Bölüm 26

291 28 1
                                    

 Multimedya silinmiş ve gözükmediği için resimleri aşağı koyuyorum tekrar gitmesin diye. 

Elimde valizimle havaalanının arka sokağına doğru tıpış tıpış yürüdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimde valizimle havaalanının arka sokağına doğru tıpış tıpış yürüdüm.Tabikide beni almaya geleceğini derken havaalanının girişinde elinde Gölge <3 yazan bir Baekhyun bulamayacağım çok belliydi.Kimselere fark edilmemek için beni bir ara sokakta bekliyordu.Arabasına yaslanmış onu görünce yüzümde bir gülümseme oluştu ve yanına yürüdüm.Beni görünce direk kollarını açtı.Koşarak kollarının arasına girdim ve ona sıkıca sarıldım.

''Ahh 3 günde seni ne kadar özledim biliyor musun?Henüz bunun için bir kelime bulunmadı hatta.''diye itiraf etti kokumu içine çekerken.Kıkırdadım.

''Bende seni çok özledim.''Birbirimizden ayrılınca direk yüzümü ellerinin arasına aldı ve beni tutkuyla öptü.Öpücüğün etkisinden çıkmam oldukça zor olmuştu.Etraf karanlık olduğu için idirak edememiştim bende telefonumun ışığını açıp yüzüne tuttum.

''Saçının arkası mı uzamış senin?''dediğimde yüzüne gelen ışıkla eliyle yüzünü kapatıp telefonumu elimden aldı.3 günde bir tutam uzamış olan saçına baktım.

''Aynen.Comebackimiz için yeni bir imaj.1 haftada biraz daha uzayacak sonra klip çekimleri var.3 hafta sonra da comeback.''

''Ahh heyecanla bekliyorum.''

''Merak etme yakında bilgilendirileceksin güzelim.Hadi seni evine götürelim yorulmuş olmalısın.Seni çok seviyorum bu arada.''dediğinde valizimi arabaya koydu ve bana kapıyı açtı.Acaba ölüyordum da bana mı söylemiyordu.Bu kadar iltifat ve iyi davranması normal değildi sanki.Şüpheyle arabaya bindiğimde o da kendi tarafından dolandı ve sürücü koltuğuna oturdu.

''Emliyet kemerini de takalım.''deyip bana eğildi ve emliyet kemerimi takıp burnuma küçük bir öpücük bıraktı.

''Tamam ne oldu söyle?Ölüyor muyum yoksa?Bir şey olmuş bu kadar nazik ve kibar asla olamazsın sen?''

''Kalbimi kırıyorsun ama aşkım.''

''Aşkım mı?Dökül!''

''Off tamam tamam.Hemende anlıyorsun.''deyip elini telefonuna attı ve bana uzattı.WTF!!!Seulgi ve Baekhyun'un öpüştüğü bir resim vardı.Öpüşmek mi!!Hemde bugünün tarihi vardı.Hızla elimle ağzımı sildim.

''O iğrenç varlıkla öpüştüğün dudaklarınla bir daha sakın beni öpme.Hem öpüşmek ne demek ya siz beni delirtmeye mi çalışıyorsunuz ne sikim dönüyor burada!!''diye bağırdım sinirle.

''Valla bende anlamadım.Bir basın konferansı vardı orada sevgilicilik oynarken birden dudağıma yapıştı.İttirmeye çalıştım ama iyice çekti kendine.Gazeteciler var diye de fazla bir şey yapamadım ama asla karşılık vermedim emin olabilirsin.''

''O kızın kafasını pataklayacağım.Benden çok güzel bir dayak yiyecek.Ya ne biçim bir gün.Saat 10 da okulum başlıyor bu günün güzel olması gerekliydi ama ya.''diye ağlamaklı bir şekilde konuştum.Araba evimin önünde durunca hızla arabadan inip valizimi aldım.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin