Heyyo ben geldim^^ Öncelikle medyaya bıraktığım CBX-Magic albümünü hepinizin dinlemesini istiyorum dinleyenlerde tekrar dinlesin çünkü müthüş bütün şarkılar,en sevdiğim Baekhyun'un solo şarkısı fhgkfh(şaşırmadık) Neyseem bir sürü oy ve yorum istiyorum yoksa yb yok okunmalar da hala çok düşük ama olsun ilk hikayelerimde böyleydi finalden sonra millet görüp okumaya başlıyor umarım aynısı bunda da olur amin. İyi okumalarr <3
Koca 2 haftayı daha devirmiştik nişanlı olduğumuzun açıklanmasından bu yana.Okulu da bayağı bir aksatmışlığımın üzerine tekrardan gitmeye başlamıştım,allahtan derslerimiz çok ağır değildi ve arada okula gidip halledebiliyordum,Baek'i evde yalnız bırakmak istemiyordum.Benim yanıma taşınmıştı biliyor musunuz?Bu fikir ise onun aklına gelmiş olması beni ayrı şoke etmişti.
''Zaten bir kaç ay sonra evleneceğiz bununla da prova yapmış oluruz hem.''
Demiş ve anında yanıma taşınmıştı.Chanyeol,Sehun ve Chen,Baek'siz evde kafayı yiyorlardı ve bu yüzden evimden pardon evimizden asla çıkmıyorlardı.Tıpkı şuan olduğu gibi,Sehun bir yanıma uzanmış telefonuyla bir şeyler okurken Baek öbür tarafımda beni kollarının arasına almıştı,karşı koltukta Chen ve Chanyeol ise birlikte telefonda oyun oynuyorlardı.Nefret yorumlarına gelecek olursak hala alıyordum ama eskisinden daha azalmıştı ve bu durum biraz olsun beni rahatlatmıştı.Okula ilk gittiğim günler dolabımda bir kaç tane kötü not bulmuştum ve bazı kızlar tip tip bakmışlardı ama çok şükür o kötü günleri atlatmıştık.Milletin bizim evleneceğimiz durumuna alışması gerekiyordu çünkü çocukların bir sonraki comebacklerinden önce düğünü yapmalıydık.Yanımda oturan nişanlıma biraz daha sokuldum ve mırıltılı bir ses çıkarttım,karşılığında ise saçlarıma bir öpücük kondurmuştu.
''Hyung bak Türkiye deki evlilik geleneklerini araştırdım senin için,inanabiliyor musun kız istemede damada tuzlu kahve içiriyorlarmış,ıyy.''dedi Sehun bir anda telefonundan kafasını kaldırıp,herkes de ona dönmüş dinliyordu.
''Tuzlu kahve mi?Öyle bir şeyi hayatta içmem saçmalamayın!''diyen nişanlıma bakıp sesli bir şekilde güldüm,sevimli ama bir o kadar şeytani olan gülüşümle bakışlarını bana çevirmişti.
''Öyle bir içeceksin ki Byun Baekhyun,kendin bile şaşıracaksın.''Gerçekten içmeyeceğini sanıyorsa yanılıyordu,bu geleneklerimiz benim için önemliydi.Hem bir kere evleniyorum tabikide yapacaktım.Şuan mart ayındaydık mayıs gibi kır düğünü yapacaktık yani en azından benim planım buydu,daha Baek'in haberi yoktu bu planımdan,dediğim gibi comeback temmuz,ağustos gibi çıkacaktı ve ondan önce düğünü yapmak istiyordum hem kiraz çiçekleri de açmış olacaktı ve pembiş bir kır düğünü istiyordum,çoktan bir kaç yer araştırmaya başlamıştım.Okulum mayısın başında bitiyordu,mezuniyet falan olacaktı hem burada hemde İstanbul da bu yüzden mayısın sonu gibi düşünmüştüm düğünü,kiraz çiçekleri bitmeden.
''Ayvayı yedin dostum.'' Chanyeol'ün sesi beni düşündüğüm hayalden koparmıştı,yanına gelip elini Baek'in durumuna üzülüp destek olurcasına omzuna koymuştu,göz devirdim,erkekler işte ne bekliyorsunuz.
''Bu kız isteme işini gerçekten yapacak mıyız?''Sorar biçimde bana bakan Baek'e hayretle baktım,yok artık yani!
''Evlenmek istemiyorsan yapmayız.''deyip ayağa kalktım ve mutfağa yürüdüm.Resmen çocuk gibiydi,benim isteklerimi hiç önemsemiyordu.Kafamı iki yana sallayıp buzdolabından su aldım,bardağa koyarken belime dolanan kollar hiçte beni yatıştırmamıştı.
''Tamam tamam tabikide isteyeceğiz,kızma bebeğim.''deyip yandan yanağıma bir öpücük kondurdu ve devam etti,
''Başka ne gibi gelenekleriniz var?''Yüzümü ona dönüp anlatmaya başladım heyecanla.Tamam sesini duymak bile hemen kızgınlığımı alıyor ve yelkenleri suya indirmeme yetiyordu,kızmayın bana nişanlım Byun Baekhyun sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...