Yeni bölüm karışınızdaaa.Bu bölüm işler biraz karışacak hihihihiii.Oylamayı unutmayın lütfeennn.İyi okumalar <3
Koşarcasına eve gelmiştim.Kendimi yatağıma attığım gibi yastığa doğru çığlık attım.Kapının açılma sesiyle kafamı kaldırdım.
''Yağmur?''diye bağırdım.
''Geliyorum.''dedi Yağmur.Ayak seslerini duymamla odamda bitmişti.
''Korkunç şeyler oldu.''diyip tekrardan çığlık attım yastığa.
''Ne oldu anlat hemen.''dedi endişeyle yanıma oturdu.Olanları bir bir ona anlattım.
''Şu kadarcık bir ihtimal vardı gelinin kız kardeşi makyajı yapmam için onu da yok ettin aferin sana.''dedi küçük yastğı kafama geçirip.
''Dalga geçme benim için ne kadar zordu biliyor musun?''dedim ağlamaklı bir sesle.
''Biliyorum bebeğim.''deyip bana sarıldı.
''Her şeyi bok mu ettim?''
''Hayır.Sen doğru olduğunu düşündüğün şeyi yaptın.Kendini düşünmedin onun için kendinden vazgeçtin.Bu çok asilce bir davranış.''
''Aynı zamanda salakça.''deyip geri çekildim.Gülümseyip kafasını salladı.
''Boşver düşünme şimdi bunları.Chanyeol beni gece klubüne davet etti eğlenelim diye.Sende gel kafanı dağıtırsın.Merak etme Baekhyun olmayacak.''
''Hayır siz ikiniz gidin eğlenin ben bir kutu dondurmamla televizyon izleyeceğim.''diye mırıldandım.
''Görende 3 yıllık sevgilisi tarafından terk edildi sanar.Bizle geliyorsun konu kapanmıştır.''
''Tamam o zaman Chanyeol'a söyle Kai de gelsin.O güzel dans ediyor birlikte eğleniriz biz ikimiz.''dediğimde güldü.
''Tamamdır.''deyip telefonundan Chanyeol'a mesaj attı.Sandığımdan daha çabuk kaynaşmışlardı Chanyeol ile ama iyi bir şeydi bu.Chanyeol çok iyi birisiydi ve Yağmur'un onunla yakın arkadaş olması en azından onu emanet edebileceğim biri anlamına geliyordu.
''Hadi kalk hazırlan.Bu hızla anca 3 saatte hazırlanırsın.''dedi ve odamdan çıktı.Derin bir nefes alıp ayaklandım ve banyoya girdim.Rahatlatıcı bir duşun ardından siyah bir elbisede karar kıldım.Kalp yaka üst kısmı dantelliydi.Kısalığı da iyiydi.
Altına siyah platform bir ayakkabı ve siyah çanta aldım.Tabikide siyah bir göz makyajı fazla abartmadan ve bordo bir ruj sürmüştüm.Saçımı ise kuruttuktan sonra düzleştirmiştim.Odamdan çıkıp salona geçtim.
''Ben hazırım.''diye bağırdım Yağmur'a.
''Geldim.Nasıl olmuşum?''Çok tatlı mavi kalın askılı kalp yaka mini bir elbise giymişti.Telefonu çalınca hemen açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfic''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...