Selaamm.Ayy bu bölümü çok zor yazdım gerçekten bir türlü çıkmadı ve üzülerek söylüyorum ki final yaklaşıyor gençler.Kafamda tam bir final yok ama artık son doğru yaklaştık.Bu bölümüde bugün daha çeyreğindeyken hazır 8 nisan Exo'mun 6.yılı şerefine tamamlayıp yayımlamak istedim.Şimdi size Exo'yu nasıl tanıdığımı biraz anlatmak istiyorum.Bugün oldukça duygusalım...
Sene 2012 yada 2013 tam hatırlamıyorum o zamanlar SHINee fanıyım(Burada Jonghyun meleğimi anıyorum) Taemin We Got Married diye çok aptalca bir programa katılmıştı ve ben bunu oturup izlemiştim,ahh çok saçmaydı.Her neysem,Taemin kıza bir süprüz hazırlamak için bizim veletleri programa çağırmıştı,onlardan Wolf şarkısını söylediler ki oldukça şapşallardı allahım bakın medyaya koyuyorum mutlaka izleyin dhjfdgf Neysem bu şapşikleri izledikten sonra ben Exo'yu buldum ve tabiki ilk görüşte aşık oldum oğluşlarıma.Tam 6 yıldır Exo-L'im ve bununla gurur duyuyorum.Hepsini o kadar çok seviyorum ki kelimlere sığamaz yani o derece.İnstagram da kaydettiklerim sadece exo ile ilgili şeyler ve keşfette genelde hep onlar çıkıyor jsdfhgkj Of bebeklerim ya elimde büyüdü keratalar çok çok çooook seviyorum.
Bu bölüm fazla duygusallık içerir medyaya bu videoyu koyduğum için promise'i koyamadım ama promise , sing for you yada miracles in december ile okuyun ağlamak garantili.Hadi göreyim sizi bol bol yorum ve oy istiyorum yoksa yb yok.Burdan da tehdidimi attığıma göree gidebilirimm İyi okumalar <3
Yavaşça gözlerimi araladığımda gördüğüm şey yine beyaz bir tavan olmuştu,tanıdıktı.Sağıma baktığımda ise koltukta başımda beklerken büyük ihtimalle uyuya kalan Yağmur vardı.Hava karanlıktı,yan tarafımda ki komidinin üstünden ses yapmadan telefonumu aldım ve saate baktım.04.35.Neredeyse 11 saattir uyuyordum.En son olanları hatırlamaya çalıştım,çekimlere gitmiştik,bir kaza olmuş ve Baek düşmüştü,ameliyata alınmış ve ben daha sonra bayılmıştım.Gözlerimi sıkıca kapatıp bir süre nefes alışverişimi düzene sokmaya çalıştım.Ağlamayacaktım,şimdi olmaz.Yataktan kalkıp yerdeki terlikleri giydim,üstümde beyaz hastane elbisesi vardı.Odadan Yağmur'u uyandırmadan çıktığımda odanın vermiş olduğu karanlıkla dışarda ki ışık gözlerimin kamaşmasına sebep oldu.Gözlerimi tekrardan açtığımda boş bir koridor ile karşılaşmıştım.Nerede olduğumu anlamam biraz zamanımı alsa da resepsiyonu bulabilmiştim.Bir tane kadın vardı,hemen yanına gittim.
''Merhaba,ben Byun Baekhyun'un nişanlısıyım,ameliyatdaydı en son nerede şuan?''Tane tane sorduğum kelimeler ne kadar canımı acıtsa da nerede olduğunu bilmem lazımdı,onu görmem lazımdı.
''Yoğun bakımda kendisi,koridorun sonunda sağ tarafta.''dediğinde kadına kısaca teşekkür edip tarif ettiği koridora yöneldim.Yoğun bakım yazan yeri gördüğümde ise ayaklarım geri geri gidiyordu.İçeri zorda olsa girebildim.Geniş bir koridorun sağ tarafında 10-15 tane oda vardı.Odaların içlerinde kalan hastaları ise boylu boyunca olan camlar sayesinde görebiliyordum.Yavaş bir şekilde ilerlemeye başladım,nişanlımı görmek için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...