Bölüm 17

348 33 4
                                    

İyi okumalar oylamayı unutmayalım lütfen -xoxo

Arka sokakta ki ateşli öpüşmemizin ardından biraz sakinleşip içeri geri döndük.Çocuklar zil zurna sarhoş olmuşlardı.Aman ne güzel.Baekhyun bir korumaya gidip arabaları arka kapıya getirmelerini söyledi.Kendisi hariç her araba için bir şoför çağırıp zar zor çocukları arabalara yerleştirdik.Yağmur'u kendi yanıma alıp Baekhyun'un arabasına binmiştik.Yağmur kafasını omzuma koymuş sızmıştı.Baekhyun çocukların arabalarını ve şoförleri ayarlayıp en sonunda arabaya binmişti.

''Tek ayık ben olmam iyi olmuş.Suho hyung bile sarhoş olmuş ya.Hiç beklemezdim.Yarın güzel dalgasını geçeceğim.''dediğinde güldüm.

''Siz beni eve bırakın çocuklarla ilgilenmeniz gerek ikinizin.''dedi Yağmur sırıtarak.Dikiz aynasından öyle bir bakış attım ki sustu.Yağmur'u eve bıraktıktan sonra grup evine geçip çocukları tek tek arabalardan çıkardık.

''Taşımak zor olucak.''diye mırıldandım.

''Gerek yok sen içeri geç ben hallederim.''

''Ahh saçmalama en azından Sehun ve Chen'i içeri götürebilirim.''

''Hemen ilk Sehun'a koş zaten.''diye tıslayınca güldüm.

''Çok seviyorum onu ne yapayım.''dediğimde pis pis baktı bana.Ağzıma fermuar çekip Sehun'u arabadan çıkardım ve kolunun altına girdim.

''Nonnaaa nooonnnaaa canım nonnam.''diye şarkı söylemeye başladı.

''Ahh Sehun ayakta bile duramıyorsun.Düz dur.''deyip uyardım onu.Baekhyun Chanyeol ve Suho'yu alıp içeri geçmişti.Zar zor evden içeri geçip Sehun'u Suho ve Chanyeol'un yanına koltuğa attım.Tekrar dışarı çıkıp aynı şekilde Chen'i aldım.Baekhyun da D.o ve Xiumin'i içeri alıp koltuklara attı.Son olarak Kai'yi de arabadan çıkarıp koltuğa attı.Herhalde bütün iş ona kaldığı için kızgındı.

''Yah! İnsan biraz daha yavaş bırakır!''diye kızdı Kai.

''Bu kadar içmeyecektiniz o zaman sizde.''diye kızdı Baekhyun.Bende çocukların yanına attım kendimi.Sehun ve Kai direk sağ ve sol omzuma kafalarını koyup uyumuşlardı.

''Bu kadar çabuk uyumalarını beklemiyordum.''diye itiraf ettim gülüp.

''Kalk ordan ya o ne öyle iki tarafında da kazık kadar 2 adam üstünde bişi yok birde omzunda uyuyorlar.Kalk kalk hemen.''deyip bana doğru yaklaştı ve beni tutup kaldırdı.Sehun ve Kai'nin kafası koltuğa düştü ama hiç istiflerini bozmadan uyumaya devam ettiler.

''Yaa çocuklar uyuyordu ne güzel niye kıllık yapıyorsun?''

''O üstünde varla yok arasındaki elbiseyle düzgün düşünemiyorum.''deyip başını ovuşturdu bana dik dik bakıp.

''O zaman kendi tişörtlerinden vermen gerek sanırsam.''dedim dudağımı ısırıp ona yaklaşarak.

''Odama geçelim.''dedi sessizce sırıtıp ve elimi tutup yukarı çıktık.

''Ne kadar meraklısın sende beni odana atmaya Byun Baekhyun''dedim gülerek yukarı çıkınca.

''Ahh sen birde bana sor.''dediğinde omzuna vurdum.

''Pis sapık seni.''

''Hey ben sapık değilim.Eğer sapık olsaydım şuan o elbisenle burda böyle duruyor olmazdık.''dediğinde yanaklarım kızardı.Kapıyı açıp içeri girdi ve bende girince arkamdan kapattı.Sıcak mı basmıştı ne?

''Kızardın mı sen ne?''dedi gülüp.

''Ne alaka ya!''

''Aman hiçte kabul etmez.''dedi gülüp ve çekmecesinden bir tane tişört çıkarıp yatağa bıraktı.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin