Bölüm 3

534 41 5
                                    

Evet 3.bölüm ve karşınızda Exo.Bundan sonra olaylar emin olun daha güzel olucak.Oylamayı unutmayın hepinize iyi okumalar <3 Multimedya silinmiş ve gözükmediği için resimleri aşağı koyuyorum tekrar gitmesin diye.

Oylamayı unutmayın hepinize iyi okumalar <3 Multimedya silinmiş ve gözükmediği için resimleri aşağı koyuyorum tekrar gitmesin diye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O mükemmel gün sonunda gelip çatmıştı.10 haziran.Akşamı zor etmiştik Yağmur ile.Exo 2 gün önce İstanbul'a gelmişti ve otelde bir gün boyunca dinlenmişlerdi.Geldikleri günün akşamı evimize bir adam gelmişti.Menajerin asistanıymış.Bana iki adet vip alandan bilet verdi ve özel konuk adı olan iki tane yaka kartı verdi.Ne mi işe yarıyormuş?Hazır olun söylüyorum.Kulislere girmemize yarıyordu.Tabi bunu öğrenince gene ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim.Annem sakinleştirdi anca kendime gelebildim.Bütün üyelerle tanışacaktım.Ben ne ara bu kadar şanslı olmuştum?

Bir hafta boyunca ne giyeceğim diye Yağmur'u o alışevirş merkezinden öbürüne sürüklüyordum.Hiçbirini de beğenmiyordum.Bazıları çok sade olup bazıları da çok gösterişli oluyordu.Ama en sonunda tam istediğim gibi bir elbise bulmuştum.Şık ve konserlikti.Vip de olduğumuz göz önüne alınırsa tam uygun bir kıyafetti.Beyaz bir elbiseydi.Arkasında bant detaylı vardı.Siyah platform bir ayakkabı ve küçük bir el çantası ile kombinimi tamamlamıştım.Yağmur da kendine lacivert,altın sarısı ve krem rengi çizgilere sahip şık kısa bir tulum almıştı.Saçımı at kuyruğu yaptırmıştım.Yağmur maşayı tercih etmişti.Yakışıyordu maşa ona.Sıra makyajdaydı.

''Evet göster bakalım hünerlerini.Kendimi tamamen sana bırakıyorum.''dedi gülerek ve aynamın önündeki sandalyeye oturdu.İkimiz içinde koyu göz makyajı düşünüyordum.Yağmur'un kini bitirince onu kaldırıp kendime yaptım.SAdece gözlerime ağırlık vermiş dudaklarıma nude bir renk kullanmıştım.En son her şey bitince ikimizde ayna karşısına geçip kendimize baktık.

''Oha kızım müthiş olmuşuz.''

''Cidden bir an tanıyamadım kendimi.''

''Ee heyecan var mı bakalım?''dedi kıkırdayarak.

''Hemde nasıl.Öleceğim galiba heyecandan.''

''Halldersin sen.Engin Korecen ile şakır şakır konuşur etkilersin kendini.''

''Umarım.''

''Hadi o zaman inelim artık.''dediğinde Yağmur kafamı salladım.Çantamın içine bir miktar para,nüfus cüzdanımı,rujumu ve telefonumu atıp odamdan çıktık.Yağmur elindeki yaka kartını bana verdi ve bende boynuma astım.Bunları kaybetsek hayatta içeri almazlardı bizi.Annemle babam salonda bizi bekliyordu.Bizi böyle görünce gülümsediler.

''Benim meleklerim ne kadar güzel olmuşlar öyle.''dedi annem yanımıza gelip ikimizide öptü.

''Tamam Asuman teyze yanağımdaki bütün allığı yedin.''diyince Yağmur hepimiz güldük.

''Seni gidi eşşek sıpası seni.''Annem Yağmur'a hafiften kızıp gülmeye başladı.

''Hadi biz kaçıyoruz,geç kalmak istemem.''dedim heyecanla.Annemle babam bizi kapıya kadar uğurladıktan sonra arabama atlayıp yola koyulduk.Yarım satte konser alanına gelmiştik.Aşırı kalablıktı.Arabamızı park edip Vip bölümüne geçtik.Kapıda ki görevliye biletlerimizi verip en öne kurulduk.Saat 6 idi.Konser 8-9 gibi başlayacaktı.Bilerek erken gelmiştik çünkü bay Yongmin yani menajerleri bizi kulislere konser öncesi ve sonrası sokacağı için 2 saat erken gelmemizi istemişti.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin