Bölüm 21

346 31 2
                                    

İyi okumalar oy vermeyi unutmayın -xoxo

Kapı yavaşça tıklatılınca kalkıp kapıyı açtım.Baekhyun üstünde kabanıyla karşımda dikiliyordu.

"En azından kabanı kaptırmamışsın o yelloza."dedim içeri girerken.Arkamdan kıkırdama sesi beni takip etti kapıyı kapıyı kapattıktan sonra.

"Bir şeyler içmek ister misin?"

"Güzel olur."dedi üstündeki fazlalıkları çıkartıp gömleğiyle kalana kadar.Gömleğinin kollarını yarısına kadar kıvırmıştı.Dolaptan bir şarap ve iki kadeh çıkarttım.Şarapları kadehlere koyup arkamı dönünce Baek'i elleri cebinde camdan dışarı bakarken buldum.Oldukça seksi gözüküyordu.Yanına gidip kadehi ona uzattım.Elini cebinden çıkartıp bardağı elimden aldı ve şarabı yudumlamaya başladı.Arkamı dönüp bir koltuğa oturdum ve şarabını içerken onun varlığını izlemeye başladım.Başımı koluma dayamış sadece ona bakıyordum.

"Yanıma gel."dedim sessizce.Hemen arkasını dönüp yavaş adımlarla yanıma oturdu.Kadehini sehpaya bıraktı.Bende son bir yudum alıp koydum ve Baek'e sokuldum.Başımı göğsüne yaslayıp kollarımla onu sardım.O da aynı şekilde kolyyle beni sarmıştı.Tek elimi göğsünün üstüne yerleştirip orada oyalandım gözlerimi kapatıp bu anın sonsuza kadar sürmesini dilerken.

"Bir ana hapsedilmek istesem o an bu olurdu."diye mırıldadım ve ona iyice sokuldum.Tutuşunu sıklaştırıp başımın üstünden saçlarımı kokladı ve öptü.

"Keşke normal bir hayatımız olabilseydi."

"Exo olmasaydı hayatım asla normal olmazdı."diye karşı çıktım.

"Grubuma asla laf etmem onlar benim ailem yaptığım işi şarkı söylemeyi çok seviyorum.Sadece şu siktiğimin prosedürleri,gündemde kalma çabaları,kuralları canımı sıkıyor.Yoruyor beni."

"Biliyorum."Bu sefer anlayan taraf ben olmuştum.

''Elimizden bir şey gelmiyor ama mecburen ayak uyduracağız.''diye devam ettim.

''Evet güzelim.''

''Bana şarkı söyler misin?''diye mırıldandım.Gülümseyişini hissedebiliyordum.Beautiful şarkısını söylemeye başlayınca sessiz kaldım ve onun mükemmel sesini gözlerim kapalı dinledim.

Annyeong naege dagawa

Sujubeun hyanggireul angyeo judeon

neo huimihan kkumsokeseo

Nuni busidorok banjjakyeosseo

Seolleime nado moreuge

Hanbaldubal naege dagaga

neoui gyeote namaneoui misoe naemaeumi noganaeryeo

Nuni majuchyeosseulttaen

Dugeungeoryeooh~ neoui gaseume nae misoreul gieokhaejwo

Haruedo myeotbeonssik

Saenggakhaejwooh~ neoege hago sipeun geu mal

You're beautiful

Gomawo nal mannaseo

Hangyeol gatattdeon ni moseubi boyeo

Nareul gidaryeo wattdeon

Neoui jiteun hyanggi gipeun ullim

Al su eobneun ganghan ikkeullim

Neoreul hyanghan naui dunalgae

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin