İyi okumalar oy vermeyi unutmayalım :)))
Sabahın 7'sinde çalan alarmıma küfür ederek uyandım.Bu saatte neden alarm kurmuştum ki sanki?!Telefonumu susturup yanımda uyuyan güzelliğe baktım.Allah bir insanı anca bu kadar kayırabilirdi.Şimdi bir Brad Pitt,Johnny Depp,Robert Downey Jr yada Matt Smith de çok yakışıklıydı ama Byun Baekhyun benim için her şeyden önce gelirdi.Telefonumu elime alıp bu uyuyan bebeğin bir iki tane resmini çektim ve daha sonra yanına yaklaşıp yüzünü incelemeye başladım.Kolumun üstüne yatıp mükemmel yüz hatlarını inceledim.Yüzünün sağ tarafında ki küçük benlerine baktım.Dokunmaya kıyamadım yorulmulştu çünkü dün.O yüzden sessizce kalkıp yerdeki elbisemi elime alıp üstüme geçirdim bir çırpıda.Bu sefer fermuarını çekebilmiştim.Hala huzurlu bir şekilde uyuyordu.Masanın üstünden küçük bir kağıt kalem alıp,
Melek gibi uyuyordun uyandırmaya kıyamadım erkenden çıktım -G
Yazıp yanındaki komidinin üstüne bıraktım.Çantamı ve telefonumu alıp tekrar baş ucuna geldim ve alnına küçücük bir öpücük bırakıp odadan sessizce çıktım.
''Ahh nonna sende mi burdaydın?Baekhyun hyungun odası değil mi o ya?Hey elinde ki de hyungun tişörtü.''dediğinde yanına yaklaşıp ağzını kapattım.
''O koca sesini hemen kapat uyanmasın.Dün zaten yorulduk bırak uyusun.''deyip elimi yavaşça çektim.
''Sizin aranız nasıl peki?''diye sordu fısıldayarak.
''Uyanık başka kimse var mı?''diye sordum merdivenlerden aşağı inerken etrafı kolaçan ederek.
''Yok herkes odalarına geçti.Bu arada battaniyeler için çok sağol.''
''Önemli değil.Dün mutfakta Kai'ye yakalandık.Ahh çok utanç vericiydi.''dedim elimle yüzümü kapatıp.Sehun kısık sesle güldü benimle kapıya kadar yürürken.
''Ne yapıyordunuz bu kadar utanacağın?''dedi imalı imalı.
''Ahh seni velet.Git uyu hadi ben eve geçiyorum biraz daha uyumam lazım.Öğleden sonra gelirim.''deyip evden çıktım.
Eve sessizce girdikten sonra kendimi odama atıp direk üstümde ki elbiseden kurtulup tekrardan Baekhyun'un tişörtünü giyip yatağımın içine girdim ve uyumaya devam ettim.
*****
Yavaşça gözlerimi açtığımda karşımda beni izleyip gülümseyen bir çift göz gördüm.Başta idrak edemeyip gözlerimi ovuşturdum ve tekrar açtım.
''Asıl sen melek gibi uyuyorsun.''dedi Baekhyun ve önüme gelen saçlarımı bana yaklaşıp arkaya atıp tekrardan yatarak bana baktı.
''Senin ne işin var burda?''dedim gülümseyip.
''Bir uyandım yanımdaki güzellik yoktu oysaki güne seni görerek başlamak isterdim.Koca suratlı Sehun'u değil.''dediğinde kıkırdadım.
''Notunu da aldım.Sonsuza kadar saklayacağım.''dedi ve burnumun üstünü öptü.Gene kıkırdadım.
''Sen hep gül.''Dayanamayıp yanına sokuldum ve kafamı göğsüne yasladım.Kolunu altımdan geçirip beni iyice sarıp kendine çekti.
''Seni seviyorum.''dedi sessizce.Kalp atışları hızlanmıştı.Kafamı usulca kaldırıp ona baktım.O da biraz doğruldu.Yaklaşıp dudaklarını usulca öpüp geri çekildim.
''Bu bende seni seviyorum demek oluyor sanırım.''
''Bende seni seviyorum.''deyip gülümsedim ve kafamı tekrar.
''Bir daha beraber uyuduğumuz zaman yanımdan kaçmak yok.Güne seninle başlamak istiyorum.''dedi saçlarımla oynarken.
''Söz.''diye mırıldandım.Saçlarımla oyandığı için mayışmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...