Bölüm 14

350 35 6
                                    

Selaammm bugün okula başladım gerçekten üni ortamı çok farklı değişik değişik tipler var neyse alışacağız artık djhgkd Hepinize iyi okumalar oylamayı unutmayın -xoxo

''Yani her şey gazetede çıkmak içindi?''dedim afallayıp.Ne sanmıştım ki.Salak mısın Gölge sen,beynine kan yerine vişne suyu mu gidiyor?????

''Evet sen ne sandın?''dedi beni bırakıp.Geri çekilip çantamı topladım ve ayağa kalktım.

''Hiçbir şey.''diyip aşağı indim.Paparaziler çoktan gitmişti.Arkamdan geliyordu.Arabama kadar ben önden o arkadan yürüdük.Sürücü koltuğuna geçip kemerimi bağladım.O da yan koltuğa oturdu.Arabayı çalıştırdım.

''Evin ne tarafta?''diye sordum bırakmak için.Bana tarif etti yolu ve kısa bir süre sonra evinin önüne geldik.

''İçeri gelmek ister misin?''diye sordu arabadan inerken.

''Yok eve geçeyim artık ben.''

''Peki iyi akşamlar.''deyip evine doğru yürüdü.Sesli bir şekilde nefes verip telefonumdan ev adresimi girdim ve yola baktım.Bizim eve çokta uzak değildi.Eve varınca kendimi direk odama attım.Yatağa yatıp tavanı izlemeye başladım.Yağmur pat diye odama dalıp yanıma yattı.

''Günün nasıl geçti?''

''Bilemiyorum.''dedim tuhaf bir sesle.

''Dökül.''deyip bana döndü.

''Joo hyuk beni öptü.''

''Ne!?''

''Ama sadece paparazziler orda olduğu için.Onlara malzeme vermek adına.''

''Vaoww bu işi fazla mı ciddiye almış yoksa gerçekten seni öpmek mi istemiş acaba?''

''Sanmıyorum bence çok ciddiye almış olabilir.Hem her ne kadar Baekhyun'u kendimden uzak tutmaya çalışıyor olsam bile ona karşı duygularım gram değişmedi.Hatta arttı bile.''

*****

1 hafta çok çabuk geçmişti.Çoğunlukla çocukların işlerini halletmiştim.2 kere küçük çaplı konserleri olmuştu.Onun haricinde programlarını bildirmiş toplantılara katılmış,kayda ve dans provalarına gitmiştik.1 hafta boyunca her sabah gelip yataklarını ve odalarını gözlemlemiştim.Gelişme kat ediyorlardı.Tabi benden korkularına da yapıyor olabilirlerdi.Bir keresinde Chen'i terlikle kovalamıştım çünkü.Ne yapayım kaşınmıştı benim suçum değil.Onun haricinde Joo hyuk ile aramız normaldi.Sevgili rolü yapıyorduk birlikte olunca bir kaç kez çocukların yanındayken birlikte görülmüştük.Onun haricinde beni öpmesinden beri fazla konuşmamıştık.Baekhyun'a gelecek olursak,beni sürekli sıkıştırıp Joo hyuk ile olan ilişkimi sorup duruyordu.Sahte olduğunu düşünüyordu o da.Benden uzak durması için uydurduğumu söyleyip duruyor ve ben her defasında inkar ediyordum.Joo hyuk'u seviyorum zırvalarından bahsediyordum aslında kalbim ona aitken.Zor geçiyordu zamanlar.Anneme olan bitenleri anlatmıştım.Desteği benim için her şeydi.Babam ise maddi manevi elinden gelen her şeyi yapıyorlardı.Bir ara buraya geleceklerdi.Gerçekten çok özlemiştim onları.Onları görmek bana iyi gelecekti eminim.Şimdi ise çocuklara jajangmyeon almaya yollanmıştım.Aç tam 8 velet vardı evde.Evet veletlerdi ve ayak işlerini bana yaptırıyorlardı.Sipariş etmektense beni yollamak hoşlarına gidiyordu bence.Jajangmyeonları alıp eve geri döndüğümde hepsi aç aç beni bekliyorlardı.Bilerek geç gelmiştim.Hak ettiler.

''Ahh nerde kaldın noona, açlıktan öldük.''

''Alın alın zıkkımlanın.''dedim Türkçe ve jajangmyeonları sehpanın üstüne bırakıp üst kata tuvalete çıktım.Koridorda odasından çıkan Baekhyun ile karşılaştım.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin