Arkadaşlar biliyorum geç yayınlıyorum ve üzgünüm bunun için ama artık içimden yazasım gelmiyor bu hikayeyi daha fazla.Aslında istiyorum daha yazılacak çok şey var ama yazamıyorum bir türlü.Zaten okunma sayısı voteler falanda çok az hiç hevesim kalmıyor kusura bakmayın :(
Pazar gün boyu Baekhyun'a trip atmıştım.Şimdi ise kuafördeydik ve ben aşırı heyecanlıydım.Niye mi?Yeni imajları için.Yarın çekimlere gidecektik ve konsepten en ufak bir fikrim dahi yoktu.Şarkıyı bana dinletmemişlerdi bile.Gıcıklar.Hepsi koltuklara oturmuş saçlarıyla ilgilenen kadınlar vardı.Bilerek Baekhyun'u 40'lı yaşlarda bir teyzenin koltuğuna oturtmuştum.Başta itiraz edecek gibi olsa da ölümcül bakışlarımla susturmuştum.Baekhyun'un uzayan arka saçlarına biraz daha ek etmişler,kahkül kesip kırmızı renk atmışlardı saçına.Chanyeol'ün saçı pembeye,Sehun'un turuncumsu bir renge,Chen'in açık sarımsı bir renge,D.o ve Suho kahve tonları,Xiumin siyah ve en son Kai ise kahve yaptırıp saçını değişik bir örgü yaptırmıştı.Yani şahsen başka kimseye yakışmazdı bu örgü Kai den başka.Şimdi ise son hallerini görmek için sabırsızlıkla bekliyordum.
''Ayy çok heyecanlıyım mükemmel oldunuz.''diye cıvıldayınca çoğu güldü.İlgilenen kadınlar saçlarını kurutup şekil verdikten sonra hepsi aynada kendilerine bakıyorlardı.
''Fazla mı turuncu olmuş ne?''Elini saçından geçirip söyledi Sehun.
''Hayır hayır çok güzel oldu bence Sehun.''deyip ona moral verdim.Açıkçası renk çok güzel değildi ama Sehun güzel taşımıştı.Kerata ya ne yapsa yakışıyor.Usulca Baekhyun'un yanına gidip aynadan kendisine gülümsedim.
''En güzel saç benimkisi olmuş diyemeceğim ama fena değil en azından.''diye mırıldanınca gülümsedim.
''Benim gözümde birinci her zaman sensin.''Sessizce söyleyip diğerlerinin yanına gittim.
''Pembe yakışmış Chan.Poz verde Yağmur'a atayım.''deyip telefonumdn resmini çektim.
''Bende beğendim.Bir dahaki klibimizde mavi yapmayı planlıyorum.''dedi gülüp.Resmi Yağmur'a attım.Tepkisini merak etmiyor değildim.Kesin dalga geçecekti.İşlemleri halledip kuaförden çıkınca konuştum,
''Şimdi yalan yok en karizma Kai olmuş.''Ortalığı biraz kızıştırmaktan bir şey olmazdı.
''Yah!Bir kere benim saçım daha güzel oldu.''Chen hemen itiraz etmişti.
''Küçük hain seni,hani bendim.''Baekhyun da kızınca güldüm ve ona öpücük atıp arabama kaçtım.Sürücü koltuğuna yerleşip kemerimi takarken yan kapı açıldı ve içeri sinirli sevgilim oturdu.
''Demek Kai ha?''
''Dalga geçiyorum.Sizinle uğraşmak eğlenceli.''Arabayı çalıştırıp yola koyulduk.Yüzünü buruşturup sessiz kalmakla yetinmişti.Evimin önüne gelince arabayı park edip indik.Eve çıkana kadar sessizliğini korumuştu.En sonunda eve girince dayanamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fiksi Penggemar''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...