yüzlerce hatta binlerce fan çığlık çığlığa gelen idolleri karşılıyordu.Beni gördüklerinde galiba artık alışmış ve kabullenmiş gibilerdi,kötü söz söyleyen yada hakaret edip bir şeyler fırlatan kimse yoktu ve bu beni mutlu etmişti.Baek elimi daha sıkı tutup oturacağımız koltuklara beni yönlendirdi.Her grup için koltuklar özel olarak ayarlanmıştı.Erkekler için mavi koltuk ve kadınlar için pembe koltuk yapmaları da ayrı hoştu.Exo'nun koltuklarının olduğu yere geldiğimizde 8 mavi koltuğun ortasında bir tane pembe koltuk beni duygulandırmıştı,Baek başımdan öpüp koltuğa oturmama yardımcı olmuştu.
''Sen sahip olduğum en güzel şeysin.''diye fısıldadım yanıma oturduğunda,gülümsedi.
''Vay be hyung bunun için bayağı uğraşmış olmalısın.''Yanıma oturan Sehun-evet artık şaşırmıyoruz Sehun bizim çocuğumuz gibi bir şey haline geldi- öne eğilerek söyledi ve güldü.
''Cidden dostum çok hoş bir jest olmuş.''diyen Chanyeol ve ona katılan mırıltılar ne kadar şanslı olduğumu bir kere daha hissetmemi sağlamıştı.(Y/N:Fazla şımardı bu da fkgkjt) Gülümsemem tam yanımıza oturan red velvet ile kesilmişti ve bakışlarım gözleriyle kocamı yiyen Seulgi'yi hedef alıyordu.Çocuklar hararetli bir konuşmanın içindeyken ileriden gelen Lisa ile gülümseyip ayağa kalktım,Baek nereye gidiyorsun tarzı bakışlarını kızları kafamla göstererek susturdum ve Lisa'nın yanına vardım,açıkçası diğer kızları tanımıyordum ama görebildiğim kadarıyla Jennie biraz havalı bir tipti,fazla sevmezdim böylelerini ama dış görünüşe göre hemen yargılamakta istemiyordum.Lisa bizi diğer kızlarla hızlı bir şekilde tanıştırdığında onlar önden biz arkadan yürümeye başladık.
''Ciddi anlamda gözleriyle Baekhyun'u yiyor.''Sinirle mırıldandığımda baktığım yere baktı ve sessizce küfür etti.
''Bir ders mi versek acaba?''diye bir öneride bulunduğunda şeytani gülümsememi yüzüme takındım başımla onu onayladım.
*****
Ödül törenin başlamasın 40 dakika kalmıştı ve biz Lisa ile planımızı uygulamaya koyulmuştuk.Oturduğumuz sandalyelerin arka tarafında kokteyl masaları ve içecekler vardı Jisoo'dan ufak bir ricada bulunup Seulgi'yi lafa tutup arka tarafa çekmesini istemiştik.İkiside kokteyl masalarının yanında sohbet ederlerken planımızı devreye soktuk.Lisa elinde bir kadehle onlara selam verip yanlarına giderken ayağı takılmış gibi yapmış ve elindeki içeceği Seulgi'nin üstüne dökmüştü.
''Ayy!!''
''Tatlım ayağım takıldı birden döküldü çok özür dilerim,gel hemen şurada tuvaletler var orada sileriz hemen geçer.''deyip kolundan tutup onu sürüklemeye başlayınca bana yandan göz kırptı,arkalarından tuvalete girmeden önce yanında ki temizlik odasından tuvalet arızalıdır yazısını bulup aldım ve tuvaletin kapısına onu asıp içeri girdim.
''Çıkmıyor Lisa ahh kahretsin!''Seulgi hızla elbisesindeki lekeyi ıslak bir bezle çıkartmaya çalışırken Lisa ona göz devirdi,beni gördüğünde gülümseyip yanıma geldi.
''Bir an gelmeyeceksin sandım,bu salakla yalnız kalmak beni delirtti.''dediğinde Seugli arkasını döndü hemen ve şaşkınlıkla ve sinirle bize baktı,sonunda anlamaya başlıyordu,jeton biraz köşeliydi sanırsam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...