Bölüm 1

1.2K 57 13
                                    

Evet arkadaşlar bayağı uzun bir zamandır yoktum ve şimdi bomba gibi geri dönüyorum.Ay umarım bu hikayemi de beğenirsiniz.Diğer hikayelerimi beğenip okumanız,yorumlarınız benim için çok önemliydi.Gördükçe mutlu oluyorum.Bu hikayemden de bahsetmek gerekirse ilk 2 bölüm olayları açıklayan 3.bölümde asıl Exo'yu göreceğiz o yüzden 3.bölümden itibaren çok güzel ve renkli gelişecek olaylar.Sıkılmadan okumanız dileğiyle.Bu benim Baekhyun ile ilgili 3.hikayem.Bazı kısımları öbür hikayelerimle benzerlikler gösterebilir umarım sıkılmazsınız eldimden geldiğince akıcı yazmaya özen gösterdim.Bu hikayeye yazmaya başlamamı sağlayan da gördüğüm bir rüya oldu.Konusu orada geliyor eğer benzer hikayeler varsa da bilemiyorum çünkü okumadım yaklaşık 1 yıldır hiçbir hikaye.Ygs-lys mağduruydum ama şimdi rahat olduğuma göre hemen yeni bir şeyler yazmak geldi içimden.Lütfen oylamayı unutmayın iyi okumalar. <3 Multimedya silinmiş ve gözükmediği için resimleri aşağı koyuyorum tekrar gitmesin diye.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


''Sence cevap verir mi?''

''Olumlu olmaya çalışıyorum ama ne zaman bir menajerin hayranlarına cevap verdiğini gördün ki?''

''Ed'in ki veriyor.''

''Stuart ayrı.Genelde takmıyorlar ama,bu da üzücü yavrum.''Oflayıp ekrana tekrardan baktım.

''Ama şöyle de bir şey var,cevap verebilir kötü düşünmeyelim.''

''Tamam kötü düşünmüyorum ve yolluyorum.''diyip twittimi attım.Kısaca ne yaptığımızı özet geçeyim.Exo benim biricik aşkım olan yegane grubumun biricik menajerine artık lütfen Türkiye'ye gelin adlı bir twitt atmaya çalışıyoruz.Twitt atmak kolay,cevap almak zor.Her yerden şansımı denemek istiyordum ama.Twitter,instagram,facebook akla gelebilecek her yerden.Görüyorlardır illaki.Umarım cevap alırım adlı duama başladım.Üniversitenin 2.yılında Kore dili ve edebiyatı seçmeli dersini almıştım.Bir yıl boyunca Korece konuşmayı öğrenmiştim ve twittimi de tabikide Korece atmıştım.

''Bütün gün bilgisayarın başında beklemeyeceksin herhalde.''

''Tabikide bekleyeceğim.''

''Sen kafayı yemişsin.''

''Bende seni seviyorum bebek.''deyip ekrana geri döndüm.Yağmur buna güldü ve eşyalarını toplamaya başladı.

''Yarın derse geç kalayım deme sakın.Canım hocamız öldürür seni yoksa.''

''Hatırlatma için saol.''

''O adam tüylerimi diken diken ediyor.''

''Garip birisi gerçekten.''Yağmur eşyalarını çantasına tıkıp yanıma geldi ve beni öpüp odamdan çıktı.Üniversitenin ilk yılı tanışmıştık.İkimizde korku dolu bakışlarla okula gelip birbirimizi bulmuştuk.Onsuz okul çekilmez olurdu eminim.İyiki tanışmıştık.Benim kadar Exo hayranı olmasada sayemde o da kulak aşinası şarkılara.Ben tabi ölüp bitiyorum orası ayrı.22 yaşındayız ikimizde.Hazırlıkla birlikte 4.yılımızdayız.Seneye son senemiz.4 yıldır tek yakın kardeşim diyeceğim kişi Yağmurdur.Bütün gün boyunca bilgisayarın başında bekleme kapasitem tabikide vardı ama boş ümitler için günümü yemeyecektim.Bilgisayarı kapatıp odamdan çıktım.Merdivenlerin başına gelmiştim ki annem bağırmaya başladı.Asla susmuyordu.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin