Bölüm 24

296 30 4
                                    

Merhabalar ilk önce yayınlamayalı oldu biraz okuldan dolayı.Yarın sınavım var haftaya quiz sonra vizelerim falan bu yüzden bu bölümü paylaşayım bu arada dedim.Okunma sayısı ve oylar gerçekten az üzülmüyorum desem yalan olur.Taslakta kalmasın diye yayınlıyorum ve güzel olduğunu düşünüyorum bölümler biraz kısa olabilir ama elimden bu kadar geliyor maalesef.Uzun lafın kısası keşke daha fazla kişi okusa :( Neyse iyi okumalar genede -xoxo

Gözlerimi devirerek dibimdeki Baekhyun'u son kez ittim.

''Yanımda oturmak zorunda mısın?Ellerini çeker misin!''diye tısladım.

''Tabikide yanında oturmak zorundayım ve hayır ellerimi çekemem.''

''Birazdan geleceğiz çek şu ellerini.''

''Hayır!''diye diretti.

''Sehun kurtar beni yaa!!''diye bağırdım serviste arka tarafta olan makneaye.SM'e gidiyorduk ve şu yanımda ki salak dibimden ayrılmıyordu.

''Hyung bıraksan mı artık?''diye sormuştu Sehun.Araba durunca direk kapıyı açtım ve arabadan çıktım.Bugün çocukların dance practice video çekimleri vardı.Monster'ı çekeceklerdi.En sevdiğim şarkııı.Aşık olabilirdim şarkıya.Neyse havamı bozmadan ilerledim.İyiki rahat bir şeyler giymiştim.Altımda siyah gri bir tayt ve üstümde siyah kısa askılı ve hırka vardı.Pantalon giymekten sıkılmış ve rahat bir şeyler giymek istemiştim ,iyi de etmişim.Binadan içeri girerken arkamdan geliyorlardı.Dans pratik odaları alt kattaydı.Merdivenlere yönelip usulca aşağı indik.EXO yazan kapıdan içeri girdiğimde odayı taradım.Vay canını çok güzeldi gerçekten.3 bir yanı aynalar ile kaplıydı.Bir kaç kameraman ve ortada kareografları olduğunu düşündüğüm kişi duruyordu.İçeri girdiğimizi görünce gülümseyerek bize doğru geldi.

''Geldiniz demek.Ahh sen Gölge olmalısın asistan ve yeni makyözümüz.Joo Hyuk ile olan haberlerinden görmüştüm seni.Kerata çok iyi çocuktur tebrikler.Ben Baek Koo Young çocukların kareografıyım.''dedi sevecenlikle ve elimi sıktı.Baekhyun'un yüzünde ki ani değişikiliğin sebebi Joo'dan bahsetmesiydi.Sürünsün köpek.Ohh olsun.

''Tanıştığımıza çok memnun oldum.''dedim aynı sevecenlikle.

''Korecen bayağı iyi.''

''Bir sene boyunca Kore Dili ve Edebiyatı okudum ülkemde.Teşekkürler.''

''Ne güzel.Evet çocuklar kulislere marş marş üstünüzü değiştirip gerlin hemen.''dediğinde çocuklar odadan çıkarken bende peşlerinden gittim.Ağır bir makyaj değilde yüzlerine pudar bir kaç rötüş yapmıştım.Hepsi siyah üst ve alt giyinmişlerdi.Birbirinden farklı kıyafetlerdi ama uyumlulardı.Salona tekrar geri döndüğümüzde çocuklar ısınma hareketlerine başlamışlardı.

''Gölge sende şurda oturup izleyebilirsin.''demişti Koo Young.Aşırı iyi birisi olduğundan bahsetmiş miydim?Ona gülümseyip bahsettiği minderlerin üzerine oturdum.Bir kaç tane snap ve insta story atmıştım.Bir sürü takipçim olduğundan bahsetmiş miydim peki?Exo ve Joo olaylarından sonra instagramda neredeyse 500 bin takipçim olmuştu.İnstagram biyomda snapchat adım yazdığı içinde her gün bir sürü kişi snapten ekliyordu beni.Çocuklarla ilgili fazla snap atmıyordum normalde ama bugün birazcık atabilirdim.İnstagramda takılırken su içen Sehun yanıma geldi ve oturdu.Hazır gelmişken kameramı açtım.

''Gülümse Sehunnie.''deyip bir kaç tane resim çektim.Sehun bu kaçırır mı hemen poz vermişti.

''Bu güzel çıkmış atayım mı sence snapten?''

''Bakayım?Ahh güzel çıkmışım atabilirsin noona.''

''Eşşek sıpası seni birde izin veriyor.''dedim gülerek.Resmin yanına My Little Maknea  yazıp snap attım ve aynı zamanda insta storyye de koydum.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin