Bölüm 33

331 24 4
                                    

Kapak nasıl?Sürekli değiştirip duruyorum ama bu seferki çok minnoş oldu sankim?

Bu bölüm azıcık ucundan +18 okumak istemeyenler atlayabilir.

Bir Chanbaek hikayesi yazıyorum,ne düşünüyorsunuz?Okur musunuz?

İyi okumalar <3

''Bu gerçek değil mi?Yani senin bana evlenme teklifi etmen?Hepsi hayal gücümün bir oyunu çıkar yada bir rüya olursa çünkü çok ağlarım.''diye mırıldandığımda Baek kıkırdamıştı.Arabaya bindiğimizden beri aptal gibi gülümseyerek parmağımda ki yüzüğe bakıyordum.Hala bunun bir hayal olmadığına inanamıyordum.Sırtımı yasladığım sevgilim arkadan beni kollarıyla sarmalayıp ellerime bir öpücük bıraktı.

''Rüya değil.Hepsi gerçek.''dediğinde yüzümdeki gülümseme sanki daha da genişleyebilirmiş gibi büyümüştü.

''Çok pahalı olmalı.''diye mırıldandım yüzüğümle oynarken.Gerçekten çok güzel bir yüzüktü.Bu kadar pahalı bir şey aldığı için kendimi biraz kötü hissetmeme neden bile olmuştu.

Bu kadar pahalı bir şey aldığı için kendimi biraz kötü hissetmeme neden bile olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ablan zengin bebeğim)

''Pahalıydı ama hey çok para kazanıyorum.Kazandığım parayla da eğer sevgilime böyle güzel bir evlilik teklifi edebileceksem harcamamam için bir sebep göremedim.''dediğinde başımı arkaya çevirdim ve ona baktım.

''Tam bir şapşalsın.''dedim burnuna bir öpücük kondururken.

''Biliyorum.''

''Şimdi nereye gidiyoruz?''Camdan dışarı bakarken sormuştum.

''Yağmur'u bu gece rahatsız etmememiz gerektiğini düşündüm ve bir gece otelde rezervasyon yaptım.Büyük yataklı olanından.''Yüzüm kıpkırmızı olmuşken sesindeki eğlenen ton beni iyice utandırmıştı.

''Yah!Sapık mısın sen?''Elimle koluna vurdum sahte bir sinirle.

''Ne var ya?Evleneceğiz artık hem nerem sapık oluyormuş?Kocan olucam kızım senin.Artık müstakbel Byun Gölge olacaksın.''dediklerini düşününce sırıtmamı engelleyemedim.Tamam Byun Gölge kulağa çok saçma gelebilirdi ama hey,kimin umrunda.Araba bir otelin önünde durunca şoför kapıyı bizim için açtı.Dışarı çıktığımda serin hava kollarımı birbirine bağlamama neden olmuştu.Tam dönüp Yağmur'un ceketini alacaktım ki sevgilim benden önce davranıp kendi ceketini omuzlarıma yerleştirmişti.Onun gibi kokan ceketi itiraz etmeden aldığımda o da elinde ki kırmızı ceketle yanıma geldi ve belimden tutarak otelden içeri girdik.Baek anahtarı aldıktan sonra odamıza yöneldik.En üst kata yani suit odaların oraya geldiğimizde bir tanesinden içeri girdik.Gene mumlar ve gül yapraklarıyla serili oda gülümsememe neden olmuştu.

''Bugün çok romantiksin bakıyorum Byun Baekhyun.''İçeri geçtiğimde söyledim ve omuzlarımda ki ceketi yatağa bıraktım.Dudağımı ısırıp ona döndüğümde kapıya yaslanmış beni izlerken buldum onu.Gözlerinde ki sevgiyi ve şehveti görebiliyordum.Yanına yaklaştığımda pozisyonunu bozmamıştı.Bir adım kala durmuştum ve beni gülümseyerek izleyen sevgilimin kravatından tutup yavaşça kendime çektim ve dudaklarımızı buluşturdum.Bunu bekliyormuşçasına elleri belimdeki yerini aldı.Kollarımı boynuna dolayıp öpüşü derinleştirdim.Alt dudağımı emerken yavaş yavaş geriye adımlar atıyordum,o da bana ayak uyduruyordu.Yatağın başına geldiğimizde dudaklarımızı ayırmadan kravatını çıkarttım.Kravatı odanın göremediğim herhangi bir köşesine fırlattığım sırada dilini ağzımdan içeri kaydırdı ve sıcak dili dilimle buluştu.İkimizinde inlemesine neden olan bu dokunuş ile eli elbisemin fermuarına gitti.Yavaşça alağı indirirken elime ona yardım ettim.Elbise ayaklarımdan aşağı düşerken dudaklarımızı ayırdı ve çıplak belimden tutup beni yavaşça yatağa yatırdı.Onu üstüme çekerken tek eli bacağımı okşuyordu.Başını boyun girintime gömdüğünde kafamı geriye yatırdım ve o sırada gömleğinin düğmelerini çözmeye başladım.Diliyle boynuma yaptığı darbeler inlememe neden olurken son düğmeyi de çözdüm.Baek geri çekilip gömleği üstünden çıkardıktan sonra yukarıdan bana baktı büyük bir hazla.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin