İyi okumalar oy vermeyi unutmayın -xoxo
Sabah olduğunda herkes eşyalarını toplamaya başlamıştı.Baekhyun ile dün geceki ağlaşmamızdan sonra kendime gelince çadırlarımıza geri dönmüştük.Daha fazla geleceği düşünmek istemiyorduk anı yaşayacaktık.Salı günündeydik ve cuma günü Yağmur ile gidip pazar günü dönecektim.Zaten bir cumartesi orda zaman geçirebilecektim diğer günler yolda geçecekti.Şu aptal jetlackı yaşamak istemiyordum ama her türlü ailemi görmek için değerdi.Tabikide bu mükemmel parlak fikrimden daha Yağmur hariç ailemin ve Baek'in haberi yoktu.Eve dönünce onunla konuşacaktım.Biz Yağmur ile pratik olduğumuz için hemen eşyalarımızı toplamıştık.Gelen servise doğru ilerlemiştik.Şoför valizimizi alıp bagaja koyunca servisin içine girip en önde ki ikili koltuğa yerleşmiştik.Başımı Yağmur'a yaslayıp kulaklığımı takmış ve kısık sesle müzik açıp gözlerimi kapatmıştım.Çocuklar birer birer servise biniyorlardı sanırsam tepişme seslerinden öyle anlamıştım.Dün gece ağladığım için üstümde bir yorgunluk vardı.
''İyi mi?''Bu Baekhyun'un sesiydi.Çaktırmadan telefonumdan müziğin sesini sonuna kadar kıstım ve konuşulanları dinledim gözümü açmadan.
''İyi merak etme Baek.''diye cevap verdi Yağmur.
''Ohh tamam sana emanet Yağmur.Güveniyorum sana.Üzülmesine dayanamıyorum.''dediğinde Yağmur'un başını salladığını hissettim.Daha sonra bir kaç hışırtı ve konuşma sesi kesilmişti.
''Bizi dinlediğini biliyorum.''dedi Yağmur bana yaklaşıp fısıldayarak.Tek gözümü açıp başımı hafif kalırıp omzunun üstünden kaşlarımı çatarak baktım ve daha sonra telefonumdan müziğin sesini açıp gerçekten gözlerimi kapattım.
*****
Birinin beni dürtmesiyle uyandım.Kulağımda ki kulaklıklar çıkarılmıştı ve başım soğuk cama dayalıydı.
''Geldik güzelim.''diye bir ses duyunca yavaştan gözlerim açıldı.
''Gel seni evine götürelim koca bebek.''deyip bana uzandı ve beni belimden tutup kaldırdı.Hala uyku sersemi olduğum için biraz şaşkındım.Servisten çıkınca yüzüme vuran soğuk havaya karşı yüzümü Baekhyun'un sıcak göğsüne gömdüm ve beni yönlendirmesine izin verdim.Bir yandan valizimi sürüklerken diğer yandan beni belimden tutup yönlendiriyordu.Kendimi direk ona bıraktım.Asansörden inince yürümeye devam ettik ve anahtar sesini duyduktan sonra evden içeri girdik.Valizi kapı girişine bırakıp odama yürüdük.Kendimi direk sıcak yatağıma atıp yastığıma sarıldım.
''Montunu çıkaralım.''deyip bana yaklaştı ve üstümde ki montu kırılacak bir eşyaymışım edasıyla dikkatle çıkardı.O da kendini montunu çıkarıp üsündeki yumuşak kazakla kaldı ve daha sonra yanıma uzandı.Yanına sokulup başımı göğsüne yasladım ve tekrardan gözlerimi kapattım.
''Bugünü izin günü yaptıkları için şanslıyız bütün gün yataktan çıkmayabiliriz.''dediğinde Baek sırıttım.
''Kulağa çok güzel geliyor.Film de izleriz sana kendi ellerimle patlamış mısır yaparım hem.''dedim mırıldanarak.
''Senin elinden her şeyi yerim.''
''Ne kadarda romantik bir Baekhyun.''deyip kıkırdadım.Sessiz odada bir telefon sesi yankılandı.Baekhyun'un telefonuydu sanırsam.Yanımda bir kıpraşma hissedince cebindeki telefonu çıkardığını hissettim.
''Efendim Yongmin hyung?....Şimdi mi?....Zorunda mıyım peki?....Tamam geliyorum.''Gözlerimi açıp doğruldum ve yüzüne baktım.
''Ne diyor?''Yataktan kalkıp başını kaşıdı.Söyleyemiyordu sanki.Kaşlarımı kaldırıp dik dik ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...