Merhabalarrr yeni bölüm karşınızda :) Öncelikle yeni bir hikaye olduğu için oy verip okumanız benim için çok çok önemli ama tabi asıl önemli olan beğenmeniz bunu da yorumlardan belirtebilirsiniz.Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim.Oylamayı unutmayın.İyi okumalar <3<3<3
Şuan SM de idim.Evet doğru duydunuz o SM.Hani SM Enterteinment olan.Aman yarabbi bu bir rüya olmalıydı.Baekhyun odaklanmış olan gözlerimin önünde elini sallayınca kendime gelebildim.
''Hey,daldın.''dedi önüme geçip bana bakarak.
''Burası rüya gibi bir yer.''
''Yok canım alt tarafı bir bina.''
''Benim yerimde olmaya can atan kaç kız var biliyor musun sen?''dedim kaşlarımı çatıp.
''Senin yerinde olup benimle birlikte bir sürü şey yapmak isteyen çok kız var ama sen değerini bilmiyorsun.''diye mırıldandı Baekhyun.Fazla anlayamamıştım dediklerini etrafa bakmakla meşguldüm.Asansöre binip en üst kata bastı Baekhyun.Asansör lambası yanıp söndü.
''Merak etme önemli bir şey değil arada yanıp söner.''dedi bana doğru.Kafamı hafifçe salladığımda asansör durdu.Dışarı çıkıp Baekhyun'u takip ettim.Bir kapının önünde durdu.
''Sen gir ben burda bekliyorum.''dediğinde kapıyı tıklatıp içeri girdim.Yongmin içerde oturuyordu.
''Ahh Gölge gelmişsin.Nasılsın?''dedi sevecen bir şekilde bana.
''İyiyim teşekkürler,siz?''
''Bende iyiyim.Gel sana programından bahsedeyim biraz.''dediğinde masasının önüdeki tekli koltuğun birine oturdum.
''3 hafta sonra büyük bir konserimiz var burda.O zamana kadar sende çocukların dediğim gibi kişisel asistanı olacaksın.8 kişi diye gözün korkmasın fazla istekleri olmaz.Evlerine gidip arada yemek yapsan,dağınıklıklarını toplasan,getir götür işlerini yapıp güncel programlarını onlara hatırlatsan yeter.Her üyenin programı bu defterde yazılı.''diyip bana defteri uzattı.
''Çocukların evi zaten senin evinin olduğu sokağın başında.Yakın olduğu için özellikle o evi senin için ayarladık.Küçük bir de arabamız var ulaşımın kolay olması için.Bu da anahtarın.''deyip anahtarı da verdi.Anahtara bakınca şok oldum.Mini Cooper anahtarıydı bu.Hemde benim arabanın aynısından.Tamam sakin ol.
''Kapının önünde görebilirsin.''
''Başka bir şey var mı efendim?''
''Şimdilik yok.Haberleşiriz.''dediğinde başımı sallayıp ayaklandım.Kapıdan çıkınca yan tarafta oturan Baekhyun'u gördüm.
''Ohh nasıl geçti?''
''Çok güzeldi.Tanrım adam bana Mini Cooper verdi.Hangi şirket yapar ki?''
''Biz zengin bir şirketiz alışsan iyi olur güzelim.''dediğinde ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim ama sonra kendime geldim.
''Umarım arabanda yanakların gibi kırmızıdır.Uyumlu olursunuz.''diyip güldü.Kaşlarımı çatıp elimdeki defterle geçirdim bir tane omzuna.
''Hadi beni evinize götür.''
''Yavaş güzelim tamam odamı görmeye çok meraklısın biliyorum ama her şey sırayla.Önce birbirimizi tanıyalım.''dedi gülerek.Bende güldüm.
''Deli ya.''diyip asansöre bindik.Aşağı inince hızlı adımlarla binadan çıkıp arabamı aradım.Gerçektende kırmızı bir Mini Cooper vardı.
''Kalbim temiz gerçekten.''dedi Baekhyun.
''Sorma çoook.''dedim gülüp.
''O zaman sen kendi arabana bin beni takip et.''dediğinde başımı sallayıp arabama bindim.Baekhyun da arabasına binince onu takip ettim.Gerçekten grup evi benim evimle aynı sokaktaydı.Sadece benimki sokağın sonuna yakın onlarınki ise başındaydı.Arabalarımızı park edip indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfic''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...