Hellooo bu bölüm biraz içime sinmedi sonlara doğru ama sizi daha fazla bekletmek istemediğim için atayım dedim.Bir sonraki bölüm daha güzel olucak inş.Bu arada şu zamana kadar sınır falan koymadım ama en azından bir 15 vote gelirse çok sevinirim.Okuyorsanız beğenmeyi unutmayın.İyi okumalar^^
Şu iki günde fotoğraf çekimleri oldukça eğlenceli geçiyordu.Aynı şeyi Baekhyun için söyleyemiyordum ama.Çünkü dikkat çekmeyelim diye kendisi gelemiyor onun yerine Sehun'u yolluyordu yanıma.Sehun ile de oldukça eğlendiğim için azıcık çıldırıyordu sevgilim.Tabi instagrama attığım storyleri takip etmesinin de önemli bir payı var.Telefonum gene çaldığında gözlerimi devirdim.
''Bugün ki 5.arayışı galiba.''diyen Sehun'a katıldım ve gözlerimi devirerek telefonu açtım.
''O göğüs dekoltesi fazla değil mi?''dedi açar açmaz.Giydiğim beyaz elbiseme bakıp GENE göz gezdirdim.Evet biraz dekoltesi vardı ama kötü değildi bence.
''Sevgilim,yeter.Cidden ama yani bir daha ne arar haber veririm ne de instagrama story atarım ona göre.Sehun'u da yollarım bak.''dediklerimi duyan Sehun 'benim ne suçum var' bakışları atmıştı hemen bana.
''Off tamam tamam.Sadece bu kadar güzel olma,kıskanıyorum nişanlımı.''dediğinde kıkırdadım.
''Ju Hyuk haberi yayınlamış gördün mü?''dediğinde onu onayladım.
''Evet telefonda konuştuk.Buluşmamızdan çok önce ayrıldığımızı ve arkadaş kaldığımızı yazmış.Şimdi tabi toplar bana döndü.Yüzüğü açıklamam gerek.Nişanlandığımı söyleyeceğim tabi daha senden bahsedemem daha çok erken.Ayrıca bir kaç gün sonra babam gelecek.''
''Baban mı!''
''Korkma sevgilim.Sadece babanla görüşmek için sanırsam.Annemde gelebilir belki sonra bir aile yemeği tarzı bir şey yaparız.''
''Tamam ben annemlerle konuşurum.''
''Hadi kapatıyorum çekimim var.''
''Artist.''dediğinde gülüp telefonu kapattım ve Sehun'a verdim.
''Geldiğimde telefonumda 3500 tane resmini bulmayayım Sehun.''Ona ölümcül bakışlarımdan atıp Jung Hee'nin yanına gittim.
*****
''Ahh bu resimler mükemmel ötesi oldu.Bayıldım!!''diyen Jung Hee'ye güldüm ve ekrana yaklaşıp resimlere yakından baktım.Vay canına gerçekten de dediği kadar varmış,fena çıkmamışım.
''Bunları yayınlamadan önce bana atar mısın malum kıskanç bir sevgilim var önce ona bir gösterip kendi ellerimle kalp krizi geçirtmek istiyorum.''dediğimde Jung Hee oldukça yüksek sesle gülmüştü.
''Ayy ilahi kız.Dur atıyorum.''deyip telefonunu eline aldı ve bir kaç şey yapıp resimleri bana yolladı.Telefonuma başka bir mesaj gelince açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...