Sabah uyandıktan sonra yaptığım ilk iş güzel bir banyo yapıp giyinmek ve evden çıkmak oldu.Bugün derslerim 1 de başlıyordu.O yüzden otele gidip Yongmin ile görüşmek için çokça zamanım vardı.Annemle babam çıkmışlardı.İkisininde işi erken başlıyordu.Babam bir şirketin sahibiydi annem ise doktordu.Fazla para kazanmamız bundan ötürüydü.Babamın eli her yere uzanırdı.Arabama atlayıp otelin yolunu tuttum.Otele varınca arabamı park edip otelden içeri girdim.Danışmanın oraya gelince bay Yongmin'e burda olduğumu ve onu lobide beklediğimi söylettirdim.Lobideki koltuklara oturup beklemeye başladım.
''Gölge hanım?''denildiğinde kafamı çevirdim ve Yongmin'i gördüm.Ayağa kalkıp selamlaştıktan sonra karşıma oturdu.
''İşi kabul ediyorum.''dediğimde güldü.
''Bu haber gerçekten çok güzel.Çocuklar da bana gelip seninle birlikte çalışmamızın herkese iyi geleceğini söyleyip durdular.Özellikle Baekhyun.''dediğinde bir şey ima ettiğini anlamıştım.Gözlerimi kaçırdım.
''Eğer bu işi kabul edeceksen onunla bir ilişki yaşayamazsın Gölge hanım.Kurallarımıza aykırı.''
''Pardon ne kuralları?''
''Hiçbir üyemiz biz izin vermedikçe ciddi bir ilişki yaşayamaz.Sonra kendi kariyerleri tehlikeye girer.''dediğinde güpegündüz tehdit ettiğini anlamıştım.Kalbime öküz oturmuştu ama belli etmemeye çalıştım.
''Herneyse bu işi o yüzden kabul etmedim.Yeteneğimden ve Exo'yu çok sevdğimden ve bir fan olarak onlarla arkadaşça vakit geçirmek istediğimden di.''
''Güzel.Bugün saat 2 de uçağımız kalkıyor.Seninde en kısa zamanda Kore'ye gelmeni istiyoruz.Önümüzde ki ay bir konserimiz daha var ve o zamana kadar gelmiş olmanı umut ediyorum.''
''Merak etmeyin haftaya okullarımız kapanıyor.Okula gider gitmez öğrenci değişim programına başvuracağım.Kabul edilince de Kore'ye geleceğim.Eğer kabul edilmez isem okulu dondururum.''
''Hiç gerek yok.Kabul edilmez isen bana haber ver hallederim ben.''
''Peki.''
''Biz gidince sana bir ev ve bir araba ayarlayacağız.Gelince bana haber verirsen seni havaalanından almaları için birilerini gönderirim.''
''Tamamdır,teşekkür ederim.''diyip ayağa kalktım.Asansörlere gitmesini izledim ve daha sonra bende arkamı dönüp otelden çıkmak için yürümeye başladım.
''Gölge?''Bu Baekhyun'un sesiydi.Şimdi olmazdı.Duymamış gibi yapıp adımlarımı hızlandırdım ve kapıdan çıktım.
''Hey,Gölge!?''arkamdan bağırdığını duymuştum ama hızla arabama atlayıp oradan uzaklaştım.Yongmin'in dediklerinden sonra artık onunla yakın olamazdım.Onun mesleki kariyerini tehlikeye atamazdım.Yongmin bundan bahsetmemişti ama böyle olacağını biliyordum.Eğer SM'in kuralları böyleyse bunun çiğnenmesi sonucu büyük bedel ödenir.Biraz bilgim vardı SM Entertainment hakkında.Babam sayesinde edindiğim bilgiler hiçte hoş değildi.Bir kaç kural ihlali yapıldığı için kariyerlerine son verilen ve üstü örtbas edilen bir çok şarkıcısı vardı.Baekhyun da bunlardan biri olamazdı.Bu yüzden uzak durmak en iyisiydi.Hem zaten benim ondan hoşlanmam onun da benden aynı şekilde hoşalndığı anlamına geliyordu.Muhtemelen sadece yakın bir arkadaşı olarak davranıyordu.Neyse kafamı daha fazla yoramayacaktım bu olaylara.Okula gidip öğrenci değişim programına başvurup derslerime girip bu lanet günü bitirecektim.
*****
''Sence kabul etmişler midir beni?''diye sordum heyecanla.
''Öğrenmenin tek yolu var bebek.''dedi Yağmur ve kafasıya karşıda ki kapıyı gösterdi.Tamam sakinim.Yavaşça kapıya doğru ilerledim ve kapıyı tıklattım.Gelin sesini duyunca içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...