İyi okumalar oy vermeyi unutmayın :)))
Koşarak çıktığım odadan sonra kendimi direk lavaboya attım ve sakinleşmek için yüzümü yıkadım.
''Nonna?İyi misin?''diye soran Sehun'un sesini duydum dışarıda.Kapıyı açıp yanına gittim.
''Nasıl iyi olabilirim?Ne sikim dönüyor burada?Ne demek gündemde tutmak için sevgili rolü yapmaları ya?!''dedim sessizce ama hiddetle.Yongmin'in beni duymasını istemiyordum.
''Biliyorum çok saçma ama Soo Man böyle uygun görmüşse ona engel olacak hiçbir şey yapamayız.Hem biliyorsun sadece rol icabı.Baekhyun hyung seni seviyor.''dediğinde biraz daha katlanılabilir bir hal almıştı.Telefonuma gelen bildirim sesiyle elime aldım ve gelen mesaja baktım.
Nerdesin?-Baekhyun
''Ahh başıma ağrılar giriyor resmen.''
''Haklısın ama hadi geri dönelim.''dediğinde Sehun,onu onaylayıp tekrar o lanet odaya geri döndük.Baekhyun sandalyeye oturmuş telefonuna bakıyordu.Büyük ihtimalle benden mesaj bekliyordu.Çok huzursuz gözüküyordu.O Seulgi cadısıda hemen dibindeki sandlayede oturmuş hayran hayran ona bakıyordu.
''Bakmayı kes.''dedi Baek ve ayağa kalkıp çıkışa ilerledi.Kapıda dikilen beni yeni fark etmişti.
''Gittin sanmıştım.''dedi yanıma gelip sessizce.
''Sakinleşmeye çalışıyordum yoksa o cadolozun saçını başını yolabilirdim.''dediğimde sırıttı.
''Kes sırıtmayı hala çok sinirliyim.''
''Bebeğim benim suçum değil ki.''dedi fısıldayarak.Herkes kendi aleminde takılıyordu.Sehun ise bizim yanımızda sessizce dinliyordu.
''Biliyorum.Neyse sonra konuşuruz.Gidelim mi artık?Eğer şu kızı biraz daha görürsem üstüne kusacağım.''
''Hadi çocuklar gidiyoruz.''dedi Baekhyun.Bizimkiler ayaklanıp yavaş yavaş odadan çıkmaya başladılar.
''Oppa bu benim numaram.Ara beni.''dedi Seulgi Baekhyun'un eline bir kağıt tutuşturup.Sinirle elinden kağıdı aldım.
''Yah!Ne yapıyorsun ben onu Baek oppama verdim!''dedi sinirle cadoloz.
''Lazım olursa numaranı ona ben veririm.''dedim yapmacık bir şekilde gülümseyerek.Ahh yüzüne bakmaya bile dayanamıyordum.
''Sen kim oluyorsun ya!''
''Kişisel asistanları canım.''dedim yapmacık bir şekilde iğrenircesine ve Baekhyun'u kolundan tutup odadan çıkardım.Elimdeki kağıt parçasını parçalara ayırıp yan taraftaki çöpe attım.
''Kıskanınca çok seksi oluyorsun.''dedi gülerek.
''Kapa çeneni Byun lanet olasıca Baekhyun!''dedim sinirle ve Baekhyun'u arkada bırakarak hızla binadan çıktım.
*****
''İnanamıyorum hala!''dedi Yağmur ağızı beş karış açık bir şekilde.
''Bende ve o lanet Yongmin bunu 2 gün sonra ki galada göstermek istiyor.Bana dedi ki sende gel Nam Joo Hyuk ile.Resmen işimize karışma sevgilinle ol demek istiyor bana.Acaba Baekhyun ve beni öğrenmiş ve beni uzak tutmak için böyle bir şey yapıyor olabilir miydi?Ahh delireceğim.''
''O Yongmin kimse ona göstereceğim günün!''Laptoptan annem lafa dalmıştı.
''Sakin ol anne.''
''Tam aşkı bulmuşken sana engel olanlardan nefret ediyorum bitanem.''dedi annem.
''Haftaya geleceksiniz değil mi?Sizi çok özledim ve gelmenize ihityacım var.Ya da ben gelebilirim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...