Bölüm 47

212 23 1
                                    

ya-za-mı-yo-rum :(((( Biraz meşguldüm tatile gittim ve internet yoktu ki çok korkunçtu bu durum birde ehliyet kursuna yazıldım ve direksiyon derslerine gittim her gün inş cmt günü geçicem sınavdan bol bol dua edin lütfen <3 Kafamda kurguladığım bir final yok yani aslında var ama ona biraz altyapı yapmak lazım işte o altyapı henüz bende yok bu bölüm biraz kısa olmuş olabilir sizleri fazla bekletmek istemediğim için bir an önce atmak istedim.İyi okumalar bol bol oy ve yorum lütfen <3

''Ayy Jung Hee gerçekten hava geldi saçlarıma ya.''dedim aynanın karşısında kendime gülümseyerek bakarken.

''Kız cidden çok yakıştı bu saç modeli,hem teninle ve göz renginle de uyumlu oldu,bayıldım.''

''Kocan olacak o kıskançlık abidesi nasıl tepki verecek acaba tatlım büyük merak içerisindeyim.''

''Bende bayağı merak ediyorum gerçekten.''

''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jung Hee ile ayrıldıktan sonra kuaförde yaklaşık 4 saat harcadığımızı fark ettim,saat çoktan akşam 10 olmuştu ve Baekhyun evde beni bekliyordu.Tabi arayıp sen neredesin bu saatte adlı çok güzel bir konuşma yapıp ağzıma etmişti ama kapıda beni böyle görünce eminim çok şaşıracaktı.Kuaföre gitmeden önce yaptığımız alışverişten aldığım poşetleri arabadan çıkartmayı unutmayarak eve ilerledim ve bilerek zile bastım,söylene söylene kapıyı açacaktı kesin.

''Anahtarın yok mu da zile basıyorsun bebeğ-''Ve bingo,ben demiştim söyleneceğini ama bendeki değişikliği fark ettiği anda sustu ve gözleri kocaman açıldı.Yüzünde ki o şaşkınlık ifadesi dahada genişçe gülümsememe sebep olmuştu.

''S-Saçın?''Gülüp elimdeki poşetlerle içeri geçtim,koltuğa bırakınca peşimden gelen kocama döndüm.

''Nasıl olmuş beğendin mi?''

''Harika olmuş hemde bayağı yani şuan üstüne atlamamak için zor tutuyorum kendimi ama acıktığım için o işi yatacağımız zamana bırakıyorum.''dediğinde gözlerimi devirdim ve yanımda ki koltukta duran küçük yastığı alıp yüzüne fırlattım. 

''Ne sende bu kadar tahrik edici olma o zaman,suç benim değil senin!''

''Dile bak ya pabuç kadar.''diye söylene söylene mutfağa geçtim,o sırada da zil çalmıştı tekrar,tam kim geldi diye bağıracaktım ki elinde iki pizza kutusuyla mutfağa geldi.

''Açım hatun aç.''Güldüm.

''Sen geç salona ve bir film koy bende içecek bir şeyler getireyim,bira mı soju mu?''

''Bira güzel olur hayatım.''

*****

Golden Disk'in olduğu gün çabuk gelmişti ve o güne kadar 2 gün boyunca elbise arayışlarına girmiştik,Lisa (Black Pink'den Lisa ile daha önce ki ödül töreninde karşılaşmılardı-Jennie idi am sonra Lisa ile değiştirdim çünkü neden yapmayayım Lisa'yı daha çok seviyorum) beni arayıp birlikte alışverişe gitmeyi teklif etmişti ve buluşunca Baekhyun ile ikimizi tebrik etmişti.Sonunda aradığım göz kamaştırıcı elbiseyi bulunca hemen almıştım,ehh biraz pahalıydı ama değerdi. Şimdi ise giyinmiş kuşanmış hazır bir şekilde grup evinin önüne gelmiştim,içerisi bayağı bir kalabalıktı çünkü bütün stilistler falan buraya gelmiş burada hazırlıyorlardı çocukları.Engel olmamak için anahtarımla sessizce eve girdim,dediğim gibi ev şuan savaş alanı gibiydi.Ortalığın bu kadar dağınık olması canımı sıksa da sesimi çıkartmadım.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin