Bölüm 11

338 32 3
                                    

Evden çıkıp gelen arabaya bindik bende ön koltuğa geçtim.Araba bir binanın önünde durunca etrafta gazeteciler vardı.Kapımızı korumalar açtı ve içeri kazasız belasız girmemizi sağladılar.Çoğu gazeteciler mikrofonlarını bana yöneltip kim olduğumu sordu ama hiç konuşmayıp direk içeri geçtik.İlerde bir kadın bize doğru yürüdü.

''Merhaba ben Cho-Hee.Size ben yardımcı olacağım.Siz makyöz ve asistanları olmalısınız.Öncelikle şu yaka kartını vereyim size kolaylıkla girip çıkabilmeniz için.''deyip elime bir tane yaka kartı verdi.Boynuma asıp tekrar kadına döndüm.

''Sizi kulislere götüreyim.2.30 saat sonra programımız başlayacak.''deyip ilerlemeye başladı.Bende çocuklar ile peşinden takip ettik.Bizi kulislerin önüne getirdi.

''İçeride kıyafetler ve gerekli malzemeler bulunuyor.Giyinip makyajı bitenler yan odaya saçlarını yaptırmaya geçebilir.2 saat sonra sizi almaya geleceğim.''dediğinde kafamı olumlu anlamda sallayıp kadının gitmesini izledim.Kulisten içeri girince askılığa çantamı astım.

''Evet şimdi siz şurda giyinin.Giyinenler sırayla benim yanıma gelsin makyajınızı yapacağım.''

''Giyinirken dışarı çıkmayacak mısın?''diye sordu Kai sırıtıp.Amatörler.

''Niye utandın mı?''deyip göz kırptım ona ve masanın oraya geçtim.Hala dikiliyorlardı.

''Hadisenize!''diye bağırınca hareketlenmeye başladılar.Kocaman beyaz bir masa ve arkasında boylu boyunca büyük bir ayna vardı.Masanın üstünde bir sürü makyaj malzemesi bir poşetin içindeydi.Tek tek hepsini çıkarmaya başladım.Bu sırada gözüm aynada bir şeye takıldı.Tişörtünü çıkaran bir adet Byun Baekhyun.O kadar seksi bir şekilde tişörtünü çıkardı ki bir an nefes almayı unuttum.O çıplak üstü hele.Bakmamam gerekiyordu ama elimde değildi.Karın kasları her şeye bedeldi.

''Gözünle yedin çocuğu.''diye mırıldandı Sehun yanıma gelip sessizce.Hemen başımı ona çevirdim.

''Merak etme kimse görmedi ona baktığını.Herkes giyinmekle çok meşgül.''

''Ben kimseye bakmıyordum.''diye inkar ederek Sehun'u bileğinden tutup masanın önündeki sandalyeye oturttum.Göz makyajını büyük bir titizlikle yaptıktan sonra yüzüne biraz pudra geçtim.Çok hafif bir dokunuşla da kaşlarını doldurdum.Geri çekilip şaheserime bakıp sırıttım.

''Mükemmel.Hadi yan tarafa saçını yaptırmaya git.''dediğimde aynada kendine bakıp gülümsedi ve kalkıp odadan çıktı.Böyle böyle herkesin tek tek makyajını yapıp yan odaya yollamıştım.Sanırsam orda bekliyorlardı çünkü giden geri gelmiyordu.En son Kai'nin makyajını yapmıştım.O da gidince geriye sadece Baekhyun kalmıştı.Kasıtlı olarak mı en sona kalmıştı bilmiyordum.Hiçbir şey demeden sandalyeye oturdu ve bana döndü.Yüzünü pudralarken gözleri yüzümün her santimini inceledi.

''Çok güzel olmuşsun bugün.''Cevap vermedim ve kaşlarını doldurdum.Göz makyajını da sessizce bitirdikten sonra;

''Böyle mi davranıcaksın bundan sonra bana?Yokmuşum gibi.''dediğinde geri çekilip kollarımı masaya koyup gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım.Yokmuş gibi davran sadece.Baekhyun ayağa kalkıp arkama geçti.Omzuma düşmüş olan saçlarımı alıp arkaya attı ve boynumu açığa çıkardı.Kafasını sağ omzuma koyup ellerini belime yerleştirdi.Gözlerimi açmadım.Tüylerim diken diken olmuştu.Bir ürperti geçti.

''Bana böyle davranma.''dedi kısık sesle.

''Yapma.''dedim acizce.

''Asıl sen yapma Gölge.Aramızda ki bu çekimi nasıl görmezden gelirsin?''dediğinde gözlerimi açtım ve aynadan ona baktım.O da aynı şekilde beni izliyordu.Elleri belimin açıkta kalan yerlerinde dolaşıyordu. Bu his fazla karşı konulamazdı.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin