Finale son 5 falan yapmak isterdim ama ben daha bir sonraki bölümü bile yazmadım o yüzden yapamıyorum :P Az kaldı ama finale hissediyorum :((Bir kaç tane özel bölüm olacak ama merak etmeyin :) Neyse iyi okumalar oy vermeyi unutmayın yoksa yb yok çok öptüm sizi <3
''Ve bu da benim biricik nişanlım,Gölge.''deyip beni Lay ile tanıştırdı.Lay elimi tutup samimi bir şekilde sıkınca gülümsedim aynı samimiyetle.
''Memnun oldum.''
''Bende.''
''Biraz geç tanıştık ama olsun,Baekkie'nin düğününü kaçıramazdım.Başınıza gelen olayları duydum Suho'dan ama gelemedim maalesef,ajansım izin vermedi.''Sesinden ne kadar üzgün olduğu anlaşılıyordu.
''Önemli değil Xing,zaten telefonda konuştuk bolca.''dediğinde Baek kafamla onları onayladım.
''Evet asıl önemli olan şuan burada olmam ve bir aya temelli döneceğim.''dediğinde Lay Sehun hemen koşarak yanımıza geldi.
''Temelli mi!Cidden mi?''Gözlerinden ne kadar sevindiğini okuyabiliyordum.Lay onu kafasıyla onaylayınca Sehun ona sıkıca sarıldı.
''Ev sensiz çok boştu Lay,tabi Gölge geldiğinde oldukça keyifli anlar geçirdik,pabucun dama atıldı artık.''Chen keyifle söylerken kıkırdadım.
''Onlara göz kulak olduğun için teşekkür ederim.''dediğinde Lay tekrardan gülümsedim.O kadar cana yakın ve sevimli birisiydi ki insanın kaynaşmamak elinde değildi.Lay ile Yağmur'u da tanıştırdıktan sonra masaya oturduk yemekler için.Suho masanın en başında oturmuştu ve eline aldığı şarap kadehini havaya kaldırdı.
''Exo'ya ve ailemize yeni katılan Gölge'ye.''dediğinde hepimiz kadehlerimizi kaldırdık ve tekrar ettik.Böyle bir aileye katıldığım için kendimi çok şanslı hissediyordum,Baekhyun'a sahip olmak ise benim için bir rüyaydı ve bu rüyam gerçek olmuştu.Mutluluktan bir kaç göz yaşım akarken Baek hemen fark etmişti.
''Hey bebeğim neden ağlıyorsun?''deyip usulca göz yaşlarımı eliyle silmişti.
''Bunlara,sana sahip olduğum için çok şanslıyım.''dediğimde içimi ısıtacak şekilde gülümsedi.
''Asıl ben sana sahip olduğum için dünyanın en şanslı erkeğiyim.''deyip dudaklarıma bir öpücük kondurdu.
''Çocuk var burada,gözü önünde ne öpüşüyorsunuz.''dedi Chanyeol Sehun'un gözlerini kapatıp.Herkes bu duruma gülmüştü.
*****
Ertesi gün korkunç geçmişti,sabahın köründe annem ve Yağmur ile alışverişe çıkmıştık elbise bakmak için ve Baek'i babamla birlikte postalamıştık.Onlar otele geçip çocukların yanına gideceklerdi,babam onları daha sonra kuaföre götürecekti,takım elbiselerini yanlarında getirdiklerini duymuştum Baek den,ben buradan alırım diye hiçbir şey getirmemiştim,bu telaşa düşeceğime keşke orada alışverişe çıksaymışım dedim ama daha sonra yanımda annem ve Yağmur'un olmayacağını düşünüp bu saçma fikri hemen attım kafamdan.Akşam biraz kalabalık olacaktı,anneannem babaannem ve dedelerim maalesef çok yaşlı oldukları için ve biri Antalya'da diğeri ise İzmir'de yaşadığı için gelemiyorlardı ama düğüne mutlaka geleceklerdi hepsi onun sözünü almıştım.Onun dışında bir kaç arkadaşımı çağırmıştım ve bir kaç aileden yakın olduğumuz kişiler falan filan gelecekti bende tam bilmiyordum annem davetlilerle ilgilenmişti.Kız isteme işi saat 7 de aile içinde olacaktı ardından ise nişan yapacaktık,Baek bana tek taşı takmıştı tabi ama resmileştirmek için alyanslarımızı takmamız takmamız gerekiyordu,ve o da 7.30 gibi başlayacaktı daha çok arkadaşlarımın bulunacağı bir ortam olacaktı.Çok zor bir şekilde tam 3 saat dolaşmanın sonucu ile kendime siyah güzel bir elbise bulabilmiştim,tercihimi kısa tutmuştum,neden bilmiyorum ama uzun olanlar çok ağır gelmişti bana ve hiçbirini beğenmemiştim.Daha sonra saat 1 civarı bir güzellik merkezine gelmiş ve komple bakım yaptırmıştım.Masaj,sauna,manikür pedikür,cilt bakımı ve en son saçımı da yaptırdığımız gibi eve gelmiştik.Eve geldiğimizde zaten saat 4 dü ve babam çoktan evde hazır bir şekilde bir kaç çalışan ayarlayıp evi düzeltmişti.Salonda yer açılmış ve koltuklar biraz geri çekilmişti,yemek masasının üstü çeşit çeşit yiyecek ve kanepelerle doluydu,3-4 tane bar masası konulmuş ve üstlerinde içecekler vardı.Kısacası evde de bir telaş vardı ama bunları düşünmek için fazla heyecanlı olduğum için Yağmur ile koşarcasına odama çıktık.İkimizde aldığımız elbiseleri giydikten sonra makyajımı yapmaya koyulmuştum.Yağmur ve annem makyajlarını orada yaptırmışlardı ama ben tabiki de kendim yapacaktım.Saat ilerledikçe bende ki panikte ilerlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...