Eveet beklenen final sonunda geldi ve çattıı.Aslında bu bölümü özel bölüm olarak atacaktım ama baktım yazamıyorum artık başka bir şey sonra vazgeçip direk bunu final olarak atmak istedim.
Bir adet özel bölüm olabilir ama emin değilim,fazla konuşmadan bölüme geçelim iyi okumalar bol bol yorum ve oy verin <3
''Ayy çıldıracağım gerçekten,şu kocan olacak adamı kapının 2 metre ötesinde tutamıyoruz.Tutturdu seni göreceğim diye.Hayır o kadar Yeol'a söyledim,185'lik boyuyla onu bile tutamıyor,zor dışarı çıkartmışlar,dedim çocuklara biraz temiz hava alsında beynine oksijen girsin bizi de rahat bıraksın hazırlanalım.''diye söylenen Yağmur'a sesli bir şekilde güldüm.Gerçekten Baekhyun da ki azim görülmeye değerdi,dün gece kapıma kadar gelmiş ama benim batıl inançlarım yüzünden onu eve tabikide almamıştım.Ne var yani düğünden önce gelin ve damat birbirini görürse düğünde mutlaka bir aksilik çıkar sözünü ciddiye alıyorsam,sırf bu yüzden Yağmur benimle dalga geçmiş Baek ise kapımda yalvarır duruma gelmişti ama dediğim gibi onu içeri almamış ve Yeol'ü çağırıp onu kapımdan kovmuştum.Hayır zaten bekarlığa veda partisinde yaşanılan olayları daha sindirememiştim o günden sonra da sinirimden yüzüne bakmamıştım,şimdide eve almayınca ve burada görmek istemeyince hepten zıvanadan çıkmıştı kocacığım.Onun durumunu öğrenmek için Sehun'u çağırması için Yağmur'un yanına adımladım küçük odada.
''Sehun'u çağırır mısın Yumoş?''dediğimde ona aynadan bakıp,başını salladı ve kapıdan çıktı.Aynadan giydiğim beyaz kıyafete baktım.Yüzümde oluşan tarifsiz gülümsemeyle içimde oluşan mutluluk çok farklı bir histi.Gerçekten oluyordu bu,sonunda evleniyorduk.İkimizinde yaşadığı karışık olaylardan sonra sonunda birlikte olabilecektik.Kapı açıldığında içeri giren Sehun'u aynadan görmüştüm.Ona döndüğümde gözlerini kocaman açıp bana baktı.
''Noona,mükemmel olmuşsun.''dediğinde gözleri parlıyordu resmen.Parlayacaktı tabikide çünkü gerçekten güzel olmuştum,daha önce bir kaç arkadaşımın düğününe katılmıştım ve hep gelinlerin gelinliğin içinde ne kadar asil durduklarını düşünürdüm,bugün ise bu düşüncem kendi içimde geçerliydi,gerçekten asil ve zarif bir gelinlik seçmiştim ve bir kere daha Jung Hee'ye buradan teşekkürlerimi gönderiyorum çünkü o olmasa bu gelinliği bulmam imkansızdı,neyse gerçekliğe dönecek olursak Sehun'un ince iltifatından sonra yüzümde bildiğiniz üzere gülücükler açılmıştı.
''Yaa gerçekten mi?''Beni elimden tutup etrafımda döndürünce gelinliğime dikkatle baktı.
''Evet noona.''dediğinde gülümseyip bende ona baktım,dikkatle.
''Sehuncuğum bir düğün için fazla açık giyinmemiş misin?''deyip kıyafetini işaret ettim.
''Karı kız düşürcem tabikide seksi olmam lazım.''deyip serseri serseri güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...