Doğum günümün son saatlerinde yeni bölümü atayım dedim :)
Son kez kontrol etme şansım olmadı umarım hatalarım yoktur,iyi okumalar.Bol bol yorum ve oy verin lütfennn.
Bir fotoğraf makinesine birde bana bakıyordu ikisi.Daha sonra Jung Hee bana doğru gelmeye başlayınca korkmadım değildi.Baek'e kaçamak bakışlar attığımda bir sorun olduğunu anlamış yanımıza geliyordu.
''Merhaba sen kimsin acaba?''Jung Hee yanıma gelince sormuştu.
''B-Ben EXO'nun kişisel asistanı ve makyözleriyim.Gölge Bayraktar.''diye tanıttım kendimi.
''Ahh evet adını duymuştum haberlerde.Oldukça güzel bir yüze ve vücuda sahipsin tatlım ve kameraman arkadaşımın yakaladığı bu poz beni etkiledi.''diye açıklayıp fotoğraf makinesini bana uzattı.Elime alıp resime bakarken Baekhyun çoktan yanıma ulaşmıştı.
(Bunun gibi bir şey düşünün,daha doğal)
''Demem o ki,kadın modellerimizde sayı eksikliğimiz var ve sen farklılığın ile mükemmel bir adaysın.İlk olarak doğal bir güzelliğin var ve tabikide yabancı olman büyük etken.Seninle çalışmayı çok isteriz.''dediğinde ufak çaplı bir şok yaşadım.
''Ohh Baekhyun tatlım da gelmiş.İkinizin birbirinize olan bakışlarını kaçırmadım sanmayın.Güzel bir dedikodu seziyorum.''diye sırıttığında dudağımı ısırmıştım.Nasıl anlamıştı?
''Her neyse,bu benim kartım.Olumlu yada olumsuz geri dönüş yaparsan sevinirim tatlım.Dediğim gibi model eksiğimiz var ve sen bu iş için yaratılmış olabilirsin.''deyip Baekhyun'u kolundan tuttuğu gibi sürükledi.Bense elimdeki kart ile bakışıyordum.
Çekimler bittiğinde çocuklar çekildikleri resimlere bakıyorlardı.Yanlarına gittiğimde Baek bana 'sonra konuşmamız gerek' bakışlarından attı hemen.Bende resimlere baktığımda hepsini oldukça başarılı bulmuştum.Gerçekten de iyi çıkmışlardı.Benim sevgilimin ne kadar iyi çıktığından bahsetmiyorum zaten.Baekhyun bana tip tip bakarken konuşmamızın canımı sıkacağını daha şimdiden anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfic''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...