Bölüm 4

475 38 2
                                    

Baekhyun ile birlikte kulise geri döndüğümüzde herkesi bıraktığımız gibi bulmuştuk.Chanyeol ve Yağmur birbilerine bir şeyler anlatıp fazlasıyla gülüyorlardı.Diğerleri de kendi hallerinde takılıyorlardı.Kai ayna başında kendi kendine söyleniyordu.Bir terslik olduğunu anlayıp yanına gittim.

''Ne oluyor?''diye sorduğumda gözünde ki maykajı siliyordu sinirle.

''Makyajcı kadınımız gene her zaman ki gibi göz makyajımı becerememiş.Onu düzeltmeye çalışırken dahada berbat ettim.Şimdi komple siliyorum.Ahh o kadın kovulmalı!''

''Tamam sakin ol.Ben yardım edebilirim.''

''Gerçekten mi?''diye sordu bir umut bana bakarak.

''Tabikide.Makeup artistim bende.Hemen hallediceğim şimdi.Farkı anlamayacaksın bile.''diyip ona güven vererek gülümsedim.Masanın üstünde bir sürü makyaj malzemesi varı.Kai'nin oturduğu sandalyeyi kendime çevirdim.

''Nasıl yapmam gerek göz makyajını?Yani renkler falan neye benzemeli.''dediğimde telefonundan bir önceki konserlerinden kalan bir resmini açtı ve yüzüne zoom yaparak göz makyajını gösterdi.

''Orda ki gibi sadece mavi-siyah değil kırmızı-siyah olucak.Malzemeler burda.Kendimi tamamen sana bırakıyorum.''dediğinde güldüm.Resime bakıp göz makyajının birebir aynısını yapmaya çalıştım.Diğerleri de olayı anlamış olacak ki bizi izlemeye başladılar.Kai'ye biraz yaklaşmam gerekiyordu gözlerine makyajı yapabilmem için.Ben sadece işime konsantre olmuşken onunda tek gözü açık beni izlediğini fark ettim.Bu duruma sırıtıp göz makyajını tamamladım.Kai'yi aynaya döndürünce ayağa kalkıp gözlerine baktı.

''Waow gerçekten de yeteneklisin bu konuda.Çok güzel olmuş.Bir öncekinden bile.Teşekkür ederim.''dedi aynadan bana bakarak.

''Gerçekten de çok iyi bir iş çıkarmışsınız Gölge hanım.''dedi kapının kenarından bunca zamandır bizi izleyen Yongmin.

''Bir nevi işim bu diyelim.Makeup artistim ben.''

''Ne kadar da güzel.''

''Teşekkür ederim.''deyip Yağmur'un yanına geçtim.

''Evet çocuklar son 1 saat kaldı.Hanımlar sizi locaya götürmek için geldim.Dışarda bekliyorum sizi.''deyip Yongmin kapıdan çıktı.Koltuğa koyduğumuz çantalarımızı elimize aldık Yağmur ile.Çocuklara dönüp,

''Hepinize şimdiden başarılar.En ön sıradan hepinize tezehurat yapacağım.Görmememniz imkansız.''dediğimde hepsi güldü.Yağmur önden ben arkadan kapıdan çıkarken Baekhyun kapının hemen yanında bana,

''Bütün konser boyunca gözüm sende olacak.''dedi.Yanaklarım kıpkırmızı olmuş olmalı ki muzipçe güldü.Dudağımı istemsizce ısırdım ve odadan çıktım.Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki anlatamazdım.

''Tamam seni bu kadar kızartacak ne demiş olabilir.Evlenme teklifi mi etti yoksa?''dediğinde Yağmur kafasına bir tane vurdum.

''Saçmalama.''

''Ee ne dedi o zaman.Dökül.''

''Bütün konser boyunca gözü hep bende olucakmış.''

''Oha!!Büyük aşk geliyor hissediyorum.''dediğinde gözlerimi devirdim.

''Saçmalama eminim ki her kıza bunu diyordur.Benim bir farkım olduğunu sanmıyorum.''

''Asıl sen saçmalama.Sana nasıl baktığını gördüm.Çocuk ilk görüşte aşık oldu resmen sana.''İstemsizce sırıttım ve Yağmur maalesef yakaladı beni.

''Off yürü hadi.''deyip vip locaların oraya doğru ilerledik.Yongmin bizi kapıda bekliyordu.

''Gölge hanım sizinle bir saniye bir şey konuşabilir miyiz?''diye sorduğunda Yağmur'a koltuklarımıza geçip beni beklemesini söyledim.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin