Bölüm 28

308 24 2
                                    


''Yah!!''dedim gülerken.

''Kareografinin en sevdiğim kısmı burası sanırsam.''

''Üstümden kalkacak mısın artık?''dedim sırıtırken.

''Nope.Mutluyum burada.''Sırıtışı bütün yüzüne yayılmıştı.

''Ahh hadi ama Bakkie çalışmamız gerek.''

''Senin o Bakkie diyen ağzını naparım biliyor musun?''dediğinde bilmiyormuşçasına kafamı yana eğdim.

''Öperim.''deyip dudağını dudağıma bastırdı.Birden zaman mekan kavramları unutulmuş sadece öpücüğe odaklanmıştık ikimizde.Öpüşü derinleşirken duyulan sesle ikimizde kendimize geldik.

''Oda bulun kendinize!''Baekhyun gözlerini devirerek benden ayrılıp üstümden kalkıp ayağa kalktığında bana elini uzatıp kaldırmaya yardımcı oldu.

''Her işe maydanoz olma sende.''diye tısladı Chen'e Baek.

''Ayrıca çık dışarı provamız var.''

''Provadan çok her şeye benziyordu da neyse.''diye mırıldanıp çıkarken Baekhyun arkasından küfürler saydırıyordu.Bense kıs kıs gülüyordum.

''Evet nerede kalmıştık?''deyip bana yaklaşırken hızla arkaya kaçtım.

''Prova yapmamız gerek.Her provada yaramazlıklar yapıyorsun Byun Baekhyun.''dedim kıkırdayarak.

''Napayım sende bu kadar güzel olma.''Omuz silkerek söyledi.

''Hadi baştan alalım ama lütfen bu sefer ilk kısımı düzgün yap.''dedim gözlerimi devirerek.

''Tamam tamam.''

Yaklaşık bir saatlik çalışmamızın ardından ikimizde yorgun düşmüştük.Birbirimizle çok uyumlu bir şekilde dans ediyorduk ve ikimizde hareketleri birebir yapabiliyorduk.Aşağı inip yiyecek bir şeyler atıştırdıktan sonra salona geçtik.Suho,Xiumin ve D.o dışarı çıkmışlardı.Kalan veletler ise oturmuş video oyunu oynuyorlardı.Kendimi koltuğa atıp Baekhyun'a yaslandım.

''Sizin çekimler ne zaman hyung?''diye sordu Kai.

''Yarın değil ondan sonraki gün.Cumartesi yani.''

''Evet ondan sonra pazartesi de sizin provalarınız başlıyor.5 gün boyunca aralıksız prova ardından video çekimi yapılacak.Sonraki haftada çıkış tarihiniz olacak.''diye kısaca bilgilendirdim.

''Ahh yoğun çalışmalar bizi bekliyor.''diye söylendi Chanyeol.

''Birde şimdi imaj değişikliği olucak hepimizde.Acaba yeni saç rengim ne renk olacak.''diye söyleyince Sehun Baek'in ensesinde uzayan saçlarına bakmak için kafamı biraz yukarı kalırdım.Hareketimi hissetmiş olacak ki o da bakışlarını bana çevirdi.Uzamakta olan saçlarını elimle yavaşça dokunduğumda bana gülümsedi.

''Diğerlerini bilmiyorum ama ben aralara kırmızı renk attıracağım saçıma.''dedi sessizce.Kıkırdayıp dudağımı ısırdım.

''Çok seksi olma.Kıskanırım yoksa seni.''dedim sessizce kulağına doğru.Sırıttığında geri çekilip göğsüne yatmaya devam ettim.Ellerimiz birleşikti ve oldukça huzurlu hissediyordum.Saçlarımı okşayan elleri beni neredeyse uyutacak kadar rahatlatıcıydı.

''Sizi böyle görünce yalnızlığıma küfürler savuruyorum.''diyen Chanyeol'ün sesini duyunca ne ara kapattığımı hatırlamadığım gözlerimi açtım.

''İleride umarım sizde aşkı bulursunuz çocuklar.''dedim gülümseyerek.

''Yok valla ben yalnız oldukça mutluyum noona.''dediğinde Sehun gözlerimi devirdim ve Baek'e daha çok sokuldum.Ben bulumuştum sonuçta aşkımı gerisi önemli değildi.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin