''Bari bir düğmeni kapatayım.''Baek'e yalvarırken bulmuştum kendimi.
''Olmaz Gölge kıyafetim böyle.''
''Kıyafetinin önü çok açık bütün vücudun gözüküyor.''dediğimde gözlerini devirip bir düğmesini iliklemişti.Hala çok açıktı ama daha fazla ses çıkarırsam iyice sinirlenecekti.İki gün önce Kokobop'un son halini izlemiş dün ise Youtube'a yüklenmişti.Bugün ise sahnemiz vardı.Evet benimde sahnem ne var.Çocuklar giyinip makyajları için bana geldiklerinde hepsini halletmiştim ama Baek'in önü fazla açıktı.Bütün kasları belli oluyordu ve bu durum beni kıskançlık krizine sokuyordu.Tamam bende fanken Baek'in kaslarını ve vücudunu görebilmek için her şeyi yapmıştım ama şimdi kıskanıyordum.Bencil diyin umrumda değil.Zaten kapattıramamıştım bile,uyuz kapatmamıştı.Ona sinirle bakıp koltuklara oturdum ve dil çıkartıp kollarımı bağlayıp yere baktım.
''Böyle somurtup durma.''Yanıma oturunca ona bakmadan gözlerimi devirdim.
''Şimdi seni öperdim de ortam müsait değil.''Sağ üst dudağım çok hafif kıvrılmıştı ama ona fark ettirmemiştim.
''Son 10 dakika.Sahnedeki yerlerinizi alın,mikrofonlar takılı değil mi?''Görevli adam sorduğunda hepsi olumlu sesler çıkardı.
''Hadi ama sen bana somurtursan ben nasıl sahneye odaklanabilirim ama güzelim.''Herkes odadan tek tek çıkarken en son Baek de omuzlarını düşürüp ayağa kalktı.Hemen bende kalkıp onu kendime çektim ve dudaklarına çok hızlı bir öpücük bıraktım.Odada sadece ikimiz kalmıştık o yüzden bu kadar rahattım.
''Bol şans.''diye fısıldadığımda bana gülümseyip yanağıma hızlı bir öpücük bırakıp odadan koşarcasına çıktı.Hemen sahneyi görebileceğim bir yere geçtim ve izlemeye başladım.Sevgilim diye söylemiyorum ama çok iyi sesi var ya ve çok güzel dans ediyor.Onu sırıtarak izlemeye koyuldum.Fanlar çığlıklar eşliğinde şovu izlerken Baek'e hep daha fazla çığlık atmaları yüzümü buruşturmama sebep olmuştu.Bende bir fandım zamanında deyip kendimi sakinleştirmeye çalıştım.Şarkı bitince kısa bir konuşma yapıp sahneden çığıklar eşliğinde indiler.Kulise onlarla birlikte geçerken üstlerini değiştirmeleri için onları dışarıda bekledim.Baekhyun kapıyı açıp çıkarken bana kafasıyla işaret edip önden lavaboların oraya gitti.Sırıtıp etrafta kimse var mı diye baktım.Kimse yoktu iyiki.Bende peşinden lavabolara doğru yol aldım.Vardığımda kimseyi görememiştim.Kaşlarımı çatıp tam ona seslenecektim ki bir el arkamdan ağzımı kapatıp beni bir odaya çekti.Korkup debelenirken sevgilimin kokusu burnuma gelice durdum ve omzuna bir yumruk attım.
''Yah!Ne vuruyorsun.''
''Ödüm koptu gerizekalı.Niye ağzımı kapatıp çekiyorsun beni.''İçinde bulunduğumuz küçük malzeme odasına baktım.
''Bana seslenecektin.Bildiğim için ağzını kapattım bebeğim.''Gözlerimi devirdiğimde beni kapıyla arasına aldı ve yaslandığım kapının kilidini çevirip bana arsızca baktı.
''Seni ailemle tanıştırmak istiyorum.''dediğinde pat diye gözlerimi kocaman açtım.
''Şaka?''
''Hayır ciddiyim.Bu haftasonu annem yemeğe bekliyor bizi.''
''Onlara benden mi bahsettin?''
''Tanıştığımız ilk günden beri haberleri var senden güzelim.''Gözlerim iyice açılırken bayağı şaşırmıştım.
''Ben bilmiyordum.''Kısık sesle söylemiştim.
''Cumartesi seni 7'de evinden alırım o zaman.''dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım.Gülümseyip dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfic''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...