Bölüm 27

298 29 3
                                    


Bugün derslerim sabahtan vardı 2 saat ve bitmişti sonunda 11 olmuştu saat. Koo Young'a mesaj atıp yarım saate gelebileceğimi,uygun olup olmadığını sordum.Bana uygun olduğunu ve 2 numaralı salonda beklediğini söylemişti.Birlikte dans hareketleri üzerinde çalışacağımız için üzerime rahat bir şeyler giymiştim.Tayt,askılı bir body ve hırka.Tabi hava buz gibi olduğu için montumu eksik etmedim.Arabayala SM'in önünde durunca Baekhyun'un 500. aramasını reddettim.Ahh delirtiyordu beni.Belki azıcık kafa dinlemek istiyorum.Bıraksana.Arabadan inip hızlı adımlarla binaya girdim ve alt kata inip 2 numaralı odaya bakındım.Sonunda bulduğumda içeri girdim.İçerisi sarı ışıklarla kaplı kocaman bir salondu.Çocukların çekim yaptığı yerden daha büyüktü.Salonun karşı duvarı komple ayna ile kaplıydı. Koo Young beni görünce bana doğru ilerledi gülümseyerek.Elimdeki spor çantasını yere bıraktım ve yanına gittim.

''Hoş geldin,naber?''

''İyidir senden?''

''Bende iyiyim.Seninle bir kaç şey denemek istiyorum daha sonrasında bir fikrim var buna uygun olup olmadığına bakacağım.''dedi gülümseyerek.

''Heyecanlandım neymiş o?''

''Buna seni test ettikten sonra söyleyeceğim.Umarım testi geçersin çünkü güzel fikirlerim var.''dediğinde gülerek pek bir şey anlamamıştım ama bende güldüm.

''Bildiğin bir kaç dans hareketini gösterebilir misin ya da bir kareografi varsa?''dediğinde kollarımı esnettim.

''Var tabi sen şarkı aç sadece gerisini bana bırak.''dedim sırıtarak.O şarkı açana kadar biraz esneme hareketi yapmıştım.Şarkıyı açınca 3 den geri saydım ve aklımda ki karografiyi uygulamaya başladım.Hala esnekliğim ve hızımdan bir şey kaybetmediğimi görmek güzeldi.Oldukça kıvrak ve hızlıydım.Hareketlerimi sonlandırdığımda bir alkış sesi duydum.Gülümseyip yanıma gelen Koo Young'a gülümsedim.

''Bayağı hızlı ve çeviksin.Ayrıca oldukça kıvraksın.Tam aradığım özellikler.Mükemmeldi.''

''Peki tam olarak neden arıyorsun?''diye merakla sordum tekrar.

''Çocukların comebackinden önce 3 iyi dans eden üyemizle bir partnerin ayrı ayrı dans videolarını çekip yayınlamak istiyoruz.Nasıl iyi dans edip partneri ile uyumlu çalıştığı ile ilgili.''

''Bu 3 üye kim peki?''

''Lay maalesef yok o yüzden Sehun,Kai ve Baekhyun.''Baekhyun'un ismini duyunca oldukça heyecanlanmıştım.Koo Young devam edince pür dikkat onu dinledim.

''Ya üçü ile senin ayrı ayrı dans videolarını çekeceğiz yada içlerinden birini seçip onunla sizin bir videonuz olacak.''

''Birini tercih etmek daha iyi gibi.Diğer üyelerle başka kızlar olsun ki farklılık olsun bence değil mi?''

''Haklısın.Peki kimi seçiyorsun?''Cevap çok açık değil miydi kızlar???

''Baekhyun'u çünkü Kai ve Sehun zaten çok iyi dans edebiliyorlar ama Baekhyun ile ikimizin bir uyumu olduğunu düşünüyorum.''

''Bencede zaten yakışıyorsunuz da.Joo olmasa Baek ile birlikte olmanı önerirdim.Baekkiemiz bir tanedir.''dedi gülerek.Ahh sen birde bana sor.

''Kareografi için aklında bir şey var mı peki?''diye sorduğumda sandalyesine doğru yol aldı ve telefonunu aldı.Yanına gittiğimde telefonundan bir video açıp bana izletti.(Medya)Gerçekten çok güzel dans ediyorlardı.Çift çok uyumlu ve kareografi çok iyiydi.

''2.20 ye kadar olan çiftin kısımlarını yaparsınız.''

''Bunu Baek ile yaparsak çok güzel olur.Kareografiye bayıldım.Hareketler çok enerjik.''dediğimde başını salladı ve telefonu cebine attı.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin